sulhanen haussa

myrtsi

nyt on otollinen aika! mut puuttuu vain pystyvä sulhanen puuttuu.
siis jos haluat tehdä meidän neidin onnelliseksi
ja tulla pesueen isäksi niin ota yhteys meidän isäntään .
olen mäyris ilman papereita mut olen terve juoksuni alkoi just

siis 0405112716 hessu soita ja sovi tapaaminen

10

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tehtailua

      Herra mun jee! Ei sitten aikaisemmin pälkähtänyt päähän kysellä sulhasta, vai tuliko mieleen vasta juoksun alettua? Ei-paperillisten mäyräkoirienkin kannattaisi edes vähän tutustua sulhasen taustatietoihin, että ei pääse sairaudet kertaantumaan. Vaikka mitäpä sen väliä, jos ajatuksena on, että rahat pois ja ongelma on koiranpennulla ja sen ostajalla. Vastuutonta!

      • myrtsi

        kiitos kannan ototsta.
        kyllä ilmoitus on ollut aikaisin jo monta kertaa


    • tarkkapoika

      Mikä on kasvatuksesi motiivi ?? RAHAKO ?
      Ei ainakaan nartun " ONNELLISUUS" !!!

      • myrtsi

        myrtsi ei ole painokone. jostain kuullut, vain yhdet pennut voi lisätä elinaikaa '


    • minä vaan

      jos meinaa paperittomalla teettää pentuja niin pitäis kyllä silmät ja polvet ainakin tarkistaa. kuten myös uros koiralta.mut jokainen tekee päätöksensä itse.

      • myrtsi

        ei kaikkea tarvitse haku ilmoituksessa kertoa
        kun ollann päästy asiaan ja selvitetty taustat


      • vuffe
        myrtsi kirjoitti:

        ei kaikkea tarvitse haku ilmoituksessa kertoa
        kun ollann päästy asiaan ja selvitetty taustat

        kun tuossa hakuilmoituksessa sitä ei oo lainkaan kerrottu.


    • ####

      Onko tämä joku provo? Siis millainen ihminen etsii koiralleen urosta/(tai narttua) Suomi24:sta? ... "Tehdä meidän neiti onnelliseksi"... Tarkoitatte varmasti tehdään omistajan kukkaro paksummaksi?

      • amour libre

        Mikä hirveä hulabaloo tuli yhdestä huumorilla laaditusta viestistä, jossa etsitään nartulle sulhoa! Syntyy niitä sekarotuisiakin ilman tarkistuksia kummempia, hyvin elävät ilman papereita ja näyttelyitä. Ei tässä ole tarkoitus käsittääkseni ole lainkaan tehdä rodunjalostusta tai edes tienata sen kummempia vaan ihan vanhanaikaisesti teettää pennut terveellä koiralla kerran elämässään. Joskus mä en jaksa teitä nettipoliiseja, kääntäkää tutkanne muualle. PS. Toivottavasti myrtsi löytää komean herrasmiesmäykyn!!


      • pölhökustafsson
        amour libre kirjoitti:

        Mikä hirveä hulabaloo tuli yhdestä huumorilla laaditusta viestistä, jossa etsitään nartulle sulhoa! Syntyy niitä sekarotuisiakin ilman tarkistuksia kummempia, hyvin elävät ilman papereita ja näyttelyitä. Ei tässä ole tarkoitus käsittääkseni ole lainkaan tehdä rodunjalostusta tai edes tienata sen kummempia vaan ihan vanhanaikaisesti teettää pennut terveellä koiralla kerran elämässään. Joskus mä en jaksa teitä nettipoliiseja, kääntäkää tutkanne muualle. PS. Toivottavasti myrtsi löytää komean herrasmiesmäykyn!!

        Ottamatta kantaa rekisteröimisasiaan, huomauttaisin että mäyräkoirat kantavat tiettyjä sairauksia, jotka eivät välttämättä näy mitenkään varhaisella iällä, mutta saattaa sairastuttaa pennun. Tutkimaton koira on aikapommi, silmäsairaudet ilmenevät usein vasta otollisen pennutusiän jälkeen ja saattavat esimerkiksi sokeuttaa koiran. Silmäpeilauksella asia selviää hetkessä, mikä on rekisteröidyillä mäyräkoirilla pakollista pentujen saamiseksi rekisteriin. Se että hauva on ollut siihenastisen elämänsä aivan terve, ei kerro mitään.
        Ja pentujen teettäminen nartulla ei mitenkään lisää elinikää, pikemminkin saattaa lyhentää ottaen huomioon synnytyskomplikaatiot.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      469
      11005
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      316
      7629
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      28
      4615
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      340
      2407
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1817
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1663
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1410
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1313
    9. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      1194
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      54
      1028
    Aihe