Oletteko joutuneet rajoittamaan lasten vierailuja käytöshäiriöisen dementikon luona lapsia suojellaksenne?
käytöshäiriöinen dementikko ja lapset
2
614
Vastaukset
- ExtraFlagx
Eivätkö ihmiset osaa ajatella mitään itse?
Palstalta täytyy kysellä...
voi juutas ja voi surku sitä " dementikkoa" joka joutuu elämään tuollaisten ihmisten kanssa. - vapaus valita
Riippuu tietenkin siitä, millaisia käytöshäiriöt ovat. Jos dementikko on agressiivinen, tarttuilee tai puhuu päätöikseen rumia, niin pienet lapset pelkää vaikka kuinka selittäisi, ettei hän tarkoita pahaa.
Muuten vaan kummallinen käytös ja höpötys ei haittaa.
Isommille lapsille voi jo selittää, mitä tauti teettää ja he osaavat sanoa, jos eivät tahdo tavata.
Turha sitä on jeesustella tai päivitellä yhtään mieleen tulevaa kysymystä, hyvä vain, jos asiaa ajatellaan lasten kannalta. Pelottava kokemus voi jäädä ainoaksi muistoksi tästä ihmisestä ja sitähän ei kai toivo kukaan?
Omat lapseni ovat jo aikuisia eikä mummo heitä enää tunnista. Kerron, mikä kulloinkin on tilanne ja annan heidän itsensä päättää käyvätkö tai vievätkö omia lapsiaan käymään. Jos se on heistä vaikeaa eikä tuota mummolle iloa, miksi pitäisi patistella? Pääasia lienee, että joku käy ja huolehtii, että hoito on mallillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861474
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121365Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras301127- 271065
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114898Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46898- 18846
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65787- 40687
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..74686