Miten sopivat yhteen jousimies(N) ja vesimies(M)? Musta tuntuu ainakin että todella hyvin! Vesimiehellä tuntuu olevan melkein yhtä kreisi ajatusmaailma kuin mulla. Mä jousimiehenä tahdon paljon omaa tilaa ja vesimieheltä sitä saa. Välillä hän on kieltämättä outo eikä hänestä ota selvää, mutta silloin annan hänen olla omassa maailmassaan ja ajattelen vaan että mikä totaki taas vaivaa. Seuraavana päivänä on taas eri meininki. Mut mul on vesimiehen seuras helppo olla.
jousimies & vesimies
jousimies....
1
1035
Vastaukset
Ei missään nimessä. Vaihda ensiks horoskooppimerkkiä ja katellaan sit asiaa uudestaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634571KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?632854- 1492811
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492674- 241913
- 241801
- 301646
- 1741630
- 421342