Makuuhuone-remonttia oon tekemässä.
Eilen tuli maalattua lasikuitutapetti-seinät 3kpl ja nyt olisi tarkoitus tapetoida kuviotapetilla 4 eli päätyseinä.
Mitenkäs tuo tapetointi, tarviiko tulla tätä tapettia sen 1-2cm yli maalatuille seinille? vai riittääkö että aloitan vaan suoraan kulmasta ja päätän tapetoinnin myös kulmaan?
ps. Jatkoin tuolla lasikuitutapetti-seinien värillä n. 2cm yli tapetoitavalla seinälle. Molemmista päistä.
Tapetoinnin aloitus..mistä!?
camaro82
3
2000
Vastaukset
- maalarimestari3+20
ei tule kuin se yksi seinä, niin et tietenkään voi kääntää sitä seuraavalle, tai aloitaa edelliseltä, vaan nurkasta nurkaan, ja siinä se.
- 17+14
Olet tehnyt ihan oikein eli maalannut seinävärillä 2 senttiä tapetoitavalle seinälle. Kun tapetoit, jätät sen tapetin mutaman millin (n. 7-10 mm) vajaaksi nurkasta. Molemmista nurkista.
- oikea maalari
jos se tapetoitu seinä on ns. tehosteseinä niin reunoille ja kattoon (oletetaan ettei katossa ole kattolistaa) pitää jättää 8mm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161