Selailin näitä keskusteluja pitkän tovin, enkä mukamas löytänyt yhtäkään aihettani koskevaa kysymystä/vastausta. Eli, olen valmistumassa vuoden parin sisään restonomiksi amk:sta, suuntautumisvaihtoehtoja löytyy vaikka millä mitalla, mutta tuo ravintola-alan yrittäjyys kiinnostaa tällä hetkellä. Otin kuitenkin nyt syysloman alla itselleni pienen mustareunaisen tatuoinnin vasempaan käteeni, tuohon peukalon viereen, käden yläpuolelle siis. Onko se nyt sitten este tulevaisuuden ammattiani ajatellen? Jopa silloin kun se on parantunut?
Tarjoillessani voin pitää kädessäni valkeaa hanskaa, keittiöllä tunnetaan kertakäyttökäsineet. Onko laki näin julma? Lävistyksistä olen kyllä kuullut, ja kuuliaisesti poistanut ne keittiöön mennessäni. Itse tatuoinneista ei koulumme keittiölläkään ole ollut minkäänlaista mainintaa.
Eli, teinkö virheen ottaessani tatuioinnin näinkin näkyvälle paikalle? Itseäni se ei haittaa, mutta onko siitä niinkin paljon haittaa tässä niin saatanan hygienia-arvostetussa työssä?
Tatuoinneista ravintola-alalla
Liikeli
2
883
Vastaukset
- EntinenHok:ilainen
On paikkoja missä ei ole väliä.
Mutta on suuri määrä paikkoja missä lukee ihan sisäisissä ohjeistuksissa ehdoton kielto näkyvistä tatuoineista.
Olisi ehkä kannattanut miettiä loppuun asti mihin tatskan ottaa. - minninen.
kuvaa tai lävistystä näkyvälle paikalle. kyllähän niitä paikkoja on joihin pääsee vaikka on tatuointi, mutta itse haluan työskennellä niissä, joissa tuollainen on este :) itsellä on viisi tatuointia, mutta jokainen peittyy työvaatteiden alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734