Olen aina joskus ollut isohkoilla synttäreillä. Onnittelijat antavat lahjansa kahdella tavalla.
- Toiset antavat lahjan ennen onnitteluaan jollekin avustajalle siinä paketissa mihin ovat sen käärineet. Sitten joku availee niitä siellä lahjapöydällä.
- Toiset ottavat lahjan eteisaulassa itse pois paketista ja ojentavat onnitellessaan päivänsankarille. Tämä ottaa lahjan vastaan ja ojentaa sen onnittelun lopuksi avustajalle, joka vie sen lahjapöydälle.
Onko jompi kumpi tapa "oikea" tai suositeltavampi.
Miten
2
281
Vastaukset
- ...
Jos mahdollista, paketoisin oman lahjani sellofaaniin. Siitä näkee läpi lahjan laadun, se suojaa osittain lahjaa ja siihen saa kiinni kortin, josta näkee jälkikäteenkin, keneltä juuri se lahja on. Välillä suurissa juhlissa (ylppärit, häät) on kortit irronneet ja jälkikäteen pitää muistella mikä lahja tuli keneltäkin.
Muutoin kumpi tapa tahansa käy, mutta jos olet juhlia suunnittelemassa varaa lahjojen esillepanijoille muutama kynä ja teippiä: teipillä kortit kiinni kääreistä riisuttuihin lahjoihin. Lahjasekit pois kirjekuorista, tilalle kirjoitetaan lahjoittajan nimi, jos sitä ei ole korttiin erikseen kirjoitettu.- menetellä
Kiitos selkeistä ohjeista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743930Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1893195Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472986Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle702570Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3682310- 1721971
- 781595
- 331515
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391382