Tuossa yläpuolella lukee keskustelee Ilomantsin kunnan asioista.
Otsikko on väärin.
Sen tulisi olla Joensuun valtuutetun J.Kärnän ajalliset mietelmät.
Tämä keskustelu palsta on täynnä Kärnän ajatelmia.
Käy nähtävästi vaali kampanjaa tulevaisuuteen.
Tai sitten tahallaan provosoi sivustoa.
Joka tapauksessa ruotii asioita jotka hänelle ei kuulu.
Ilomantsi
9
945
Vastaukset
- Kuotta
Niin..joensuun valtuustossa luulisi olevan tärkeämpäkin asioita Kärnälle pohdittavaksi, kuten joensuun velanoton supistaminen mutta mitä mies tekeekään?
Kirjoittelee joutessaan ilomantsipalstalle jostan Pääskynpesästä ja ja ilomantsin kunnallispoliitikasta!
Ei mies edes viitsi yrittää tehdä valtuutetun hommiaan joensuussa , tuohan osoittaa sen!- J.Kärnä
Vai kertooko se mitään?
- jostain täältä
J.Kärnä kirjoitti:
Vai kertooko se mitään?
Olen syntynyt Ilomantsin järven rannalla en ole ihan varma onko se kuuluisa Pääskynpesä sillä
paikalla,en ole nimittäin käynyt.
Ilomantsi on syntymäkotikunta.
En ole kunnan jäsen,kirjani ovat usean sadan kilometrin päässä.
Ja sanon näin et Sinäkään voi olla kunnan jäsen (jos sillä tarkoitetaan henkikirjoilla olemista)
koska olet Joensuulainen.
Jos olet Ilomantsilainen silloin et voi kuulua Joensuun valtuustoon.(jos olet lainkuuliainen eroa).
Näin ollen päättelen,että Sinä olet mies joka puuttuu asioihin jotka Sinulle ei kuulu..
En minäkään vaikka olen syntynyt Ilomantsissa puutu asioihin.Ne asiat mitä siellä käsitellään ovat Ilomantsilaisten asioita.
Voin ottaa kantaa Helsingin,Espoon,Kauniaisten ja Vantaan asioihin koska ne tulee lähelle.
Luen tätä palstaa,että tiedän keskustella täällä asuvien kanssa (mielipiteet kiinnostaa).
Lukisin mielelläni asiasta Ilomantsilaisen näkö kulmasta.
Olen kuitenkin ymmärtänyt,että sinä olet jonkin asteinen häirikkö(polittinen) ja kun luen kirjoittamaasi tekstiä en voi muuta sanoa kuin "voi pyhä yksinkertaisuus".
Keskustelin Joensuulaisen kanssa ja sivusimme sinua.
Miksi ihmiset ei ota sinua vakavasti? - jostain täältä
jostain täältä kirjoitti:
Olen syntynyt Ilomantsin järven rannalla en ole ihan varma onko se kuuluisa Pääskynpesä sillä
Ja sanon näin et Sinäkään voi olla kunnan jäsen (jos sillä tarkoitetaan henkikirjoilla olemista)
Jos olet Ilomantsilainen silloin et voi kuulua Joensuun valtuustoon.(jos olet lainkuuliainen eroa).
Näin ollen päättelen,että Sinä olet mies joka puuttuu asioihin jotka Sinulle ei kuulu..
En minäkään vaikka olen syntynyt Ilomantsissa puutu asioihin.Ne asiat mitä siellä käsitellään ovat Ilomantsilaisten asioita.
Voin ottaa kantaa Helsingin,Espoon,Kauniaisten ja Vantaan asioihin koska ne tulee lähelle.
Luen tätä palstaa,että tiedän keskustella täällä asuvien kanssa (mielipiteet kiinnostaa).
Olen kuitenkin ymmärtänyt,että sinä olet jonkin asteinen häirikkö(polittinen) ja kun luen kirjoittamaasi tekstiä en voi muuta sanoa kuin "voi pyhä yksinkertaisuus".
Miksi ihmiset ei ota sinua vakavasti?että ei jää epäselvyyttä miksi sanoan "voin ottaa kantaa Helsingin,Espoon,Kauniaisten ja Vantaan asioihin koska ne tuleen lähelle.
Sen takia kuulun niihin ihmisiin joiden mielestä koko pääkaupunkiseutu pitäisi olla yksi ja sama kaupunki. - J.Kärnä
Miksi ihmiset ei ota sinua vakavasti?Tykkäsit tai et, Ilomantsin kunnan jäsenenä mulla on oikeus puuttua Ilomantsin kunnassa tehtyhin päätöksiin.
- jostain täältä
J.Kärnä kirjoitti:
Tykkäsit tai et, Ilomantsin kunnan jäsenenä mulla on oikeus puuttua Ilomantsin kunnassa tehtyhin päätöksiin.
veron maksaja, oletko töissä siellä,oletko kirjoilla Ilomantsissa,asutko siellä vai miten olet kunnan jäsen?
Minä en ole Ilomantsin jäsen vaikka syntynyt,en täytä moraalisia edellytyksiä.(voi tuntua saivartelulta,haluaisin kuiteskin jonkin selvyyden)
Jos esimerkiksi työpaikka(palkanmaksu )on edellytys kunnan jäseneksi olen silloin esim.Porin,Rauman,Turun,Rovaniemen,Lappeenrannan ja lukuisien muiden kuntien jäsen,
olen laskuttanut heitä ja tehnyt töitä.
Tietysti minä olen hivenen tyhmä ja yksinkertainen enkä kaikkia asioita ymmärrä.
Käsitykseni on kuitenkin se,että jäsenyys kunnassa,järjestössä tai vaikkapa puolueessa vaatii sääntöjen hyväksymisen ja niiden täyttämisen.
Ilomantsilaisia ovat käsitykseni mukaan ne jotka asuvat ja ovat kirjoilla siellä.
Heille mm. ennen vaaleja tulee todistus siitä,että He ovat äänioikeutettuja Ilomantsissa.
Tuleeko Sinulle semmoinen lappu?
Jos ei niin keskity oman kuntasi asioihin.Katso Sinä ja minä ollaan ulkopuolisia.
(tosin tyylistäsi tulee mieleen 60-70luvun änkyrä kommunistit aina äänessa ja mitään eivät saaneet aikaan,nyt tänä päivänä ovat "paskahousussa ja julkisesti katuvat miten olivat tuhmia poikia ja tyttöjä" olivat. - J.Kärnä
veron maksaja, oletko töissä siellä,oletko kirjoilla Ilomantsissa,asutko siellä vai miten olet kunnan jäsen?
Minä en ole Ilomantsin jäsen vaikka syntynyt,en täytä moraalisia edellytyksiä.(voi tuntua saivartelulta,haluaisin kuiteskin jonkin selvyyden)
Jos esimerkiksi työpaikka(palkanmaksu )on edellytys kunnan jäseneksi olen silloin esim.Porin,Rauman,Turun,Rovaniemen,Lappeenrannan ja lukuisien muiden kuntien jäsen,
olen laskuttanut heitä ja tehnyt töitä.
Tietysti minä olen hivenen tyhmä ja yksinkertainen enkä kaikkia asioita ymmärrä.
Käsitykseni on kuitenkin se,että jäsenyys kunnassa,järjestössä tai vaikkapa puolueessa vaatii sääntöjen hyväksymisen ja niiden täyttämisen.
Ilomantsilaisia ovat käsitykseni mukaan ne jotka asuvat ja ovat kirjoilla siellä.
Heille mm. ennen vaaleja tulee todistus siitä,että He ovat äänioikeutettuja Ilomantsissa.
Tuleeko Sinulle semmoinen lappu?
Jos ei niin keskity oman kuntasi asioihin.Katso Sinä ja minä ollaan ulkopuolisia.
(tosin tyylistäsi tulee mieleen 60-70luvun änkyrä kommunistit aina äänessa ja mitään eivät saaneet aikaan,nyt tänä päivänä ovat "paskahousussa ja julkisesti katuvat miten olivat tuhmia poikia ja tyttöjä" olivat.En kuulu mihinkään puolueeseen. Katson asoita ylhäältä, en mehupillin läpi. Oli miten oli, puolustan tavallisen ihmisen oikeuksia. Puolustan elämisen oikeutta.
Nyt vanhusten eläminen pyritään sammuttamaan, viekkaudella, oveluudella ja sukulaisten avustuksella, toimeenpannaan myrkkytapleteilla. Sukulaiset ovat joskus pahimpia.. ja vaarallisimpia siis vanhusten omat rintaperilliset!
Ilomantsissakin on tapletin tuputtajia. Yhteiskunnassamme asiat ovat huonosti silloin kun kotona pärjäävän toimintakykyisen vanhuksen lääkitsemitoikeutta vaatii virkamies itselleen. Nyt näin on, tämä on arkipäivää. Virkakoneistö syö heikompia.
Joka paikassa on mätää ja paljon. Ei asiat ole sitä miltä ulkopuolelle näyttää ja näytetään.
Ilomantsissakin palkolliset on pantu syömään heikompia, tarkoitan virkakoneisto pyrkii elävältä syömään heikoimmat, kuten vanhukset, kehitysvammaiset ja jopa syrjäytyneitä syödään.
Virkamiesten virkanimikkeet eivät ole sitä "kaunista" mitä kansa kuvitteelee. Seassa on "lähes laillisia tappajia". Moniko tämän tietää. Asiat avautuvat toisenlaiseksi kun hiukan ajattelee ja niihin perehtyy.
Näitä asioita voi kirjoittaa ylitse kuntarajojenkin! - masa .m...
J.Kärnä kirjoitti:
En kuulu mihinkään puolueeseen. Katson asoita ylhäältä, en mehupillin läpi. Oli miten oli, puolustan tavallisen ihmisen oikeuksia. Puolustan elämisen oikeutta.
Nyt vanhusten eläminen pyritään sammuttamaan, viekkaudella, oveluudella ja sukulaisten avustuksella, toimeenpannaan myrkkytapleteilla. Sukulaiset ovat joskus pahimpia.. ja vaarallisimpia siis vanhusten omat rintaperilliset!
Ilomantsissakin on tapletin tuputtajia. Yhteiskunnassamme asiat ovat huonosti silloin kun kotona pärjäävän toimintakykyisen vanhuksen lääkitsemitoikeutta vaatii virkamies itselleen. Nyt näin on, tämä on arkipäivää. Virkakoneistö syö heikompia.
Joka paikassa on mätää ja paljon. Ei asiat ole sitä miltä ulkopuolelle näyttää ja näytetään.
Ilomantsissakin palkolliset on pantu syömään heikompia, tarkoitan virkakoneisto pyrkii elävältä syömään heikoimmat, kuten vanhukset, kehitysvammaiset ja jopa syrjäytyneitä syödään.
Virkamiesten virkanimikkeet eivät ole sitä "kaunista" mitä kansa kuvitteelee. Seassa on "lähes laillisia tappajia". Moniko tämän tietää. Asiat avautuvat toisenlaiseksi kun hiukan ajattelee ja niihin perehtyy.
Näitä asioita voi kirjoittaa ylitse kuntarajojenkin!vuan sen sanon jotta täys pöhelö tuo ukko on joka kirjottellee meinaan tuo jk
vuoskauvet se on häiriköinä ennen vanhaan ois pantu tarkkailluun
vuan nykysin muka temokraatian nimissä suapi tehä mitä sattuu
jollain tavalla tuntuu ei se oo täysin viisas kun noita juttuja lukkee
viha sillä on politikkoja kohtaan melekkein mitä puoluetta hyvänsä ovat kato kun ne ukkoriepuu pie oikein tosissaan otettavana poliittisesti
enämpi häirihtöö - sieltä jostain
J.Kärnä kirjoitti:
En kuulu mihinkään puolueeseen. Katson asoita ylhäältä, en mehupillin läpi. Oli miten oli, puolustan tavallisen ihmisen oikeuksia. Puolustan elämisen oikeutta.
Näitä asioita voi kirjoittaa ylitse kuntarajojenkin!Paljonko suurin piirtein maasta on sinun silmiesi korkeus katsoessasi ylhäältä.
On se varmaan hirveä lähteä aamusella ulos kun saa pelätä mitä se kavala virkamies tai puolueeseen kuuluva edustaja on yön aikana saaneet aikaan.
Ansoja sinulle ja lähimmäiselle.
On äärimäistapauksia lähimmäisen väärinkohtelut.Yleisellä tasollakin.
Jos en tietäisi,että olet mies niin kirjoituksten perusteella tulee jostakin vanhasta suomalaisesta elokuvasta mieleen kun siinä kylän "juoruakat"maalasivat uhkakuvia kyläläisille.Saivat palkaksi kahvit oikein pullan kanssa.(en muista kuvan nimeä)
On ehkä parempi kun jättää keskustelun kanssasi,se ei muuta kun saavan sinut innostumaan.
Katso kun ??? antaa helistimen se ei lopeta helistelemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822607
- 392131
- 331912
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331488