http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1739042
Kohta tyttö myrkyttämässä ja kiduttamassa muidenkin eläimiä
Voidaanko tällekään mitään?
1
376
Vastaukset
- kosto elää
en ymmärrä tollasta julmuutta.
eikö olis ollu helpompaa ja jopa halvempaa viedä ne koirat vaan lopetettavaks tai vaikka antaa pois?
minkä helvetin takia niille pitää tehdä toollasta TUSKAA. toivottavasti kyseinen henkilö ei saa mistään eläintenhoitajan paikkaa. toi oli NIIN sairasta touhua.ja viä omille koirilleen.
toivottavasti ees joku tunnistaa tekijän ja tuo sen vielä julki. ettei kenenkään muun koirat tai muutkaan lemmikit joudu kokeen vastaavaa.
ps:jos joku tekis mun koiralle moisen tempun,niin siinä ei sit poliiseja tarvitakaan.kato silmä silmästä.pistäisin sen syömään niitä myrkkyrakeita itse.olis se sen arvosta vaikka linnaan siitä joutusinkin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071842
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271492En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931346- 631214
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1251082The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101078Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall218881- 151839
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20748