Töissä on vaihtunut keväällä pomo ja on muutama omituisuus alkanut ilmetä.
Olen siis töissä ison ketjun isohkossa hotellin ravintolassa. Vaihdoin ravintolapuolelle kun oma ala ei paperin pyörittelyineen enään jaksanut kiinnostaa.
Minulle on kertynyt alakohtaisia kokemusvuosia niin monta, että palkan pitäisi nousta. RP:n mukaan palkka nousee vain sopimuksen vaihtuessa. Wut? Ei näin ole ennen ollut, aikaisemmissa paikoissa olen kerran vuodessa sopinut palkan isommaksi.
Olen jollain 40 tunnin sopparilla. Olen talolla ollut 2 vuotta kirjoilla. Olen nykyiseltä päälliköltä pyytänyt kolmesta uutta sopimusta, koska nykyinen sopimukseni ei vastaa käytännön työaikojani. Tätä on aina lykätty johonkin sopivaan syyhyn vedoten.
Kävin kolmatta (joo, olen kiltti) kertaa pyytänyt uutta sopimusta ja uusimmassa listassa työtuntien määrä on vähentynyt normaalista noin 70h/3 viikkoa.
Meille on otettu uusia työntekijöitä tuloni jälkeen joilla on 90h/3 viikkoa soppari, päätellen uudesta työvuorolistasta. Eikö lisätöitä tulisi tarjota ensin vanhoille osa-aikatyöntekijöille?
Vuoropäälliköiden ja muiden mukaan olen suorittanut työni hyvin ja heitä on asia myös ihmetetyttänyt.
---
Ja miten ihmeessä nää ravintolahommat on näin hankalia? En mä ees paljoa pyydä palkkaa. Tampereelle muuton myötä suostuin jopa TES-liksaan kun ketkutti maaseutuelämä. Ja osa-aikaiseen soppariin.
Muutenkin on meillä ollut hommat vähän jotenkin rikki ja omituisia viime aikoina. No, ehkä tää tästä.
t.i
kysymyksiä työsopimusasioista
ichijiro
0
367
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673