Oletteko joutuneet rajoittamaan lasten vierailuja käytöshäiriöisen dementikon luona lapsia suojellaksenne?
käytöshäiriöinen dementikko ja lapset
2
561
Vastaukset
- ExtraFlagx
Eivätkö ihmiset osaa ajatella mitään itse?
Palstalta täytyy kysellä...
voi juutas ja voi surku sitä " dementikkoa" joka joutuu elämään tuollaisten ihmisten kanssa. - vapaus valita
Riippuu tietenkin siitä, millaisia käytöshäiriöt ovat. Jos dementikko on agressiivinen, tarttuilee tai puhuu päätöikseen rumia, niin pienet lapset pelkää vaikka kuinka selittäisi, ettei hän tarkoita pahaa.
Muuten vaan kummallinen käytös ja höpötys ei haittaa.
Isommille lapsille voi jo selittää, mitä tauti teettää ja he osaavat sanoa, jos eivät tahdo tavata.
Turha sitä on jeesustella tai päivitellä yhtään mieleen tulevaa kysymystä, hyvä vain, jos asiaa ajatellaan lasten kannalta. Pelottava kokemus voi jäädä ainoaksi muistoksi tästä ihmisestä ja sitähän ei kai toivo kukaan?
Omat lapseni ovat jo aikuisia eikä mummo heitä enää tunnista. Kerron, mikä kulloinkin on tilanne ja annan heidän itsensä päättää käyvätkö tai vievätkö omia lapsiaan käymään. Jos se on heistä vaikeaa eikä tuota mummolle iloa, miksi pitäisi patistella? Pääasia lienee, että joku käy ja huolehtii, että hoito on mallillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338546Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4367224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647