Töissä on vaihtunut keväällä pomo ja on muutama omituisuus alkanut ilmetä.
Olen siis töissä ison ketjun isohkossa hotellin ravintolassa. Vaihdoin ravintolapuolelle kun oma ala ei paperin pyörittelyineen enään jaksanut kiinnostaa.
Minulle on kertynyt alakohtaisia kokemusvuosia niin monta, että palkan pitäisi nousta. RP:n mukaan palkka nousee vain sopimuksen vaihtuessa. Wut? Ei näin ole ennen ollut, aikaisemmissa paikoissa olen kerran vuodessa sopinut palkan isommaksi.
Olen jollain 40 tunnin sopparilla. Olen talolla ollut 2 vuotta kirjoilla. Olen nykyiseltä päälliköltä pyytänyt kolmesta uutta sopimusta, koska nykyinen sopimukseni ei vastaa käytännön työaikojani. Tätä on aina lykätty johonkin sopivaan syyhyn vedoten.
Kävin kolmatta (joo, olen kiltti) kertaa pyytänyt uutta sopimusta ja uusimmassa listassa työtuntien määrä on vähentynyt normaalista noin 70h/3 viikkoa.
Meille on otettu uusia työntekijöitä tuloni jälkeen joilla on 90h/3 viikkoa soppari, päätellen uudesta työvuorolistasta. Eikö lisätöitä tulisi tarjota ensin vanhoille osa-aikatyöntekijöille?
Vuoropäälliköiden ja muiden mukaan olen suorittanut työni hyvin ja heitä on asia myös ihmetetyttänyt.
---
Ja miten ihmeessä nää ravintolahommat on näin hankalia? En mä ees paljoa pyydä palkkaa. Tampereelle muuton myötä suostuin jopa TES-liksaan kun ketkutti maaseutuelämä. Ja osa-aikaiseen soppariin.
Muutenkin on meillä ollut hommat vähän jotenkin rikki ja omituisia viime aikoina. No, ehkä tää tästä.
t.i
kysymyksiä työsopimusasioista
ichijiro
0
360
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124570MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar912356Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5641785Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491- 91453
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671187Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331118Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219990Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64967Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3948