Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ZOS- kiikaritähtäimet

tervis87

mulla on tollanen winsesterin 30-06 ja olen hankkimassa siihen jotain halpaa ja toimivaa lintu kiikaria, että
kestääköhän kyseinen kiikari kiväärin rekyylin??

tässä muutama esimerkki:
http://www.riistamaa.fi/cat/product_details.php?p=203
http://www.riistamaa.fi/cat/product_details.php?p=2309

8

2538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katsoen
    • Bodylanguage

      Takuun antaa Riistamaa. Mihin tarvitset valaistua ristikkoa?

      • tervis87

        en välttämättä mihinkää, mutta näkyy vaan olevan nuissa semmonen.


      • mutta maksaa myös
        tervis87 kirjoitti:

        en välttämättä mihinkää, mutta näkyy vaan olevan nuissa semmonen.

        Eipä sitä ristikon valaisua ole pakko aina päällä pitää. Kyllä siinä tähtäimessä näkyy päivänvalossa ristikko vaikka valaisu ei olekaan päällä. Nostaahan se valaistu ristikko hiukan hintaa, mutta joskus hämärässä tai muuten vaikeissa valo-olosuhteissa siitä voi olla apua, eikä siitä helpossa myötävalossakaan haittaa ole.


    • vaikea jurytehtävä

      Ei ole kokemuksia ZOSista isompirekyylisen aseen päällä, mutta väittäisin että kaikissa halvemman hintaluokan tähtäimissä kestävyys täytyy jättää "herran haltuun", eli samassakin merkissä jotkut yksilöt kestävät ja toiset eivät. Samankin merkin yksilöiden laatu vaihtelee paljon.

      Voihan ne kalliimmatkin putket hajota tai tehdä muuta kiusaa, mutta niissä on toimiva takuu.

      • Bodylanguage

        Löytyyhän sieltä 3-9x ilman valoja. Eikös se jo riitäkkin tipukiikariksi?
        On kyllä Zos kestänyt kaverin .30-06 luikussa Redfieldin sommitelmalla


      • tervis87
        Bodylanguage kirjoitti:

        Löytyyhän sieltä 3-9x ilman valoja. Eikös se jo riitäkkin tipukiikariksi?
        On kyllä Zos kestänyt kaverin .30-06 luikussa Redfieldin sommitelmalla

        nii löytyy. Jotku sanoo että 3-12x on oikeen hyvä lintu kiikari, mutta en tiiä sitte... taitaa olla pitkälti makuasia.

        kiitos tiedosta, pitää kokeilla tuota merkkiä.


    • MASA VAAN

      MINULLA OLISI ASIALLINEN LINTUKIIKARI MERKKI ON BSA DEERHUNTER.9KERTAINEN SUURENNUS TUUMAN PUTKELLA HINTA 90 EUROA JOS KIINNOSTAA NIIN LÄHETÄPOSTIA TAI SOITA 0409605241

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe