osaisikohan joku tulkita tätä edes jotenkin,
eli tämä uni on todella hankala selittää sillä se on aina todella out ja sekava,ei mitenkään "päivän selvä" helposti kuvailtava,yritän nyt kuitenkin kuvailla sitä jotenkin kuten sen muistan,järkeä siinä ei kuitenkaan juuri ole..
olen nähnyt pienestä asti samaa painajaista,yleisesti ottaen kun olen ollut kipeä mutta myös muulloin,muutamia/useita kertoja vuodessa (lapsena useammin),uni on aina lähes tulkoon samanlainen
se ei ala mitenkään erityisesti,yht äkkiä olen suuressa tai oikeastaan loppumattomassa tilassa,on pimeää ja ympärilläni on kaikkea suurta,korkeita loppumattomia hyllyjä,laatikoita,kuminauhoja ja hammasrattaita (kuulostaa varmasti oudolta), liikkuvat mutta eivät tule tieni tukkeeksi vaan ovat sivuillani ja yläpuolellani,paikassa on myös melua ja "melakolisia" ääniä jotaka tulevat tavaroista.saatan myöskin itse ns. pienentyä ja suurentua tilassa.minulla on selvä suunta,kunnes alan "pakenemaan" jotain mikään minua ei kuitenkaan jahtaa.aikani paettua tulen/pääsen pieneen taloon,joka on pyöreä vaaleanpunainen,siellä soi rauhallinen "soittorasiamainen" pimputus,pienen ikkunan edessä on pyöreä pöytä ja kaksi nojatuolia,toisessa niistä istuu paimentyttö(kuin joku satuhahmo,nukkemainen) tyylinen tyttö joka juo teetä tms.talossa on rauhallinen ja autuas tunnelma.pian talo muuttuu taas siksi loputtomaksi tilaksi ja se tila tuntuu erittäin ahdistavalta ja pelottavalta...
unet eivät yleensä kestä kauaa ja usein olen herännyt niihin.
tätä unta en pysty tämän paremmin kuvailemaan koska siinä tosiaan ei ole mitään kovin järkeen käypää ja todella vaikea kuvailla :D
toiseen uneen olisi kanssa mukava saada jotain tulkintaa,koska kyseinen uni huvitti minua aamulla :D
kävimme joskus lapsena heinolassa festareilla,siskojeni ja isäni kanssa ja tämä reissu ikään kuin tehtiin uudestaan unessa...
kokonaisuudessaan en unta muista mutta tämän osa hyvinkin selvästi,
istuimme autossa,punaisessa joka oli isäni auto,siskoni olivat aikalailla samanikäisiä kuin silloin kun oikeasti kävimme siellä,mutta minä olin samanikäinen kuin olen nyt (ainakin 10v vanhempi),vaikka siskoni ovat minua vanhempia.söimme autossa noutoruokaa ja katselin oikeaa kättäni tyynen rauhallisesti siinä oli pitkiä mustia matoja (vähän kuin iilimatoja) ne purivat kättäni mutta se ei sattunut eikä käteen jäänyt mitään jälkiä.kysyin isältäni mitä ne mustat madot ovat,hän kääntyi ja totesi että ne ovat kiimasen norsun solisluita,katsoin matoja vielä hetken ja totesin että no niinpäs onkin :D
muuta en sitten unesta selvästi muistakkaan,mutta kyllä aamulla nauratti nämä kiimaisen norsun solisluut..:D
"painajainen"
solisluut
0
235
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185161- 472809
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302468Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221770- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101610Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231324Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101268- 961197