Jos ajelee lyhyttä kaupunkiajoa niin konderssivettä kerääntyy auton pakoputkeen ja muuallekin niin eikö se vaikuta auton päästömittaukseen. Heittää aina vesilammikon kun autolla lähtee liikkeelle. Eikös vesi sisällä happea ja näin sekoittaa mittaustuloksen.
Lyhyttä kaupunkiajoa ja päästömittaus
pääästömittaus
2
251
Vastaukset
- Zoui
Poraa vaimentimeen pieni reikä jotta vesi pääsee ulos. pieni reikä ei vaikuta ääneen eikä päästöihin. Ja toisekseen AINA aja se moottori kuumaksi ennen päästömittausta. Noi kun tekee niin ei pitäis olla ongelmia päästöjen kanssa jos muut asiat ok
Pakoputkeen kertyva vesi ei vaikuta mittaustulokseen, koska pakokaasutesteri poistaa kosteuden pakokaasuista mittauksen yhteydessä. Eli reikääkään ei välttämättä tarvitse, mutta estää veden kertymisen putkistoon. myöskään se pieni reikä ei vaikuta päästojen mittaustulokseen.
max reikäkoko 5mm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as973704Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna333214- 603189
- 622973
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)652832Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.652775On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632504Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802311- 692158
- 452152