Minulla on tällainen vanha PHP:n Jäsenkirja vuodelta 1988. Tietääkö kukaan onko tällä mitään arvoa enää vai oikeuttaako tämä joihinkin osakkeisiin? Aikoinaan tästä olen maksanut 4400mk.
Päijät-Hämeen Puhelin, Jäsenkirja
5
4412
Vastaukset
- ettteeeett
Osakkeet vaihdettiin aikonaan a ja k osakkeisiin, jos sul ei oo osakekirjoja, luulen ettei pelkällä jäsenkirjalla mitää saa. Jos sul on osakekirjat, oot varmaan joka vuosi saanu php:lltä osinkoa. Kantsisko soittaa php:lle ja kysyä. Googleta php holding.
hei etkö ole saanut tarjouskirjettä eräältä juristilta, nimeä en nyt muista. Meille on tullut montakin , hän ostaísi 1000€ osakkeen mutta ei olla myyty.. vielä.ehkäpä nousee vielä, kun dna isännöi siellä nyt ja haluaa varmaankin koko puljun itselleen.
- perixxxxx
niin saat takautuvasti ne osingot jotka ei ole jo ns. liian vanhoja
minä vaihdoin 2009 tammikuussa ja hyvä olikin, koska sieltä tuli takautuvasti viiden vuoden osingot ja sitten vielä normaali 2009 kevään osinko
paperiosakkeita ei kannata pitää enää mistään syystä
varaa pankistasi aika sijoitusneuvontaan ja mene sen osakekirjan kanssa sinne, niin alkaa tapahtumaan- ae5yh
php:n osakkeet missään arvo-osuus järjestelmässä. Ja takautuvia osinkoja saa lain mukaan vain kolmelta vuodelta.
- muttaku
Täällä naapuripuhelinfirman osakkeet on sähköisessä järjestelmässä ja puolet osingoista häviääkin sen arvonosuustilin maksuihin..., toki ilmaisiakin on, mutta sieltä siirto (jos myy) maksaa taas moninkerroin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen855993Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2925296Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk503335Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102856Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062729Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41665Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.161595Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211500Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät321449Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1781074