Lukekaa mitä Antti Soikkeli kirjoitti ko lehdessä. Miettikää hyvät kanssamatkustajat mitä haluatte tulevaisuudeltanne?
Parikkalan-Rautjärven Sanomat
7
1144
Vastaukset
- löydy
lehteä, et lukemati jäi.
onko Rautjärvi muuten elävä paikka mielestänne vai kaipaako lisää väkeä?
Lyhyt matka ainakin käydä naapurimaassa ostoksilla. - Anonyymi
Vieläkö lehti herättää mielipiteitä? Ainakin toimittajat on vaihtuneet ja kirjoitus tyyli muuttunut kovasti.
- Anonyymi
Yksi uutinen kiinnostaisi paljon, joka käsittelisi sitä miten alkukantaisia ihmiset ovatkaan, eivätkä osaa nähdä teollisten tuotteiden ja tarvikkeiden ohitse.
Osaatko etsiä rautaa ja käsitellä sitä ja tuottaa rautaisia tarvikkeita? Jos et, elät kivikautta, ja jos et kivestäkään mitään osaa tehdä, olet lähempänä apinaa. - Anonyymi
Lehti jää tulevaisuudessa lukematta, laatu ja taso senkun laskee…. Ja mikä päätoimittaja valinta!
- Anonyymi
Voe mahoton. Uppoovasta laevasta lähtenöö ensin rotat. Vae upponeeko laeva. Kas siinäpä onniikii puluma.
- Anonyymi
Uuden päätoimittajan kirjoituksista ei saa mitään selvää.
Onkohan pissa noussut päähän, kun toimittaja päässyt isompiin saappaisiin
vai muuten vaan hirveän sekava lehtikirjoittaja?
Nm. Tyhmä lukija kun oon - Anonyymi
Ihme, että koko lehti on enää olemassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374