DNA:n vastaaja ei toimi

Tyrmistynyt asiakas

Eikö muilla ole ongelmia. Ainakin täällä Tampereen seudulla DNA:n asiakkaiden vastaajat lakkasivat toimimasta. Kun itse on soittanut vastaajaan sieltä annetaan ohjeet äänittää uudestaan vastaajalle tarkoitettu tiedote . Mitään muuta ei. Kuitenkin perheeni ja muutaman tuttavan vastaajat lakkasivat kokonaan toimimasta kun niihin yrittää ulkopuolinen jättää viestiä, toiseen testaamaani puhelimeen tulee viesti, että puhelimeen ei saada juuri nyt yhteyttä tai jopa että numero ei ole käytössä, omani tyyttää varattua kaiken aikaa, teki niin ennen viestini uudistamista ja sen jälkeen samoin. Olen myös jälkiohjeiden mukaan aktivoinut vastaajan uudestaan vastaajan numerolla, mutta sama tulos. Toiminta vaarantaa ihmisten turvallisuutta, varsinkin kun liittymien omistajat eivät itse tiedä , että vastaajat eivät toimi ennenkuin sinne itse soittavat. Muutosten jälkeen vastaaja vastaa normaalisti itselle, mutta soittajalle piippaa, joten sitäkään ei tiedä ennenkuin joku soittaja ihmettelee asiaa muuta kautta. Olen vielä mainostanut kaikille että vaihta kaa DNAn.
Hyvät neuvot tarpeen kiitos ja tiedot onko muilla ongelmia, vaikka onko kyseessä perhesabotointi?

5

1874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Pettynyt kylläkin

Ei auta tähän tilanteeseen. Kyse on DNA:n omista toimista eli he he ovat olleet muuttamassa vastaajansa toimintaa. Ensin lakkasi omassa taloudessaan asuvan jälkipolven DNA:n vastaajan toiminta, viesti oli vastaajassa vain, että on uusittava oma tervehdys vastaajaan . Soitonsiirron uudistamistarpeesta ei mainittu. Vastaaja vastasi minun ja muiden soittaessa milloin mitäkin ainakin parin päivän ajan ja otin yhteyden asiakaspalveluun. Siellä kerrottiin, että soitonsiirto on tehtävä uudelleen, samaan aikaan oman puhelimenikin vastaaja lakkasi toimimasta, jota ensin ihmettelimme kuinka yhden henkilön vastaajaa vaan muutetaan. Tuttavillenikaan ei ollut tullut mitään tietoa asiasta. Oma vastaajani vastasi varattua ja eilen yhteydenpidon jälkeen asiakaspalveluun alkoi vastata että emme saa yhteyttä valitettavasti juuri nyt. Toimin täysin ohjeiden mukaan. Vaikka olenkin jo "fossiili" olen opiskellut atk:ta, ohjelmointia, sähkötekniikkaa jne, joten ymmärryksen puute ei ole todennäköisin syy. ja tämä puheliittymä on ollut minun ja jälkipolven käytössä jo lähes 10 vuotta. Tietysti puhelimenkin käyttöohjeet on etsittävä laatikonpohjalta jne. Jälkipolvella on Nokian kännykkä ja itselläni motorolan. Pidin DNA:ta todella hyvänä palvelimena, mutta tiedon kulku asiakkaille heidän toiminnasta on nyt kyllä tämän asian puitteissa alakantissa. Asiakkaat eivät ole olleet tietoisia että heidän vastaajansa ei toimi. Tiedon puute voi olla kohtalokaskin.

• .................
        Pettynyt kylläkin kirjoitti:

Ei auta tähän tilanteeseen. Kyse on DNA:n omista toimista eli he he ovat olleet muuttamassa vastaajansa toimintaa. Ensin lakkasi omassa taloudessaan asuvan jälkipolven DNA:n vastaajan toiminta, viesti oli vastaajassa vain, että on uusittava oma tervehdys vastaajaan . Soitonsiirron uudistamistarpeesta ei mainittu. Vastaaja vastasi minun ja muiden soittaessa milloin mitäkin ainakin parin päivän ajan ja otin yhteyden asiakaspalveluun. Siellä kerrottiin, että soitonsiirto on tehtävä uudelleen, samaan aikaan oman puhelimenikin vastaaja lakkasi toimimasta, jota ensin ihmettelimme kuinka yhden henkilön vastaajaa vaan muutetaan. Tuttavillenikaan ei ollut tullut mitään tietoa asiasta. Oma vastaajani vastasi varattua ja eilen yhteydenpidon jälkeen asiakaspalveluun alkoi vastata että emme saa yhteyttä valitettavasti juuri nyt. Toimin täysin ohjeiden mukaan. Vaikka olenkin jo "fossiili" olen opiskellut atk:ta, ohjelmointia, sähkötekniikkaa jne, joten ymmärryksen puute ei ole todennäköisin syy. ja tämä puheliittymä on ollut minun ja jälkipolven käytössä jo lähes 10 vuotta. Tietysti puhelimenkin käyttöohjeet on etsittävä laatikonpohjalta jne. Jälkipolvella on Nokian kännykkä ja itselläni motorolan. Pidin DNA:ta todella hyvänä palvelimena, mutta tiedon kulku asiakkaille heidän toiminnasta on nyt kyllä tämän asian puitteissa alakantissa. Asiakkaat eivät ole olleet tietoisia että heidän vastaajansa ei toimi. Tiedon puute voi olla kohtalokaskin.

jos en väärin muista niin tuli erikseen tiedotekin postin mukana ja myös tekstarina kännykkään tuli tiedote vastaajan uudistuksesta.

Tiesitkö sitä että jos dnan vastaajaa ei käytä 4 kk:teen niin se poistuu automaattisesti käytöstä...eli voisiko kyse olla tuollaisesta? Siis toisinsanoen pitää laittaa siirrot vastaajaan, ainakin yksi kolmesta siirtomuodosta (ei verkossa-siirto, varattu-siirto ja ei vastaa-siirto) pitää olla tehtynä vastaajaan jotta se vastaaja säilyy käytössä.

• Aloittaja
        ................. kirjoitti:

jos en väärin muista niin tuli erikseen tiedotekin postin mukana ja myös tekstarina kännykkään tuli tiedote vastaajan uudistuksesta.

Tiesitkö sitä että jos dnan vastaajaa ei käytä 4 kk:teen niin se poistuu automaattisesti käytöstä...eli voisiko kyse olla tuollaisesta? Siis toisinsanoen pitää laittaa siirrot vastaajaan, ainakin yksi kolmesta siirtomuodosta (ei verkossa-siirto, varattu-siirto ja ei vastaa-siirto) pitää olla tehtynä vastaajaan jotta se vastaaja säilyy käytössä.

Kumpaakaan. Jälkipolvelle tuli kyllä molemmat, mutta vaikka hänkin toimi ohjeiden mukaan, vastaaja ei toiminut muutamaan päivään. Jälkipovi puolestaan ihmetteli sitä, että kämppäkaverilla ei ollut muutoksia eikä viestejä muutoksista eikä minulla. Ilmeisesti vastaajia muuteltiin vaiheittain. Olisi saattanut muuten aiheuttaa suurtakin paniikkia, kun yllättäen vaikka asioista esim. sovitaan etukäteen, vaikka eräretkeltä tai ulkomailta soitosta ja vastaaja sanookin että numero ei ole kenekään käytössä, tai emme saa yhteyttä juuri nyt, tai piippaa pari päivää varattua kuten omani teki. Itse toimin niiden ohjeiden mukaan, jotka olivat nimenomaan vastaajassani , mutta eivät missään muualla ja sekään ei auttanut. Jälipolven vastaaja alkoi toimia toissapäivänä ja minun eilen illalla.
        Kyse nyt on kertakaikkiaan siitä, että vastaajapalvelujen muutos on aiheuttanut toimintahäiriöitä.
        Mielestäni DNA:n olis pitänyt asiasta paremmin informoida kaikkia asiakkaitaan.

• freo
        Aloittaja kirjoitti:

Kumpaakaan. Jälkipolvelle tuli kyllä molemmat, mutta vaikka hänkin toimi ohjeiden mukaan, vastaaja ei toiminut muutamaan päivään. Jälkipovi puolestaan ihmetteli sitä, että kämppäkaverilla ei ollut muutoksia eikä viestejä muutoksista eikä minulla. Ilmeisesti vastaajia muuteltiin vaiheittain. Olisi saattanut muuten aiheuttaa suurtakin paniikkia, kun yllättäen vaikka asioista esim. sovitaan etukäteen, vaikka eräretkeltä tai ulkomailta soitosta ja vastaaja sanookin että numero ei ole kenekään käytössä, tai emme saa yhteyttä juuri nyt, tai piippaa pari päivää varattua kuten omani teki. Itse toimin niiden ohjeiden mukaan, jotka olivat nimenomaan vastaajassani , mutta eivät missään muualla ja sekään ei auttanut. Jälipolven vastaaja alkoi toimia toissapäivänä ja minun eilen illalla.
        Kyse nyt on kertakaikkiaan siitä, että vastaajapalvelujen muutos on aiheuttanut toimintahäiriöitä.
        Mielestäni DNA:n olis pitänyt asiasta paremmin informoida kaikkia asiakkaitaan.

Onko se normaalia,että aina kun soitan vastaajaan se sanoo,että vaihda tunnusluku!Omituisinta tässä on se,että olen vaihtanut tunnusluvun jo kaksi kertaa ja siitä huolimatta, kun uudestaan soitan vastaajaan tarkistaakseni viestit niin aina tulee tuo vaihda tunnusluku juttu.Asun itsekin Tampereella ja ainakin huomasin,että DNA on tiedottanut tuon vastaajapalvelun vaihtumisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1753
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1169
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1168
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      35
      797
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      734
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    Aihe