Menikö paskaks? Mitä teen? Uskallanko laittaa koneeseen kiinni ja katsoa vai tuleeko oikkari ja menee bazgax? Mitä teen? USB-tikku tavallinen 1GB Kingston Datatravelleri. Jostain luin paristakin kohtaa netissä, ettei ollut mennyt miksikään.
muistitikku meni pesukoneeseen
5
3144
Vastaukset
- uulalaastringi
Katsoin ja näytti avautuvan ja näytti tiedostot. Kopioin kaikki tiedostot kannettavan kovolle, mutten tiedä sitten ovatko tiedostot vaurioituneet. Tolla tikulla ei kai sitten kannata enää mitään säilyttää?
- jeps....
ja sama vahinko. Hyvin on toiminut tuon jälkeenkin. Varmuuden vuoksi alustin kyllä kopsattuani ensin filut talteen.
Kyllä sitä outoja juttuja käy ihmisille.
- Anonyymi
Huomasin äsken, että Kingston DataTravel 100G3 64GB Muistitikku oli farkkujen taskussa ollut pesukoneessa. Toimii täydellisesti. Logot ei ole kulunut eikä mitään jälkeäkään pesukoneen koittelemuksesta.
- Anonyymi
Yhden kerran on minunkin muistitikku (2Gt) pesulla käynyt. Vanha ja olen jo pitkään ihmetellyt että vieläkin toimii niin kuin uusi olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984