Tutustui jokunen aika sitten jousimies mieheen ja baari-illan jälkeen unohtui sitten vaihtaa numeroita ja surkuttelin sitä mielessäni hetken aikaa, kunnes sitten seuraavana päivänä mies otti minuun yhteyttä, kun oli saanut metsästettyä numeroni. Mies oli todella ystävällisen ja asiallisen oloinen ja sovimme tapaavamme. Mies on armeijassa, joten tapaaminen ei onnistunutkaan. Kaikki vaikutti aluksi positiiviselta, kunnes sitten jossain vaiheessa mies muuttui "kylmäksi" ja ei vaikuttanut enää kiinnostuneelta. Sitten jonkin ajan päästä taas mies vaikutti kiinnostuneelta ja sovimme uuden ajan tapaamiselle, kunnes siten koitti päivä, kun piti tavata mies sanoi tulleensa kipeäksi. En tiennyt mitä olisi pitänyt ajatella ja mielessäni kävi, että oliko se vain tekosyy. Tämän jälkeen mies on ollut taas "kylmä" ja mietin, että osaisiko joku kertoa, että mitä jousimies miehen pään sisällä oikein liikkuu? Mitä kannattaisi tehdä, kun haluan taas voittaa takaisin jousimiehen kiinnostuksen? Kannattaisiko minun ottaa etäisyyttä vai olenko samanlainen kuin ennenkin? Tuliko jousimies miehelle pakokauhu? Olen horoskoopiltani rapunainen.
En ota jousimiehestä selvää, voisiko joku auttaa?
rapunainen,
2
861
Vastaukset
- -jouska-
Olet vettä jousimiehelle... ja toiseksi jousimies on tulta ja tähän aikaan ei me edes tiedetä mitä halutaan, ex takaisin nyksäksi vai ihan jotain muuta..
- Rapu N
jousimiehen kanssa, ja toisaalta rapu ja jousk, ei sovi yhteen eikä ikinä tuu toimeen, se on huono yhdistelmä kokemuksesta tiedän sen hyvin:( unohda ja etsii itsellesi kalat m tai skopu:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446