hellou 5kymppiset

susinainen50

hellou täytin 19.9 50vee ajattelin että rupean jutustelemaan täällä 50plussassa toivottavasti saadan mukavia juttutuokioita

17

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljon onnea ja tervetuloa. Kiva täällä on jutustella, ainoa vika vaan, että en oikein ehdi niin usein kun haluaisin. Olen työelämässä ja lapsenlapsen hoito sekä ompeluharrastukset vievät myös aikaani. Pakko lähtee nukkumaan taas että jaksaa aamulla herätä klo 5.50.

• paapuuri

ensimmäinen viiskymppinen on sitten täynnä!

Kyllä tänne sopii jutustelemaan, tervetuloa vaan mukaan.
      Täällä on tosi mukavia ihmisiä kirjoittelemassa, joskus pidetään hauskaakin.

• viivatiina

kyllähän täällä kovasti jutustellaan sillon kun on aikaa ja aihetta mukaan mahtuu jutustelijoita laidasta laitaan ihan kiva että aina joku uusi tulee mukaan ja toivottavasti pysyykin.

• Heikunkeikku

Tosi mukavaa, jos tänne tulee uusia ihmisiä. Saanen minäkin toivottaa sinut tervetulleeksi.

Nakkaan täältä näytön takaa aimo kasan onnentoivotuksia täytettyäsi puolivuosisataa. Tää On hieno ikä.

Täällä aiheet vaihtelevat laidasta laitaan, mikä on hyvä asia.
      Palsta äityy joskus mitä mahtavimpiin jutustelutuokioihin ja naamalihakset saavat erityisen hyvää naamavoimistelua, kun suupielet kurkottelevat korvanlentiä ja naurunkyyneleet kostuttavat silmänaluksia.
      Sen jälkeen, kun olen alkanut palstalla käymään, en ole kertaakaan, huom. en Kertaakaan, käyttänyt silmänympärysvoidetta. Elikkä täälä säästää selvää rahaa.

Joskus palstalla sattuu sellaisiakin tilanteita, että jotkut visertelevät salaatinlehtien alta sellaista tekstiä, että ainakin meikäläinen hyppää kattoon tai seinille. Kantsii ottaa positiivisella meiningillä nekin. Ja huomata, että seinille hyppely on myös mainiota liikuntaa. Seinäkiipeily on nykyään In ja täällä saa semmosta silloin tällöin harrastaa.

Vielä kerran Tervetuloa tänne.

• susinainen50

hymyt huulilleni sait! todella lempeää huumoria on siis odotettavissa ihania hauskoja hetkiä ootan innolla keskustelujamme! Minä taas olen purnukoitten käyttäjä eli silmänympärysvoiteita ja muita purkkeja ja purnukoita tulee ostettua ehkä niitä tulee ostettua vähemmän :) käyttekö te 50v chatissa? alan käymään siell'ä mielelläni

• Korppis

Ei se ole niin nöpön tarkkaa onko viiskymppinen tai kuten meikäläinen jo yli-ikäinen jos vuosissa lasketaan vaan kun sisin pysyy lapsen tasolla, niin mitäpä tuota väkisin alkaisi itseään vanhaksi asettumaan ; ) Tervetuloa ja teepäs itselles galleriasivu niin minä lähetetän sinulle kivoja kiiltokuvia.

Mandi

• Meriläinen

munkin puolesta.
      Itse olin vielä kolme kuukautta alle 50 kun tänne tulin ja kiinni jäin.
      Täällä on ihan mukavia ihmisiä ja mukavia juttujakin.
      Toivottavasti viihdyt :)

• viivi-amaldiina

joukkoomme.

Sormeni valaa verta, törmäsin sen sipulileikkurin -terään, pien haava mut enempäsä siitä vertaa tihkuaa.
      Näin alkoi päiväni tänään.

• susinainen50

on tullut hymyä huulille ei ole vihtyvyydestä epäilystäkään :D

• kawe

kun kerran kuulut *virallisestikin joukkoon.
      Onko naisilla niitä villitysoireita, vai paleleeko ketään?
      Onnea kuitenkin vakaan ikääntymisen johdosta, parasta aikaa...........

• Korppis

Minä olen tälläinen suora kyselijä joten ei pidä heti alkuun loukkaantua jos kysyn, että mistä haluaisit jutella. Olet kovin niukkasanainen vai oletko ulkosuomalainen kun nuo kirjaimet hieman hyppelehtii?

• paapuuri

Tuota minäkin vähän..... mutta toisaalta joskus on parempi vähemmän, kuin enemmän tai liikaa :))

• henri;

joskus kun lukee pitkän liturgian, niin lopussa unohtaa, että mikä oli kymysys.

• muillakin..
        henri; kirjoitti:

voi olla lukihäiriö, kuin vain itsellä.
        .

• Meriläinen
        henri; kirjoitti:

katos se mihin sulle vastasin, höh

• kivellä.istuja

Hyvää päivä ja tervetuloa keskustelupalstalle. Sinulla on todella mielenkiintoinen, monivivahteinen nimimerkki.

• parataps

Todella paljon sulle onnea.Sitä tarvitaan.Nyt kun olet tullut tai täyttänyt kunnon iän niin juhli sitä.Sillä nyt et sitten kun ehdi muuta tehdä kun nautiskella elämästä.Kaikki pikkuasiat romukoppaan ja nauttimaan niistä tärkeistä ja tärkeimmistä asioista jotka sulle merkitsevät jotain.Siis vielä kerran onnea

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      250
      2239
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      192
      1684
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      47
      1329
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1035
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      836
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      820
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      790
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      23
      768
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      766
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe