Miksi minun pitää

M24.

aina kestää kaikki paska naisten puolelta? Juurikin naiset ovat tehneet minusta katkeran ja epäuskoisen tulevaan. Siis parisuhde rintamalla. Koskaan ei suhteet kestä edes vuotta. Ei koskaan, eikä ilmeisesti tulekaan kestämään.On ollu eri ikäisiä, kellekään en kelpaa. Olen panostanut suhteisiin rahallisesti ja kaikin tavoin. Saan vaan paskaa. Pitäisikö olla peluri kun normaali ei kelpaa. Turhauttaa niin vitusti ettei sanoja löydä.

8

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opisiitä

      naista ei voi ostaa!!!!! Pitää ansaita!!!

      • M24.

        mies ei sellaista sitten ansaitse?


      • ????

        Ketään ei ansaita ! Eikä rakkautta ainakaan.


    • Joskus painajaista

      Jos olet 24v, kuten nikissäsi on ? Opettelua se on ! Ehkä valitset väärän naisen a gen...?
      Mutta älä kirvestä kaivoon heitä. Kyllä se oikeakin osuu kohdalle. Etene hitaamin ensi kerran, tutustu hyvin ensin luonteeseen ym. Harmittaahan se kun "tunteet menee harakoille", mut elämä on..

    • ioiop

      Nykyajan naiset on välillä tosi erikoisii, mutt sen ohjeen sulle annan ap että älä hirveesti ainakaan alussa panosta rahallisesti uusiin tuttavuuksiin, koska on ihmisiä jotka härskisti vaan haluaa käyttää toista hyväkseen jos toinen vieläpä vapaaehtoisesti kustantaa asioita - ja tämä ohje siis, ellet ole niin varakas että rahalla ei ole sulle mitään väliä. Eli kun tapaat jonkun naisen, älä liikoja ainakaan rahallisesti panosta, koska tunteet ne on millä rakkausmarkkinoilla toimitaan. Tulet vain katkeraksi kun huomaat että menetit pelkän naisen sijaan myös rahojasi ja aivan hukkaan. Eli tutustu ensin kunnolla, kun kiinnostavan kohtaat ja katso miten muuten synkkaa - usko pois - kyllä normaalille kunnolliselle miehelle se oikea nainen löytyy kunhan et sorru pelinaisiin! Tsemppiä!

    • tapaa tyhmä

      koska ei naiset hyvää miestä ryhdy jättämään tai vaihtamaan. Revi siitä.

    • Tätä mieltä

      Joku tuossa sanoi, ettei nainen hyvää miestä vaihda. Paskapuhetta. Olen 23-vuotias, ja tunnen pilvin pimein naisia, jotka eivät ole tyytyväisi mihinkään. Kun heillä on ihana Kalle, joka on muuten niin huomaavainen ja kohtelias, he muistelevat Penaa, joka toi kukkia usein. Ja kun he lyöttäytyvät yhteen Ville kanssa, joka muutoin on kaikin puolin täydellinen, he muistavat Esan, joka sattui pitämään samanlaisista elokuvista. Seuraavaksi kokeillaan Tumppia, mutta hänhän ei ostakaan kalliita lahjoja kuten Mikko.

      En tarkoita että pitäisi "tyytyä" johonkin ei-hyvään, mutta pitää olla realistinen. Mummoni sanoi aina, että "on turha etsiä miestä jossa ei ole vikoja, vaan pitää valita sellainen jonka vikojen kanssa tulee toimeen". Oma mieheni ei ole erityisen romanttinen, hänen on vaikea puhua tunteista ja hän on joskus vähän liiankin epäimpulsiivinen. Mutta hän on huomaavainen, ehdottoman luotettava ja turvallinen, hellä, hänen kanssaan on mukava keskustella maailmanmenosta, löydämme yhteisiä vapaa-ajanviettotapoja, meillä on samanlaiset arvot ja tavoitteet... ja niin edelleen. Mieheni on täydellisen epätäydellinen minulle. Ja minä toivottavasti myös hänelle.

      Tämä ei tietysti auta aloittajaa mitenkään. Toivon vain, että törmäät pian naiseen, jolla on jalat maassa yhtä aikaa kuin pää pilvissä - sellaisiakin on. En tiedä onko sinussa vikaa, mutta sen tiedän, että maailma on täynnä kranttuja lehmiä.

      Taloudellisesti älä panosta liikaa.

      • puusilmä555

        Keskustelin kiinnostavan ihmisen kanssa ennen seurustelua ja kävimme "perusasiat" läpi, jottei mitään suuria yllätyksiä tulisi vastaan. Kun sitten tapailu alkoi, yhtäkkiä niin seurallinen ja lupsakka nainen muuttui todella ahdistuneeksi ja vältteleväksi. Halusi kuitenkin tavata, mutta mikään hellyttely tai puhuminen ei auttanut. Siinä alkoi olla sormi suussa, kun lupaava alku muuttui hiljalleen painajaiseksi. Lopulta nainen pisti tekstarilla suhteen poikki. Vaikka kirjoitellessa tuntuikin, että olimme kuin luotuja toisillemme, niin tekstit eivät vastanneet juuri ollenkaan sitä henkilöä mitä hän oli kuvaillut.

        Varoituksen sana kaikille miehille, kun tässä tuli opittua taas jotain. Pari viestiä ja heti tapaamaan. Jos tytteli vaikuttaa hiukankin epävarmalta, niin pakkia ja uutta matoa koukkuun. Naisilla tämä asia menee aivan toisella tavalla, se on päivittäistä juupas/eipäs vääntöä pään sisällä, kunnes mieli tai keho antaa periksi. Pahinta on se, jos naisella on laaja kaveripiiri. Silloin miestä mitataan kaikkien kavereitten miehiä vastaan, siinä menossa ei kestä edes Mr. Perfect. Ainoa tapa on pitää puoli tusinaa naisia koko ajan pyörityksessä, siten ne ukkomiehetkin toimii ja tulos on taattu! Sadannen kohdalla voi jo onnistaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3397
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2045
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1698
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1613
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      1006
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      948
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      865
    Aihe