käytöshäiriöinen dementikko ja lapset

läheinen-----

Oletteko joutuneet rajoittamaan lasten vierailuja käytöshäiriöisen dementikon luona lapsia suojellaksenne?

2

577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ExtraFlagx

Eivätkö ihmiset osaa ajatella mitään itse?
      Palstalta täytyy kysellä...
      voi juutas ja voi surku sitä " dementikkoa" joka joutuu elämään tuollaisten ihmisten kanssa.

• vapaus valita

Riippuu tietenkin siitä, millaisia käytöshäiriöt ovat. Jos dementikko on agressiivinen, tarttuilee tai puhuu päätöikseen rumia, niin pienet lapset pelkää vaikka kuinka selittäisi, ettei hän tarkoita pahaa.
      Muuten vaan kummallinen käytös ja höpötys ei haittaa.
      Isommille lapsille voi jo selittää, mitä tauti teettää ja he osaavat sanoa, jos eivät tahdo tavata.

Turha sitä on jeesustella tai päivitellä yhtään mieleen tulevaa kysymystä, hyvä vain, jos asiaa ajatellaan lasten kannalta. Pelottava kokemus voi jäädä ainoaksi muistoksi tästä ihmisestä ja sitähän ei kai toivo kukaan?
      Omat lapseni ovat jo aikuisia eikä mummo heitä enää tunnista. Kerron, mikä kulloinkin on tilanne ja annan heidän itsensä päättää käyvätkö tai vievätkö omia lapsiaan käymään. Jos se on heistä vaikeaa eikä tuota mummolle iloa, miksi pitäisi patistella? Pääasia lienee, että joku käy ja huolehtii, että hoito on mallillaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      98
      3413
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3107
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2403
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2056
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      40
      1634
    Aihe