Lukekaa mitä Antti Soikkeli kirjoitti ko lehdessä. Miettikää hyvät kanssamatkustajat mitä haluatte tulevaisuudeltanne?
Parikkalan-Rautjärven Sanomat
7
1205
Vastaukset
- löydy
lehteä, et lukemati jäi.
onko Rautjärvi muuten elävä paikka mielestänne vai kaipaako lisää väkeä?
Lyhyt matka ainakin käydä naapurimaassa ostoksilla. - Anonyymi
Vieläkö lehti herättää mielipiteitä? Ainakin toimittajat on vaihtuneet ja kirjoitus tyyli muuttunut kovasti.
- Anonyymi
Yksi uutinen kiinnostaisi paljon, joka käsittelisi sitä miten alkukantaisia ihmiset ovatkaan, eivätkä osaa nähdä teollisten tuotteiden ja tarvikkeiden ohitse.
Osaatko etsiä rautaa ja käsitellä sitä ja tuottaa rautaisia tarvikkeita? Jos et, elät kivikautta, ja jos et kivestäkään mitään osaa tehdä, olet lähempänä apinaa. - Anonyymi
Lehti jää tulevaisuudessa lukematta, laatu ja taso senkun laskee…. Ja mikä päätoimittaja valinta!
- Anonyymi
Voe mahoton. Uppoovasta laevasta lähtenöö ensin rotat. Vae upponeeko laeva. Kas siinäpä onniikii puluma.
- Anonyymi
Uuden päätoimittajan kirjoituksista ei saa mitään selvää.
Onkohan pissa noussut päähän, kun toimittaja päässyt isompiin saappaisiin
vai muuten vaan hirveän sekava lehtikirjoittaja?
Nm. Tyhmä lukija kun oon - Anonyymi
Ihme, että koko lehti on enää olemassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913