Tarkoituksena on keittää koiralle makupaloiksi porsaan kieltä ja sydäntä, mutta keitto aika ym. valmistelut ovat vähän hakusessa. Oletteko liottaneet elimiä ennen keittämistä ja kuinka kauan pitää keittää? Ruoka ohjeista ihmisille olen lukenut muutamasta tunnista yön yli kestäneeseen liotukseen ja keittoaika useampi tunti. Mutta miten siis olette koiralle tulevan sydämen tai kielen kanssa toimineet?
Sydäntä ja kieltä makupaloiksi
6
16888
Vastaukset
- koiran ruokaa
pese munuaiset ja kieli hyvin laita pataan vettä noin puoleen väliin lihoista ja hauduta uunissa
lisätä voit 1 valkosipulin kynnen
Hauduta noin 2-3 tuntia, kaikkein helpointa.- Anonyymi
Ei koiralle saa antaa sipulia
- raakana,
käsipyyhepaperia tietty aina oltava mukana. Sydäntä olen joskus hetkisen pitänyt uunissa, n 15 min, riippuu koosta ja muodosta.
Jos olen kypsentänyt (usein raakana),niin olen vähän vaan viruttanut juoksevan veden alla,ja sitten kattilaan.Eikä muistaakseni mitään pitkää aikaa tarvinnut keittää,että kypsää on.Oisko joku puolisen tuntia.Parhaiten näät,kun leikkaat joko valmiiksi muutamaksi palaksi,tai kokeilet jossain vaiheeksi hieman leikkaamalla,näyttääkö kypsältä sisältä.
Mihinkähän perustuu tuo mainitsemasi noin pitkät ajat...- Jenna 1298423
Kypsennys ajat ovat vaihdelleet ihmisten ohjeissa riippuen eläimestä ja kielen ym. koosta. Mutta tosin, kun koiralle voi raakanakin antaa, niin keittoajan ei tarvitse olla niin pitkä. Tarkoitus on antaa kieltä nameina esim. agility treeneissä, joten mieluummin koostumus saisi olla hieman enemmän kiinteää ja vähemmän veristä.
- 3 kultsua.
Meillä annetaan broitsun sydäntä, jota on helppo kuljettaa taskussa pussissa.
Sulata pakastetut sydämet, leikkaa halki kahteen osaan, huuhtele juoksevan veden alla mahdolliset ylimääräiset veret pois, ja sitten kuivaa palat käsipyyhepaperiin tai pyyheliinaan.
Ei valuta verta tai muitakaan nesteitä, ja on koiralle todella maistuvaa, sekä terveellistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847