KIIREELLISTÄ APUA ENNEN HUOMISTA?

Mooooooona

Moikka!

Mulla on sellanen ongelma etten oikein seuraa muotia/katumuotia ja haluaisin tietää millaset vaatteet on muotia tänä talvena (niinku yleisesti, esim. millasia nuoret suosii). Yritin lueskella tyylitaivaasta vinkkejä,mut ei oikei onnistunu ku tuntu paikka jotenki nii sekavalta.

Eli nyt se kiireellinen asia on se, että oon lähdössä huomenna helsinkii shoppailee ja pitäis ostaa talveks vaatteita: kengät, takki, paitoja, yms. Millasia vaatteita nyt talvella on muodissa? Mitä suosittelette ostaa? Mun tyyli on melko tavallinen: kotipaikalla vaa veromodaa,H&M, only, jimm&jill..

Oon nähny monilla sellasia nahkasaappaita:mustia ja ruskeita ja ne näyttää kivoilta ->pidetäänkö niitä pakkasellakin? Haluaisin jonkun melko rennon talvitakin, sellasen joka kävis niihin saappaisiin, mut millanen?

Ja jos teillä on vielä jotai vinkkejä pukeutumiseen liittyen, selkeitä blogeja, ja yks jonka haluaisin vielä et tulis vinkkeinä on helsingin kaupat: mistä löytyy just sellasia saappaita (ei miel.korkeaa korkoa, ei liian kallis hinta,ei yli 100e) ja hienoja talvitakkeja?


Toivottavasti saan vinkkejä ja ehotuksia, :)
Terv.Mona

1

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wuuuuuuuuuuuuuuuut

      myöhässä taitaa tulla, mutta tulkoon.

      Muodinhan voit tarkistaa juuri kaupoista.. vero modissa ja onlyissä on varmasti aina semmoisia uutuus tuotteita mitkä on muodikkaita. Nyt talveksi suosittelen ostamaan kaikenlaisia neuleita, ja sitten muutaman pitemmän topin, jonka helma tulisi sitten esiin pitkähihaisen paidan helman alta. Housuista nyt sen verran että farkuthan on muodissa aina, kunhan ne ovat vaan istuvat.

      Kenkämuodissa taitaa nyt olla semmoisia vähän mummomaisia saappaita, sekä näitä Ugg buutsejä (jonka kopiota saa varmaan halvimmillaan n. 30 eurolla) ja jonkun verran myös korokesaappaita.

      Jos haluat olla tavis ja haluat takin moniin tilanteisin, osta semmoinen perus karvahupputakki. Karvahupputakitkin ovat menneet kyllä jo pois muodista!

      Suosittelen villakangastakkia. Tämä ei välttämättä ole lämpimin vaihtoehto mutta tällä hetkellä varmasti muodikkain. Älä osta mitään nilkkoihin asti ulottuvaa mustaa haahkaa, vaan miel jonkun verran linjoja nuoleva, korekintaan reisien puoliväliin ylettyvä takki.

      Saappaita toki pidetään talvellakin, pitäväthän toiset muotifanaatikot jopa balleriinoja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      203
      2412
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      62
      2308
    3. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      71
      2053
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1891
    5. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1495
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1404
    7. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1245
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1176
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1166
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1112
    Aihe