Patti korvan alla.

Taisto

Huomasin parisen viikkoa sitten sormenpään kokoisen patin toisen korvanlehden alapuolella. En sen kummemmin sitä tutkinut, kunnes nyt se on kipeytynyt. Olen 27-vuotias mies. Voiko tämä olla jokin kasvain? Suvussani ei ole syöpää.

8

27670

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • irma

ei hätää.mullakin on ollut jo vuosia vaseman korvan takana.ja jossitä painelee niin se kipeytyy.kerran kysyin lääkäriltä,niin katsoi että ei vaarallinen.mutta jos vaivsa niin aina kannattaa kysäistä.

• sande

moi!
      minulla tuli kanssa iso patti yhtäkkiä korvalehden alapuolelle menin korvaklinikalle koska terv.keskus lääkäri ei osannut tehdä mitään .korvaklinikalla se avattiin ja imettin talia pois joten se siitä tosin olin itse saanut sen ärsytettyä todella kipeäksi.

• Korvamies

Itsellani on ollut noin 20-vuotta patti korvan alla. Valilla se katoaa, valilla kasvaa takaisin. Ja valilla se on myos vahan kipea. Kaikki laakarit ovat sanoneet, etta siita ei oo mitaan haittaa. Kuulemma jotkut ihmiset saavat naita patteja myos tuulesta, vedosta.

• täällä myös

Huomasin myös itselläni pienen patin oikean korvan alapuolella, ja reilun kuukauden ajan hermoilin muidenkin pattien kanssa, jotka kuitenkin osoittautuivat tulehtuneiksi ihohuokosiksi. Kuitenkin lopulta kävin lääkärissä näyttämässä pattia korvan alapuolella. Ei kuulemma aiheuta toimenpiteitä, mutta kannattaa aina käydä näyttämässä.

• pattipää

Minäkin löysin patin tästä korvan alta tästä leukaluun päästä. ON kipeä koskettaessa ja joku pikkurillin pään kokoinen. en ole vielä kerennyt käydä näyttämässä sitä missään mutta ois tarkotus jos huomenna on vielä arka. Minulla on ollut aikaseemin rasvapatti poskessa ja muutama imusolmuke kaulassa. Onneksi ne ei näy iholla. Kainalossakin on kipeä patti mutta luulen että se on vain tukkeutunut hikirauhanen. Pelkään ihan hirveesti näitä kaiken mailman patteja koska tädilläni oli rinta syöpä ja toisella tädillä imusolmuke syöpä. en varmaan oikeasti sairasta mitään muuta tautia kun luulotautia.

• Hätää kärsimässä

Olen 15-vuotias tyttö ja minulla on korvan alla arka patti. Kävin viikko sitten ottamassa uuden korviksen reijän ilman äitini lupaa ja en viitsisi kysyä häneltä koska silloin huomaisi reijän. Korviksen reikä alkoi mätiä toissa päivänä ja huomasin patin tänään. Liittyykö vaivat toisiinsa? Vai olenko huolissani turhaan?

• dfhj,khgfdsa

todennäköisesti riippuu, tulehduksesta voi hyvin turvota..

• Apuaaaaaa

Minulla on korvalehdessä korviksen reiän vieressä melko suurehko kova patti.
      Siihen sattuu kun koskee ja yritin puhkaista sitä, mutta ei kuulemma kannata. Olisiko mistään apua, tai keinoa miten saada patti pois? Jos se ei siis oletettavasti ole vaarallinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7736
    2. 109
      5971
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5167
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4536
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3220
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      55
      2967
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2928
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2444
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2437
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2056
    Aihe