käytöshäiriöinen dementikko ja lapset

läheinen-----

Oletteko joutuneet rajoittamaan lasten vierailuja käytöshäiriöisen dementikon luona lapsia suojellaksenne?

2

614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ExtraFlagx

Eivätkö ihmiset osaa ajatella mitään itse?
      Palstalta täytyy kysellä...
      voi juutas ja voi surku sitä " dementikkoa" joka joutuu elämään tuollaisten ihmisten kanssa.

• vapaus valita

Riippuu tietenkin siitä, millaisia käytöshäiriöt ovat. Jos dementikko on agressiivinen, tarttuilee tai puhuu päätöikseen rumia, niin pienet lapset pelkää vaikka kuinka selittäisi, ettei hän tarkoita pahaa.
      Muuten vaan kummallinen käytös ja höpötys ei haittaa.
      Isommille lapsille voi jo selittää, mitä tauti teettää ja he osaavat sanoa, jos eivät tahdo tavata.

Turha sitä on jeesustella tai päivitellä yhtään mieleen tulevaa kysymystä, hyvä vain, jos asiaa ajatellaan lasten kannalta. Pelottava kokemus voi jäädä ainoaksi muistoksi tästä ihmisestä ja sitähän ei kai toivo kukaan?
      Omat lapseni ovat jo aikuisia eikä mummo heitä enää tunnista. Kerron, mikä kulloinkin on tilanne ja annan heidän itsensä päättää käyvätkö tai vievätkö omia lapsiaan käymään. Jos se on heistä vaikeaa eikä tuota mummolle iloa, miksi pitäisi patistella? Pääasia lienee, että joku käy ja huolehtii, että hoito on mallillaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      86
      1474
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1365
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      30
      1127
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      27
      1065
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      898
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      898
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      18
      846
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      787
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      40
      687
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      74
      686
    Aihe