Teistä muista en tiedä, mutta minä kauris rakastan kaikkein eniten ja ensimmäisenä vapautta. Vapaus mennä ja tulla ja tehdä mitä haluaa. Lähteä tai olla lähtemättä. Vapaus ja itsenäisyys. Se on kai se tunne, joka on sisällä, että on vapaa. Kai se on sitä kauriin omaa luontoa, yksinäinen kauris elää erakkona nauttien metsien ja vuorien rauhasta ja vapaudesta.
http://www.youtube.com/watch?v=c5IIXeR5OUI&feature=related
Mitä te kauriit rakastatte kaikkein eniten?
11
1316
Vastaukset
- citybambi
tuo vapaus, mutta kyllä sitä rakastaa voi. Itse rakastan ajatuksen, tunteen, sanan ja kirjoittamisen vapautta. Paljon on kaunista maailmassa. Voit itse valita, mitä mietit, mistä haaveilet. Se on vapautta. Tästä yhtäkkiä lennän lapsuuteni jouluun, fiuu vaan, eikä kukaan estä.
http://www.youtube.com/watch?v=99QhUnq-hOc&feature=related- tiedonjyvä
Kaikkein eniten rakastan iltoja ja jouluaattoa, jos vaan joskus saisin viettää sen niin kuin itse haluaisin. Rakastan tutkimista ja havaitsemista, löytämistä ja uusia ahaa-elämyksiä. Uppoutua niin ettei huomaa ajankulua, etsiä niin että se on hauskaa, hakea sitä oikeaa ja kun sen löytää, huomaa, että tästähän se kaikki vasta alkaa.
- .............
rakastan sitä vastuuta joka liittyy vapauteen....
- oikea vapaus
ei sääntöjä tarvi ajatella, kun elää niiden suomissa puitteissa. sääntöjen vastaisuus ei ole vapautta, ei sitä oikeaa.
- norr-man
oikea vapaus kirjoitti:
ei sääntöjä tarvi ajatella, kun elää niiden suomissa puitteissa. sääntöjen vastaisuus ei ole vapautta, ei sitä oikeaa.
semmonen sääntöjen lista. Ensin on käskyt ja kiellot. Sitten on säännöt ja asetukset. Yöpöydällä on Suomen Lakikirja, ja sillä kolahutan itseäni päähän joka aamu. Siitä lähtee aamut hyvin käyntiin. Saa silleesti hyvän startin. Suoraan siitä mars kylmään ja suihkuun ja päivä voikin alkaa - normien mukaan.
- kauris73
olen 20 vuotta ollut naimisissa ja se vapauden tunne vain voimistuu iänmyötä .. yhdyn tuohon vapauden ja itsenäisyyden tunteeseen .. vaikka olen naimisissa niin metsät ja männiköt ovat todella tärkei minulle olen kuin kotona kun pääsen metsään rauhaan ja hiljaisuuteen ..
- tosivapaus
Tarkoitan vapaudella aivan jotakin muuta. Kuten kirjoitinkin vapaus on ajatuksen, tunteen, sanan ja kirjoittamisen vapautta. Ei tule mieleenkään ruveta itse kaatamaan turvallista elämää ja aloittamaan jotain epävarmaa haihallusta.
Kun ihminen tekee väärin, ei hän silloin ole vapaa vaan vanki. Vapaus on sitä, että sydän on valkoinen ja siellä voi virrata puhtaat ajatukset. Silloin vasta voi todella olla vapaa. - kaurismies 25v
tosivapaus kirjoitti:
Tarkoitan vapaudella aivan jotakin muuta. Kuten kirjoitinkin vapaus on ajatuksen, tunteen, sanan ja kirjoittamisen vapautta. Ei tule mieleenkään ruveta itse kaatamaan turvallista elämää ja aloittamaan jotain epävarmaa haihallusta.
Kun ihminen tekee väärin, ei hän silloin ole vapaa vaan vanki. Vapaus on sitä, että sydän on valkoinen ja siellä voi virrata puhtaat ajatukset. Silloin vasta voi todella olla vapaa.Itse arvostan omaa vapautta niin kovasti, että asun ihan vapaaehtoisesti yksin ja en varsinaisesti edes rinnalleni ketään kaipaa. Ahdistun jos joudun tekemään asioita muuhun kuin omaan tahtiini ja oman mieleni mukaan.
- coco_nainen
teidän muiden kauriiden kanssa.
Itselle on itsenäisyys ja vapaus, haaveilun, tekemisen, seuranvalinnan ja ratkaisujen vapaus.
Sentitönuneksijan virke omasta luonnosta ja erakkona elämisestä luonnossa jne, on kuin suoraan minusta kirjoitettu.
Samoin minusta voisi kertoa citybambin ja tiedonjyvän kertomukset. Kovin tiukkoja sääntöjä en kyllä kaipaa, päinvastoin, oma harkinta on minulle tärkeätä vaikka toki kunnioitan yleisiä lakeja ja näen niiden mielekkyyden yhteiskunnallisesti tärkeäksi. - Kapricorn
on, kun työpäivä päättyy, ja saa lähteä töistä polkupyörällä ajamaan ulos luontoon, kotiin päin. Siinä olen aina kokenut ihanan vapauden tunteen, ulos vankilasta, ulos vapauteen! Ei se sen kummempaa tarvitse olla.
Oikeudenmukaisuus. Vapaus. Tasa-arvo. Voi ei, taidamme tarvita vallankumouksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728