Tuossa hommasin joku aika sitten 200 litraisen akvaarion(malliltaan aika pitkä 120cm). Sain mukana vanhan sisäsuodattimen jota saan olla vähän väliä putsaamassa,joten nyt pitää hommata jotain tehokkaampaa...
Olen ajatellut tuota eheim classic mallia 2217. Nyt vaan olen ryhtynyt miettimään että onko kyseinen suodatin liian tehokas tuohon 200 litran akvaarioon? Suunnitelmissa ja haaveena joskus isompi akvaario niin sillä ajattelin tuota suodatinta,vois joskus sitten siirtää siihen isompaan akvaan.
eheim classic ulkosuodatin
MyöVaan
1
446
Vastaukset
- fish KING
lyhyesti
ÄLÄ osta classicia, se on vanhan aikainen, hankala huoltaa, helposti rikkoutuvat osat ...
Osta uudempi malli; PRO sarjalaisia tai 3 sarjalainen, niin suuri kuin on varaa ;) tulevaa suurempaa akvaa silmällä pitäen ... n. 3xakvan tilavuus kiertomääränä = l/h
Suodattimissa on portaaton virtaus voimakkuuden säätö jonka avulla voit säätää kaloille sopivaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954