Mahtaako olla kokemuksia Tallinkin BP:n illallisbufetista? Onko millainen verrattuna esim. Vikingiin tai Siljaan? Aikoinani kävin Galaxyn buffetissa, eipä ollut kummoinen. Nyt marraskuussa olisi risteily ja mietityttää, mennäkö buffeeseen.
Baltic Princess buffet
10
2722
Vastaukset
- Turha erotella enää
ole nuo Buffetit yhteneväiset, oli sitten kyse varustamon Tallinnan tai Tukholman liikenteestä.
- tätä mieltä
Ei ole samaa tasoa kuin Helsingin tai Turun reitillä Siljan logon alla kulkevilla aluksilla, mutta hiukan parantunut siitä mitä joskus oli.
- buffe
tätä mieltä kirjoitti:
Ei ole samaa tasoa kuin Helsingin tai Turun reitillä Siljan logon alla kulkevilla aluksilla, mutta hiukan parantunut siitä mitä joskus oli.
Surkeaa esim. Silja-tuotemerkin tai Viking Linen vastaaviin verrattuna. mautonta pöperöö enimmäkseen virolaiseen makuun, vaikka suomalaisia on eniten laivalla.
- matkaan!
buffe kirjoitti:
Surkeaa esim. Silja-tuotemerkin tai Viking Linen vastaaviin verrattuna. mautonta pöperöö enimmäkseen virolaiseen makuun, vaikka suomalaisia on eniten laivalla.
No voi kökkö, ehdinpä jo varata. Mutta tuleepahan testattua. Tosiaan Galaxyn buffet oli aika surkea 2,5v sitten, eikä mielestäni Tallinkin laivojen buffet ole samalla tasolla kuin esim Siljan, vaikka samaa lafkaa ovatkin. Ehkä riippuu sit tästä reitistä, tai mistä lie.
- korjaus
tätä mieltä kirjoitti:
Ei ole samaa tasoa kuin Helsingin tai Turun reitillä Siljan logon alla kulkevilla aluksilla, mutta hiukan parantunut siitä mitä joskus oli.
Silja Europassahan on tuo entinen siljan logo, Galaxyssä on taas jo tuo varustamon virallinen logo.
...että vain toisessa on, ei siis voi sanoa monikossa!
- messinki1
kerran olen syönyt tuolla buffassa ja oli aika tavanomainen. Mielestäni esim. iikkarilla buffet paljon parempi. BP:n ongelma on mielestäni myös siinä, että sielä ei ole oikein ole mielestä ravintolaa. Siinä pihvipaikassa ollaan syöty yleensä,, mutta ruoka ei ole mitenkään erikoista. No ehkä ihmiset keskittyvät ko.laivalla enemmän nesteytykseen :-)
- Hupia vaan.
BP.llä oltu, eikä se oikein kummoinenkaan ollut se ruokapuoli. Jotenkin latteaa ja ilmapiirissä oli jotain samaa kuin ruotsinlaivoilla kuuskytluvulla. Etäisen kohteliasta, ehkä, jos on herkät vaistot niin pientä tympeyttä ja eka kerta kun olen laivan ravintolassa törmännyt täysin mykkään hovimestariin. Pidin kokemusta lähinnä huvittavana.
- ...........
Hupia vaan. kirjoitti:
BP.llä oltu, eikä se oikein kummoinenkaan ollut se ruokapuoli. Jotenkin latteaa ja ilmapiirissä oli jotain samaa kuin ruotsinlaivoilla kuuskytluvulla. Etäisen kohteliasta, ehkä, jos on herkät vaistot niin pientä tympeyttä ja eka kerta kun olen laivan ravintolassa törmännyt täysin mykkään hovimestariin. Pidin kokemusta lähinnä huvittavana.
Oon 2 kertaa aikasemmin käynyt tallinkin buffetissa, 2004 ja 2006 vuosina.. kyllä oli surkeeta. Nyt on matka taas varattu ja porukalla mennään helmikuussa laivalle ja buffettiin syömään. Nykyään sentään juomat kuuluvat hintaan..
- Anonyymi
Ei voi verrata. Mistä tiedän, millainen se sillä hetkellä on muualla.
- Anonyymi
Ma 16-17.10.23. Baltic Princess. Grand buffet illallinen. Aika kahdesta tunnista lyhennetty puoleentoista tuntiin ja hinta no tietenkin vähintään samansuuntainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453