Makuuhuone-remonttia oon tekemässä.
Eilen tuli maalattua lasikuitutapetti-seinät 3kpl ja nyt olisi tarkoitus tapetoida kuviotapetilla 4 eli päätyseinä.
Mitenkäs tuo tapetointi, tarviiko tulla tätä tapettia sen 1-2cm yli maalatuille seinille? vai riittääkö että aloitan vaan suoraan kulmasta ja päätän tapetoinnin myös kulmaan?
ps. Jatkoin tuolla lasikuitutapetti-seinien värillä n. 2cm yli tapetoitavalla seinälle. Molemmista päistä.
Tapetoinnin aloitus..mistä!?
camaro82
3
2053
Vastaukset 3
- maalarimestari3+20
ei tule kuin se yksi seinä, niin et tietenkään voi kääntää sitä seuraavalle, tai aloitaa edelliseltä, vaan nurkasta nurkaan, ja siinä se.
- 17+14
Olet tehnyt ihan oikein eli maalannut seinävärillä 2 senttiä tapetoitavalle seinälle. Kun tapetoit, jätät sen tapetin mutaman millin (n. 7-10 mm) vajaaksi nurkasta. Molemmista nurkista.
- oikea maalari
jos se tapetoitu seinä on ns. tehosteseinä niin reunoille ja kattoon (oletetaan ettei katossa ole kattolistaa) pitää jättää 8mm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251414Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1081008
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 102672
- 76669