Kyllä se Internet Exploler 8 voittaa Google Chromen ja Mozzilla Firefox:n. Latsin ne kummatkin netistä, mutta olivat ihan surkeita!!
Vastaukset 3
- fffffuuuu
tuo exploler joku uus internet explorer vai
Meet osotteeseen www.microsoft.com Ja sieltä sitte saat sen jotenkin. Mulle se tuli ainakin, kun käynnistin IE7, niin se kysyi jotenkin: Haluatko Internet Exploler 8?
verners kirjoitti:
Meet osotteeseen www.microsoft.com Ja sieltä sitte saat sen jotenkin. Mulle se tuli ainakin, kun käynnistin IE7, niin se kysyi jotenkin: Haluatko Internet Exploler 8?
Jos tuon edellisen kommentin oli tarkoitus olla sarkastinen, niin you didn't catch it, itseäni ainakin huvitti :D Itse käytin IE:tä kunnes Chromen ensimmäinen betaversio tuli ulos, sen jälkeen en ole taakseni katsounut ja olen ollut erittäin tyytyväinen Chromen beta ja DEV-versioiden kanssa! IE on vain niin hidas ja raskas, huoh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 109957
- 116946
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki52671Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34649- 48553
Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.5541- 59508
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää43495Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle19476- 47469