Baltic Princess buffet

matkaan!

Mahtaako olla kokemuksia Tallinkin BP:n illallisbufetista? Onko millainen verrattuna esim. Vikingiin tai Siljaan? Aikoinani kävin Galaxyn buffetissa, eipä ollut kummoinen. Nyt marraskuussa olisi risteily ja mietityttää, mennäkö buffeeseen.

10

2722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turha erotella enää

      ole nuo Buffetit yhteneväiset, oli sitten kyse varustamon Tallinnan tai Tukholman liikenteestä.

      • tätä mieltä

        Ei ole samaa tasoa kuin Helsingin tai Turun reitillä Siljan logon alla kulkevilla aluksilla, mutta hiukan parantunut siitä mitä joskus oli.


      • buffe
        tätä mieltä kirjoitti:

        Ei ole samaa tasoa kuin Helsingin tai Turun reitillä Siljan logon alla kulkevilla aluksilla, mutta hiukan parantunut siitä mitä joskus oli.

        Surkeaa esim. Silja-tuotemerkin tai Viking Linen vastaaviin verrattuna. mautonta pöperöö enimmäkseen virolaiseen makuun, vaikka suomalaisia on eniten laivalla.


      • matkaan!
        buffe kirjoitti:

        Surkeaa esim. Silja-tuotemerkin tai Viking Linen vastaaviin verrattuna. mautonta pöperöö enimmäkseen virolaiseen makuun, vaikka suomalaisia on eniten laivalla.

        No voi kökkö, ehdinpä jo varata. Mutta tuleepahan testattua. Tosiaan Galaxyn buffet oli aika surkea 2,5v sitten, eikä mielestäni Tallinkin laivojen buffet ole samalla tasolla kuin esim Siljan, vaikka samaa lafkaa ovatkin. Ehkä riippuu sit tästä reitistä, tai mistä lie.


      • korjaus
        tätä mieltä kirjoitti:

        Ei ole samaa tasoa kuin Helsingin tai Turun reitillä Siljan logon alla kulkevilla aluksilla, mutta hiukan parantunut siitä mitä joskus oli.

        Silja Europassahan on tuo entinen siljan logo, Galaxyssä on taas jo tuo varustamon virallinen logo.
        ...että vain toisessa on, ei siis voi sanoa monikossa!


    • messinki1

      kerran olen syönyt tuolla buffassa ja oli aika tavanomainen. Mielestäni esim. iikkarilla buffet paljon parempi. BP:n ongelma on mielestäni myös siinä, että sielä ei ole oikein ole mielestä ravintolaa. Siinä pihvipaikassa ollaan syöty yleensä,, mutta ruoka ei ole mitenkään erikoista. No ehkä ihmiset keskittyvät ko.laivalla enemmän nesteytykseen :-)

      • Hupia vaan.

        BP.llä oltu, eikä se oikein kummoinenkaan ollut se ruokapuoli. Jotenkin latteaa ja ilmapiirissä oli jotain samaa kuin ruotsinlaivoilla kuuskytluvulla. Etäisen kohteliasta, ehkä, jos on herkät vaistot niin pientä tympeyttä ja eka kerta kun olen laivan ravintolassa törmännyt täysin mykkään hovimestariin. Pidin kokemusta lähinnä huvittavana.


      • ...........
        Hupia vaan. kirjoitti:

        BP.llä oltu, eikä se oikein kummoinenkaan ollut se ruokapuoli. Jotenkin latteaa ja ilmapiirissä oli jotain samaa kuin ruotsinlaivoilla kuuskytluvulla. Etäisen kohteliasta, ehkä, jos on herkät vaistot niin pientä tympeyttä ja eka kerta kun olen laivan ravintolassa törmännyt täysin mykkään hovimestariin. Pidin kokemusta lähinnä huvittavana.

        Oon 2 kertaa aikasemmin käynyt tallinkin buffetissa, 2004 ja 2006 vuosina.. kyllä oli surkeeta. Nyt on matka taas varattu ja porukalla mennään helmikuussa laivalle ja buffettiin syömään. Nykyään sentään juomat kuuluvat hintaan..


    • Anonyymi

      Ei voi verrata. Mistä tiedän, millainen se sillä hetkellä on muualla.

    • Anonyymi

      Ma 16-17.10.23. Baltic Princess. Grand buffet illallinen. Aika kahdesta tunnista lyhennetty puoleentoista tuntiin ja hinta no tietenkin vähintään samansuuntainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1792
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe