Kyllä se Internet Exploler 8 voittaa Google Chromen ja Mozzilla Firefox:n. Latsin ne kummatkin netistä, mutta olivat ihan surkeita!!
Internet Expoler on paras selain!!
3
793
Vastaukset
- fffffuuuu
tuo exploler joku uus internet explorer vai
Meet osotteeseen www.microsoft.com Ja sieltä sitte saat sen jotenkin. Mulle se tuli ainakin, kun käynnistin IE7, niin se kysyi jotenkin: Haluatko Internet Exploler 8?
verners kirjoitti:
Meet osotteeseen www.microsoft.com Ja sieltä sitte saat sen jotenkin. Mulle se tuli ainakin, kun käynnistin IE7, niin se kysyi jotenkin: Haluatko Internet Exploler 8?
Jos tuon edellisen kommentin oli tarkoitus olla sarkastinen, niin you didn't catch it, itseäni ainakin huvitti :D Itse käytin IE:tä kunnes Chromen ensimmäinen betaversio tuli ulos, sen jälkeen en ole taakseni katsounut ja olen ollut erittäin tyytyväinen Chromen beta ja DEV-versioiden kanssa! IE on vain niin hidas ja raskas, huoh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261740
- 1051225
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381091- 49999
- 130900
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni52887Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240868Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?73757Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178739Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55729