Sydäntä ja kieltä makupaloiksi

Jenna 902837

Tarkoituksena on keittää koiralle makupaloiksi porsaan kieltä ja sydäntä, mutta keitto aika ym. valmistelut ovat vähän hakusessa. Oletteko liottaneet elimiä ennen keittämistä ja kuinka kauan pitää keittää? Ruoka ohjeista ihmisille olen lukenut muutamasta tunnista yön yli kestäneeseen liotukseen ja keittoaika useampi tunti. Mutta miten siis olette koiralle tulevan sydämen tai kielen kanssa toimineet?

6

17215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiran ruokaa

pese munuaiset ja kieli hyvin laita pataan vettä noin puoleen väliin lihoista ja hauduta uunissa
      lisätä voit 1 valkosipulin kynnen
      Hauduta noin 2-3 tuntia, kaikkein helpointa.

• Anonyymi

Ei koiralle saa antaa sipulia

• raakana,

käsipyyhepaperia tietty aina oltava mukana. Sydäntä olen joskus hetkisen pitänyt uunissa, n 15 min, riippuu koosta ja muodosta.

• Jos olen kypsentänyt (usein raakana),niin olen vähän vaan viruttanut juoksevan veden alla,ja sitten kattilaan.Eikä muistaakseni mitään pitkää aikaa tarvinnut keittää,että kypsää on.Oisko joku puolisen tuntia.Parhaiten näät,kun leikkaat joko valmiiksi muutamaksi palaksi,tai kokeilet jossain vaiheeksi hieman leikkaamalla,näyttääkö kypsältä sisältä.

Mihinkähän perustuu tuo mainitsemasi noin pitkät ajat...

• Jenna 1298423

Kypsennys ajat ovat vaihdelleet ihmisten ohjeissa riippuen eläimestä ja kielen ym. koosta. Mutta tosin, kun koiralle voi raakanakin antaa, niin keittoajan ei tarvitse olla niin pitkä. Tarkoitus on antaa kieltä nameina esim. agility treeneissä, joten mieluummin koostumus saisi olla hieman enemmän kiinteää ja vähemmän veristä.

• 3 kultsua.

Meillä annetaan broitsun sydäntä, jota on helppo kuljettaa taskussa pussissa.
      Sulata pakastetut sydämet, leikkaa halki kahteen osaan, huuhtele juoksevan veden alla mahdolliset ylimääräiset veret pois, ja sitten kuivaa palat käsipyyhepaperiin tai pyyheliinaan.
      Ei valuta verta tai muitakaan nesteitä, ja on koiralle todella maistuvaa, sekä terveellistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      226
      6596
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      171
      1745
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1527
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      70
      1094
    5. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      105
      1010
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      957
    7. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      126
      891
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      873
    9. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      100
      836
    10. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      799
    Aihe