VAIKKA OLISI ELOSSA

BIGBOSSMAN8

Vaikka Michael olisikin elossa niin ajatelkaa kuinka moni teki itsemurhan heti michaelin kuolemansa jälkeen, se olisi katastrofi uhrien perheille kun tietäisivät että on menettänyt jonkun eikä michael ole edes kuollut. :)

6

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tinatinkerbell

      Mutta ei se Hänen vikansa ole jos tekivät itsemurhia. Ei ole tervettä tehdä niin vaikka Michael Jackson kuolisi! Hei eiks niin??? Enhän minäkään tehnyt, vaikka niin KOVASTI surin :(( Ihmiset ovat itse vastuussa elämistään. Huoh sentään... Järki käteen! Mutta ikäväähän se oli :((

    • Dirty-Diana-nah

      On itsemurhan tekeminen käynyt mulla mielessä... Jacksonin poismenon takia... Sitten olisin edes samassa olotilassa hänen kanssaan. Olen fanittanut Michaelia vasta hänen kuolemansa jälkeen... Heti samana aamuna, kun kuulin Jacksonin kuolleen, menin kirjastoon ja lainasin Thrillerin. Siitä lähti fanitus. Omistan itse nyt 2 Thrilleriä, Badin, Dangerousin, Off the wallin, Invinciblen, Essentialin. Sit mulla on Michaelista kertovia lehtiä ja Dvdeitä on monia (mm. Live in Buckharest ja Number Ones)
      En kestä! RIP. :'''''''''''(

      Muuten, sinä aamuna, kun Jacksonin kuolemasta kuulin (äiti kertoi ja sit vahtasin uutisia) niin se tuntui jotenkin kauheen uskomattomalta vaikka en tiennyt Jacksonista muuta ku et se on "oudon näköne" ja roikottanu lastaan. Mut se tuntui kauheelta shokilta joka tapauksessa. Toisaalta hyvä, et"löysin" MJ:n vasta kuolemansa jälkeen, olis ollut aivan liian järkyttävä shokki, jos oisin jo ennen palvonu Häntä. Oisin ehkä oikeesti tehnyt sen itsarin. Mulle Jackson ei ole (ollut) edes ihminen, jotain muuta...yliluonnollisempaa.

      • BIGBOSSMAN8

        Miks sä itsemurhan halusit tehdä? eihän michael haluaisi sitä faneille, ja sitäpaitsi jos sä sitä olet kuolemaan jälkeen fanittanut miten muka noin yhtäkkiä voit niin paljon välittää hänestä että tekisit itsarin, itse olen nyt 26 vuotias ja fanittanut jacksonia vuodesta -87 eli 4 vuoden iässä ostin ekan levyn. ja kyllä itku tuli kun kuulin kuolemasta enkä vieläkän voi uskoa sitä että Michael POP Kuningas on poissa, mutta en silti tee itsaria elämä on sen verran arvokas. MICHAEL JACKSON KING OF POP!!!!!


    • ikuinen fani

      niitä jotka ovat tehneet itsemurhan, toki se ei ole Michaelin vastuulla. Jokainen meistä on vastuussa itse omista teoistaan ja tekemättä jättämisistään.

      Oma tuskani oli valtavaa ensimmäiset kaksi kuukautta ja olen edelleen surullinen. Ensimmäiset viikot meni sumussa ja ei oikein osannut nauttia kesästäkään.

      Aika tekee tehtävänsä ja suru hälvenee pikkuhiljaa.

      Michael Jackson oli ja on jotain suurta - Luojan lahja meille tavallisille tallaajille. Eräs ystävättäreni sanoi että Luoja lähettää joukkoomme enkeleitä ja tekee elämämme mielekkäämmäksi ja elämän vaikeuksia on helpompi kestää kun on näitä tähtiä keskuudessamme. Mielestäni hän sanoi erittäin osuvasti.

      Michael elää aina meidän muistoissamme. Onneksi on paljon liikkkuvaa kuvaa, konserttitaltiointeja yms. joilla voimme itseämme viihdyttää.

      Michaelin kuolemaa on vaikea todeksi uskoa, lisäksi kaikki huhut ja filmit YouTubessa jossa arvuutellaan ties mitä ovat osaltaan ruokkimassa mahdollisuutta että hän elää edelleen.

      Jos Michael elää hän on ainakin tullut tietoiseksi siitä että hänellä on faneja ympäri Tellusta. Uskon että hän on onnellinen siitä että häntä rakastetaan ja arvostetaan sekä kaivataan suunnattomasti.

      Todelliset fanit eivät koskaan unohda Michaelin arvoa, lahjakkuutta ja hyvää sydäntä.

      • Juinttu

        Mie en oo ollut Michael fani kuin vasta reilun kuukauden, ennen se oli ollut vain jotenkin outo tyyppi, nykyään Michael on minulle jumala. Kirkkoon en ole kuulunut koko pienenä ikänäni ja kaikki jumala jutut on vain naurattanut minua, niin Michael oli ja on jumala. Hän ei ole vain popin kuningas. Nykyään kuuntelen 247 hänen musiikkiaan.
        Mulla on kuitenkin vahva käsitys, että Michael olisi kuitenkin elossa, sillä kuinka ihminen voi vain päivää ennen olla niin iloinen ja tanssia ja laulaa, ja yht'äkkiä vain kupsahtaa. Kuolema oli vain lavastus, koska Michael ei olisi kuitenkaan jaksanut vetää kaikkia 50 keikkaa, joka minunkin mielestä on hävyttömän suuri määrä. Michael on voinut mennä kirurgille "kuoleman" jälkeen ja muuttanut itsensä tunnistamattomaksi.
        Mutta, miksiköhän Michael tekisi niin, että pettäisi miljoonat faninsa jotka ovat ostaneet lipun This Is It keikalle :/

        Tämä on kuin palapeli, josta puuttuu pari palaa, jotka pilaavat kokonaisuuden.


    • hm

      että jotka ovat tehneet itsarin tämän takia on voinu olla muitaki onkelmii ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      155
      6469
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3888
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2005
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1508
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe