Hammamet/ Marco Polo hotelli

Marc o polo

Onkos kellään kokemuksia Aurinkomatkojen Marco Polo-hotellista (all inclusive) ? Ruuan laatu, palvelu ym.
Tässä olisi vajaa 4kymppinen äiti lähdössä 13v tytön kanssa. Uskaltaako sinne lähteä ilman miestä? Saako olla rauhassa jne?
Millainen sää on maaliskuussa?

3

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ole käynyt

      En kehottaisi sinua tai tytärtäsi pukeutumaan kovin ''näyttävästi''.
      Tarkoitan , että ei olkapäitä paljaana ja jos on mekko/hame, niin yli polvien.
      Miehet juoksee perässä, mutta älä katso silmiin äläkä hymyile.
      En ole itse käynyt siellä, mutta olen kuullut ystävältäni.
      Huijauksia tosiaan on; ''Hei ! Etkö tunnista minua? Olen samassa hotellissa töissä kun
      sinä. Lähdetkö katsomaan maton tekoa kanssani?'' tai muuta tän tyyppistä, ja sitten vaihtoehdot: A. ryöstö B. Tavaroiden tyrkytys C. raiskaus.
      Mutta siellä on myös todella mukavia ihmisiä, en yleistä...

      Aurinkoista matkaa! :)
      T. Riitta

      • maalaisjärkiii

        Jos et halua herättää täällä erityistä huomiota, sinun kannattaa
        pukeutua hillitysti. Shortsit, ranta-asut ja kevyet kesämekot ovat erinomaisia
        asuja myös tässä maassa, mutta älä valitse kaikkein paljastavimpia malleja.
        Tiedät syyn...


    • hamssu

      hotelli tulee ohjelmistoon vasta 31.10 ja siitä eteenpäin. tulin juuri viikko sitten hammametistä ja kävin katsastamassa ko. hotellin, tosin vain ulkoapäin, kun sisälle ei päässyt ei asukkaita, joten senkään puolesta ko. hotellista ei voi olla vielä kellään kokemuksia, joten kyseleppä sitten marraskuu eka viikon jälkeen kun ekat asiakkaat palaa sieltä. no niin kovin oli hieno hotelli valtava piha jossa kaksi isoa allasta ym ja ranta siinä sitten vastapäätä. nyt sattu vaan niin kuuma viikko että kaikki oli yhtä pätsiä ja polonkin piha suojaisa. sieltä kävelee 10 min rantakadun alkuun ja siitähän se keskusta sit alkaakin, kauppaa ja kuppilaa on joka puolella, ja itseasiassa poloon johtaa ns. ravintolakatu, hotellin rannanpuoleiseen päähän, upeita istutuksia ja kivoja ravintoloita. käypä myös hotellin omilla sivuilla, osoitteen saat am hotellisivuilta, josta mös selviää mitä kuukuu ai- valikoimaan, kannattaa ottaa selvää, ettei sitten tule matkalla pettymyksiä. ja vielä kehottaisin noista pojista puhumisen siirtämään muille palstoille, kysyjä ei kysellyt niistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe