Miten olette ottaneet kihlauksen puheeksi, vai onko täällä joku tehnyt sen ihan tuosta vain yllätyksenä?
Kihlauksen puheeksiotto
2
904
Vastaukset
- sormustettu
Meillä otettiin naimisinmeno keskusteluun mukaan ihan normaalisti, tyyliin "mitäs mieltä olet, jos mentäisiin naimisiin?"
Toki sen voi yllätyksenäkin tehdä, mutta itse olen sitä mieltä että tuo on niin suuri juttu, että siitä pitäisi keskustella ja sopia yhdessä. Ihan puuntakaa tullut kosinta saattaa johtaa myöntymiseen, vaikka oikeasti ei haluaisikaan (vielä) kihlautua. Paniikissa on helpompi sanoa kyllä, kuin ei, varsinkin jos itse on ihan järkyttynyt eikä ajatus kulje. :)
Ja voihan sen romanttisen kosinnan suorittaa sormusten vaihdon yhteydessä, kun avioitumisesta on sovittu jo aijemmin. :) - mitä tarkoitat?
Siis haluatko ottaa kihlauksen puheeksi vai avioitumisen?
On niin vaikea tietää mitä kukin kihlauksella nykyään tarkoittaa.
Me puhuimme naimisiin menosta keskenämme jonkin verran ennen kihlautumista. Mutta miehen kosinta tuli yllättäen. Tosin kerkesin sitä jo odotella tovin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi317198Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313683922- 883899
- 2733373
- 612817
- 542794
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne372663- 1532500
- 322104
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1432058