Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

LÖYTYNYT: PERINNÖNJAKO TODISTUS! mitä teen??

Kaikkea sitä löytää!

Elikkäs mulle kävi näin: Ostin tässä kesän alussa kirpputorilta kirjan. Tulin kotiin ja laitoin sen kirjahyllyyn, odottamaan lukemistani. Meni muutama kuukausi ja rupesin sitten sitä lukemaan, niin sieltä sisältä löyti tuntemattoman henkilön PERINNÖNJAKOTODISTUS! Se oli aika vanha, vainaja oli kuollut v.85 ja perinnönjako tilaisuus pidetty v. 91 (!?) Tätä ihmettelen myös miten on 5 vuotta välissä, mutta eihän se mulle kuulu. Oli perijäninä leski ja kolme lasta. Sekä oli kaikkien saama perintö ym... Ja lopussa luki että niitä on 4 kpl. todistuksia jokaiselle yksi, eli joltakin puuttuu.

Siinä sanotaan, että kaikki melkein asuu oulussa/ lähellä sitä ja tämä löytyi Hyrynsalmelta (pikkupaikka Kainuussa) Mutta onkan kahdessakymmenessä vuodessa voinut paljonkin muuttua.

En etsi täällä omistajia, vaan vastauksen siihen että mitä teen jotta saan oikealle omistajille takaisin. Kirppikseltä jolta sen ostin, niin se on jo lopetettu, ettei enää myyjää saa selviin. Kertokaa, kertokaa... Tahdon saada sen takaisin omistajalle, enkä olla mikään varas... Kiitti,,,Kiitti!

3

1314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saraz

      Voit huoleti hävittää sen paperin sillä sitä ei kyllä kukaan enää etsi eikä tarvitse. Perinnönjako on suoritettu aikaa sitten ja kaikki neljä osapuolta sen hyväksyneet. Jos olis kysymys testamentista jonka sisällön mukainen jako olis mahdollisesti täytäntöön panematta tilanne olis toinen. Mikäli edelleen haluat tavoittaa osan tai kenties kaikki jaossa olleet henkilöt saat osoitteet selville valtion osoitetiedustelusta ilmoittamalla sinne paperissa olevat henkilötunnukset. Osoitetiedustelun numeroa en juuri nyt muista mutta saat sen selville numerotiedustelusta!

      • kaikkea sitä löytää

        mitä tekisitte itse tässä tilanteessa, niin en tee mitään mitä ei pitäs tehä... Kiitti!!


      • dddgfgg
        kaikkea sitä löytää kirjoitti:

        mitä tekisitte itse tässä tilanteessa, niin en tee mitään mitä ei pitäs tehä... Kiitti!!

        minä pyyhkisin siihe paskaisen perseeni ja heittäisin roskiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe