Ei kai ole tapahtunut vahinkoa

Hei

Syön Cerazette minipillereitä ja aina menkkojen loputtua parin päivän päästä tulee tiputtelua 5- jopa kymmenenkin päivää. Jäi vain mietityttämään viime kuulta, eihän vaan pillerit ole pettäneet. Tosin minulla aika paljon stressiä viime kuussa.. No mutta, elokuun puolella siis tarkemmin menkkojen päätyttyä parin päivän päästä tuli 5päivää niukkaa tiputtelua. Kuukautiset ovat tulleet minulla säännöllisesti. Viime kuussa menkat tulivat vasta kierron 31 päivä. Pari vuotta taakse päin minulla oli ollut keväällä stressiä, menkat tulivat seuraavassa kuussa kierron 28. päivänä, yleensä ne ovat tulleet 26-27päivien aikana, joten tämä johtui stressistä.
Mutta viime kuun menkat arveluttavat. En ollut tehnyt raskaustestiä, koska en kuitenkaan uskonut tähän. Mutta hieman arveluttaa, kun menkkojen alkaminen venyi noin pitkälle. Tässä kuussa menkat tulivat kuitenkin normaalisti.

Voinko olla huoletta vai täytyisikö mennä tekemään testi. Olisiko menkkojen alkamispäivä venynyt vain stressin takia, vai olisiko menkkoja edes tullut, jos vahinko olisi sattunut.

Pillerit olen muistanut joka päivä samaan aikaan.
2142
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

sillä se mahd.raskaus selviää, ei nuo minit ole mitään 100%:n varmoja,

Äänestä
  • Voiko menkat edes tulla, jos raskaus on tapahtunut? Raskaudenhan tunnistaa yleensä siitä, että menkat tulevat viikkoja myöhässä, mutta päteekö sama siihen, jos menkat tulevat muutaman päivän normaalia myöhässä? Koska jos olisin raskaana, menkat tuskin olisivat edes tulleet...? Koska hedelmöittymätön munasolu tulee vuotona pois.

    Selitin tuossa vähän huonosti. Eli syyskuussa menkat tulivat vasta kierron 31. päivä ja olivat normaalin pituiset, yleensä ne ovat minulla tulleet 26-27 kierron päivinä. Minulla oli kuitenkin ennen menkkojen alkamista ollut melko paljon stressiä, olen abi ja monta ainetta olin juuri suorittanut.
    Menkat ovat siis aina tulleet säännöllisesti, nyt pillerienkin aikaan.

    Huolestuinkohan turhaan?

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Fear? kirjoitti:

Hei

Syön Cerazette minipillereitä ja aina menkkojen loputtua parin päivän päästä tulee tiputtelua 5- jopa kymmenenkin päivää. Jäi vain mietityttämään viime kuulta, eihän vaan pillerit ole pettäneet. Tosin minulla aika paljon stressiä viime kuussa.. No mutta, elokuun puolella siis tarkemmin menkkojen päätyttyä parin päivän päästä tuli 5päivää niukkaa tiputtelua. Kuukautiset ovat tulleet minulla säännöllisesti. Viime kuussa menkat tulivat vasta kierron 31 päivä. Pari vuotta taakse päin minulla oli ollut keväällä stressiä, menkat tulivat seuraavassa kuussa kierron 28. päivänä, yleensä ne ovat tulleet 26-27päivien aikana, joten tämä johtui stressistä.
Mutta viime kuun menkat arveluttavat. En ollut tehnyt raskaustestiä, koska en kuitenkaan uskonut tähän. Mutta hieman arveluttaa, kun menkkojen alkaminen venyi noin pitkälle. Tässä kuussa menkat tulivat kuitenkin normaalisti.

Voinko olla huoletta vai täytyisikö mennä tekemään testi. Olisiko menkkojen alkamispäivä venynyt vain stressin takia, vai olisiko menkkoja edes tullut, jos vahinko olisi sattunut.

Pillerit olen muistanut joka päivä samaan aikaan.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu