Hovirinnan koulun rehtorilla

ongelmiako?

Naama turvonnut ja punainen, silmät verestävät ja puhe sammaltaa.

30

4584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suojelkaa lapsia

      Välinpitämättömyys kasvaa Hovirinnan koulussa, lapset pahoinpitelevät toisiaan, opettajat kävelyttävät lapsia talvikelissä sisävaatteissa kilometrejä jne.

      Kysyttäessä koulun rehtorilta mielipidettä asiasta vastauksena on "Tämä on meidän käytäntö, ja meidän puolesta siitä saa tehdä poliisille ilmoituksen vaikka joka päivä"

      Siis todella törkeää!!!!!!!

      • ~~~~

        on palkanmaksaja ja pomo, sinne vain.


      • Ongelmia

        Poliisi kaipaa jälleen lisää huomiota. Eivät osaa ohittaa ilman ettikö jokin hakuvalo, kattovalo taikka jarruvalo vilkkuisi. Olen asiasta avannut useamman viestiketjun ja ainut mitä on tapahtunut, niin turhat pysäyttelyt ovat pääsääntöisesti loppuneet. Joitain turhia pysäytyksiä edelleen. Naapurusto käyttäytyy pääsääntöisesti kuin aivottomat punapersepaviaanit. Vaikuttanee, että kaikki kaipaavat perseen nuolentaa taikka jotakin muuta erityishuomiota. Itse kun olen tottunut liikkumaan Naantali - Salo välillä kuin kotonani. Yksi kapinen Kaarina ei tänäpäivänä ota kelpaaseen edes parkkipaikaksi. Mielenkiintoista on bongata itsensä myös nettiin. Ei sekuntiakaan, etteikö jokin ahdisteleva, ruma ja ylipainoinen toimistohiiri roikkuisi kiinni nakkikioskilla. Olen nähtävästi syyllistynyt kansanmurhaan kun en ole saanut nukkuakkaan rauhassa kymmeneen vuoteen. Kiitos helkutisti Kaarina. Te ette ole pilanneet kuin 30-vuotta elämääni!


      • takin ongelmia
        Ongelmia kirjoitti:

        Poliisi kaipaa jälleen lisää huomiota. Eivät osaa ohittaa ilman ettikö jokin hakuvalo, kattovalo taikka jarruvalo vilkkuisi. Olen asiasta avannut useamman viestiketjun ja ainut mitä on tapahtunut, niin turhat pysäyttelyt ovat pääsääntöisesti loppuneet. Joitain turhia pysäytyksiä edelleen. Naapurusto käyttäytyy pääsääntöisesti kuin aivottomat punapersepaviaanit. Vaikuttanee, että kaikki kaipaavat perseen nuolentaa taikka jotakin muuta erityishuomiota. Itse kun olen tottunut liikkumaan Naantali - Salo välillä kuin kotonani. Yksi kapinen Kaarina ei tänäpäivänä ota kelpaaseen edes parkkipaikaksi. Mielenkiintoista on bongata itsensä myös nettiin. Ei sekuntiakaan, etteikö jokin ahdisteleva, ruma ja ylipainoinen toimistohiiri roikkuisi kiinni nakkikioskilla. Olen nähtävästi syyllistynyt kansanmurhaan kun en ole saanut nukkuakkaan rauhassa kymmeneen vuoteen. Kiitos helkutisti Kaarina. Te ette ole pilanneet kuin 30-vuotta elämääni!

        Koska vaikka itse olen asunut ja autoillut Kaarinassa 17 vuotta niin
        -pPoliisi ei ole koskaan pysäyttänyt
        -naapureista ei ole ollut mitään ongelmia
        -nakkikioskeillakin on ollut ihan rauhallista
        -unta ei ole koskaan mikään häirinnyt

        Epäilen, että olet hukannut dosettisi...


      • Minäkin..
        takin ongelmia kirjoitti:

        Koska vaikka itse olen asunut ja autoillut Kaarinassa 17 vuotta niin
        -pPoliisi ei ole koskaan pysäyttänyt
        -naapureista ei ole ollut mitään ongelmia
        -nakkikioskeillakin on ollut ihan rauhallista
        -unta ei ole koskaan mikään häirinnyt

        Epäilen, että olet hukannut dosettisi...

        Tottahan pillerit pitää olla hukassa jos toteaa, että poliiseilla on autossa kansalaisten maksama discovalaistus. Omituista kohtelua syntyperäiselle Kaarinalaiselle, joka on autoillut 17-vuotta kaarinassa, sitä ennen pari vuotta kevarilla ja poiminut sairaalahoitoon ulosajaneita.


      • Vantaalle
        Minäkin.. kirjoitti:

        Tottahan pillerit pitää olla hukassa jos toteaa, että poliiseilla on autossa kansalaisten maksama discovalaistus. Omituista kohtelua syntyperäiselle Kaarinalaiselle, joka on autoillut 17-vuotta kaarinassa, sitä ennen pari vuotta kevarilla ja poiminut sairaalahoitoon ulosajaneita.

        Tun gay hanurin nuohoajat.


      • diagnosiaatio
        Minäkin.. kirjoitti:

        Tottahan pillerit pitää olla hukassa jos toteaa, että poliiseilla on autossa kansalaisten maksama discovalaistus. Omituista kohtelua syntyperäiselle Kaarinalaiselle, joka on autoillut 17-vuotta kaarinassa, sitä ennen pari vuotta kevarilla ja poiminut sairaalahoitoon ulosajaneita.

        Todella on pillerit hukassa mikäli toteaa, että poliiseilla on autossa kansalaisten maksama discovalaistus.
        Todella on pillerit hukassa mikäli kuvittelee, että syntyperäiselle kaarinalaiselle, joka on autoillut 17-vuotta kaarinassa olisi luvassa jotain erityiskohtelua vaikka olisi poiminut sairaalahoitoon ulosajaneita. Oikeastaan juuri siitä syystä, että amatöörien ei todellakaan pidä poimia kyytiinsä ulosajon uhreja vaan ehdottomasti jättää asia ammattilaisten hoidettavaksi.
        Tällä perusteella voi todeta, että kirjoittaja itse kuvitteelee olevansa jotain, mutta on todellisuudessa lääkehoidon tarpeessa kiirreellisesesti!


      • Järjen ääni
        Ongelmia kirjoitti:

        Poliisi kaipaa jälleen lisää huomiota. Eivät osaa ohittaa ilman ettikö jokin hakuvalo, kattovalo taikka jarruvalo vilkkuisi. Olen asiasta avannut useamman viestiketjun ja ainut mitä on tapahtunut, niin turhat pysäyttelyt ovat pääsääntöisesti loppuneet. Joitain turhia pysäytyksiä edelleen. Naapurusto käyttäytyy pääsääntöisesti kuin aivottomat punapersepaviaanit. Vaikuttanee, että kaikki kaipaavat perseen nuolentaa taikka jotakin muuta erityishuomiota. Itse kun olen tottunut liikkumaan Naantali - Salo välillä kuin kotonani. Yksi kapinen Kaarina ei tänäpäivänä ota kelpaaseen edes parkkipaikaksi. Mielenkiintoista on bongata itsensä myös nettiin. Ei sekuntiakaan, etteikö jokin ahdisteleva, ruma ja ylipainoinen toimistohiiri roikkuisi kiinni nakkikioskilla. Olen nähtävästi syyllistynyt kansanmurhaan kun en ole saanut nukkuakkaan rauhassa kymmeneen vuoteen. Kiitos helkutisti Kaarina. Te ette ole pilanneet kuin 30-vuotta elämääni!

        Merkitsee sitä, että sinä olet yksi suurimpien ongelmien haltijoista.
        Poliisi ei todellakaan kaipaa huomiota toisin kuin sinä.
        Poliisit osaavat todellakin ohittaa normaalisti ajavat autoilijat ilman ettiekö jokin hakuvalo, kattovalo taikka jarruvalo vilkkuisi. Ehkä sinä et kuulu normaaleihin autoilijoihin tai olet vain vainoharhainen. Olet avannut asiasta useamman viestiketjun ja ainut mitä on sinun mukaasi tapahtunut, on että turhat pysäyttelyt ovat pääsääntöisesti loppuneet. Niin, olet avannut useita turhia viestiketjuja, se on totta. Näillä ei 100-varmasti ole mitään tekemistä pysäyttelyjen kanssa. Näillä voi hyvin olla tekemistä harhaisten kuvitelmiesi kanssa. Sanot, että naapurusto käyttäytyy pääsääntöisesti kuin aivottomat punapersepaviaanit. Niinpä tietysti. Itse et niin käyttäydy koskaan, ethän? Sanot, että vaikuttanee, että kaikki kaipaavat perseen nuolentaa taikka jotakin muuta erityishuomiota. Kukakohan se tässä kaipaa huomiota? Sanot myös, että "on mielenkiintoista bongata itsensä nettiin. Ei sekuntiakaan, etteikö jokin ahdisteleva, ruma ja ylipainoinen toimistohiiri roikkuisi kiinni nakkikioskilla." Olet niin eksyksissä siitä mitä tarkoittaa netti ja mitä nakkikioski! Sinulla ON vainoharhaisia oireita! Sanot: "Olen nähtävästi syyllistynyt kansanmurhaan kun en ole saanut nukkuakkaan rauhassa kymmeneen vuoteen." Unihäiriösi johtuvat todennäköisimmin hoitamattomasta sairaudestasi kuin Kaarinasta! Syytät Kaarinaa: "Te ette ole pilanneet kuin 30-vuotta elämääni." Luulenpa, että sairautesi ja muiden syyttäminen on se joka elämäsi pilaa.
        Hanki apua ja syö sinulle määrätyt lääkkeet!


      • Uuurbaaan
        Järjen ääni kirjoitti:

        Merkitsee sitä, että sinä olet yksi suurimpien ongelmien haltijoista.
        Poliisi ei todellakaan kaipaa huomiota toisin kuin sinä.
        Poliisit osaavat todellakin ohittaa normaalisti ajavat autoilijat ilman ettiekö jokin hakuvalo, kattovalo taikka jarruvalo vilkkuisi. Ehkä sinä et kuulu normaaleihin autoilijoihin tai olet vain vainoharhainen. Olet avannut asiasta useamman viestiketjun ja ainut mitä on sinun mukaasi tapahtunut, on että turhat pysäyttelyt ovat pääsääntöisesti loppuneet. Niin, olet avannut useita turhia viestiketjuja, se on totta. Näillä ei 100-varmasti ole mitään tekemistä pysäyttelyjen kanssa. Näillä voi hyvin olla tekemistä harhaisten kuvitelmiesi kanssa. Sanot, että naapurusto käyttäytyy pääsääntöisesti kuin aivottomat punapersepaviaanit. Niinpä tietysti. Itse et niin käyttäydy koskaan, ethän? Sanot, että vaikuttanee, että kaikki kaipaavat perseen nuolentaa taikka jotakin muuta erityishuomiota. Kukakohan se tässä kaipaa huomiota? Sanot myös, että "on mielenkiintoista bongata itsensä nettiin. Ei sekuntiakaan, etteikö jokin ahdisteleva, ruma ja ylipainoinen toimistohiiri roikkuisi kiinni nakkikioskilla." Olet niin eksyksissä siitä mitä tarkoittaa netti ja mitä nakkikioski! Sinulla ON vainoharhaisia oireita! Sanot: "Olen nähtävästi syyllistynyt kansanmurhaan kun en ole saanut nukkuakkaan rauhassa kymmeneen vuoteen." Unihäiriösi johtuvat todennäköisimmin hoitamattomasta sairaudestasi kuin Kaarinasta! Syytät Kaarinaa: "Te ette ole pilanneet kuin 30-vuotta elämääni." Luulenpa, että sairautesi ja muiden syyttäminen on se joka elämäsi pilaa.
        Hanki apua ja syö sinulle määrätyt lääkkeet!

        Keskustelu on rönsyillyt vähän asian viereen? Muuten kuka on Hovirinnan koulun rehtori?


      • Toki
        Järjen ääni kirjoitti:

        Merkitsee sitä, että sinä olet yksi suurimpien ongelmien haltijoista.
        Poliisi ei todellakaan kaipaa huomiota toisin kuin sinä.
        Poliisit osaavat todellakin ohittaa normaalisti ajavat autoilijat ilman ettiekö jokin hakuvalo, kattovalo taikka jarruvalo vilkkuisi. Ehkä sinä et kuulu normaaleihin autoilijoihin tai olet vain vainoharhainen. Olet avannut asiasta useamman viestiketjun ja ainut mitä on sinun mukaasi tapahtunut, on että turhat pysäyttelyt ovat pääsääntöisesti loppuneet. Niin, olet avannut useita turhia viestiketjuja, se on totta. Näillä ei 100-varmasti ole mitään tekemistä pysäyttelyjen kanssa. Näillä voi hyvin olla tekemistä harhaisten kuvitelmiesi kanssa. Sanot, että naapurusto käyttäytyy pääsääntöisesti kuin aivottomat punapersepaviaanit. Niinpä tietysti. Itse et niin käyttäydy koskaan, ethän? Sanot, että vaikuttanee, että kaikki kaipaavat perseen nuolentaa taikka jotakin muuta erityishuomiota. Kukakohan se tässä kaipaa huomiota? Sanot myös, että "on mielenkiintoista bongata itsensä nettiin. Ei sekuntiakaan, etteikö jokin ahdisteleva, ruma ja ylipainoinen toimistohiiri roikkuisi kiinni nakkikioskilla." Olet niin eksyksissä siitä mitä tarkoittaa netti ja mitä nakkikioski! Sinulla ON vainoharhaisia oireita! Sanot: "Olen nähtävästi syyllistynyt kansanmurhaan kun en ole saanut nukkuakkaan rauhassa kymmeneen vuoteen." Unihäiriösi johtuvat todennäköisimmin hoitamattomasta sairaudestasi kuin Kaarinasta! Syytät Kaarinaa: "Te ette ole pilanneet kuin 30-vuotta elämääni." Luulenpa, että sairautesi ja muiden syyttäminen on se joka elämäsi pilaa.
        Hanki apua ja syö sinulle määrätyt lääkkeet!

        Viimekierroksella se oli poliisi kun sai nuhteet käytöksestään, enkä minä. Mikäli asiaa kysytään Suomi-imago tiimin Nokia-Shell vetoiselta yksilöltä, niin hän toteisi, että Suomi-imago syntyy jokaisesta yksilöstä. Tämä tarkoittanee myös poliisia. Turhaa kiehuntaa jostakin yksittäisestä viestinpätkästä. Poliisista tehdään useamman sataa rikosilmoitusta vuosittain, joskin vähäinen osa johtaa rangaistukseen. Kukaan ei ole tehnyt poliisista edes rikosilmoitusta ja vaikka olisi, niin siihen on jokaisella oikeus. Tehdäämpä muutama sekunti Kaarina imagoa ja koitetaan auttaa sitä rehtoria ja pyydetään poliisiltakin käytöstapoja, jotta meidän muiden olisi helpompi elää.


      • Paputamminen
        Toki kirjoitti:

        Viimekierroksella se oli poliisi kun sai nuhteet käytöksestään, enkä minä. Mikäli asiaa kysytään Suomi-imago tiimin Nokia-Shell vetoiselta yksilöltä, niin hän toteisi, että Suomi-imago syntyy jokaisesta yksilöstä. Tämä tarkoittanee myös poliisia. Turhaa kiehuntaa jostakin yksittäisestä viestinpätkästä. Poliisista tehdään useamman sataa rikosilmoitusta vuosittain, joskin vähäinen osa johtaa rangaistukseen. Kukaan ei ole tehnyt poliisista edes rikosilmoitusta ja vaikka olisi, niin siihen on jokaisella oikeus. Tehdäämpä muutama sekunti Kaarina imagoa ja koitetaan auttaa sitä rehtoria ja pyydetään poliisiltakin käytöstapoja, jotta meidän muiden olisi helpompi elää.

        50% koulun lapsista on kiusattu (43,54% joskus, 4,78% usein, 1,44% jatkuvasti)
        34,45% lapsista ei ole kiusattu ollenkaan.
        Kiusaamisesta opettajille uskaltaa kertoa vain 59,80% oppilaista.
        Melko korkeita numeroita, kun opettajakunta itse on vuositolkulla kertonut kiusaamisien olleen vain "yksittäistapauksia".
        Hovirinnan koulun opettajakunnasta löytyy toki erinomaistakin opettaja-ainesta, sitten löytyy myös näitä, jotka ovat ottaneet henkilökohtaiseksi agendakseen tuputtaa mm. omaa tunnustuksellista uskontoaan, löytyy opettajia, jotka harrastavat henkistä väkivaltaa oppilaisiin, ottavat jonkun silmätikukseen tai vaan jättävät vaille huomiota, näillä on oppilaan itsetuntoon murskaava vaikutus.


      • Tk:ssa
        Paputamminen kirjoitti:

        50% koulun lapsista on kiusattu (43,54% joskus, 4,78% usein, 1,44% jatkuvasti)
        34,45% lapsista ei ole kiusattu ollenkaan.
        Kiusaamisesta opettajille uskaltaa kertoa vain 59,80% oppilaista.
        Melko korkeita numeroita, kun opettajakunta itse on vuositolkulla kertonut kiusaamisien olleen vain "yksittäistapauksia".
        Hovirinnan koulun opettajakunnasta löytyy toki erinomaistakin opettaja-ainesta, sitten löytyy myös näitä, jotka ovat ottaneet henkilökohtaiseksi agendakseen tuputtaa mm. omaa tunnustuksellista uskontoaan, löytyy opettajia, jotka harrastavat henkistä väkivaltaa oppilaisiin, ottavat jonkun silmätikukseen tai vaan jättävät vaille huomiota, näillä on oppilaan itsetuntoon murskaava vaikutus.

        Moniko on joutunut ihmisoikeusrikoksen kohteeksi lääkärin toimesta, joka esiintyy melkoisen useasti tälläkin palstalla? Lääkäri, joka riistää ihmisien vapauksia perusteettomasti, nimittelee ja solvaa ihmisiä aivan julkisestä täällä netissäkin....


      • vielä?
        Toki kirjoitti:

        Viimekierroksella se oli poliisi kun sai nuhteet käytöksestään, enkä minä. Mikäli asiaa kysytään Suomi-imago tiimin Nokia-Shell vetoiselta yksilöltä, niin hän toteisi, että Suomi-imago syntyy jokaisesta yksilöstä. Tämä tarkoittanee myös poliisia. Turhaa kiehuntaa jostakin yksittäisestä viestinpätkästä. Poliisista tehdään useamman sataa rikosilmoitusta vuosittain, joskin vähäinen osa johtaa rangaistukseen. Kukaan ei ole tehnyt poliisista edes rikosilmoitusta ja vaikka olisi, niin siihen on jokaisella oikeus. Tehdäämpä muutama sekunti Kaarina imagoa ja koitetaan auttaa sitä rehtoria ja pyydetään poliisiltakin käytöstapoja, jotta meidän muiden olisi helpompi elää.

        Sairas toki koplasi omasta puolestaan nimettömään herjaan rehtorista vielä Shellin, Nokian, poliisin, Suomi-imagon ja siteeksi mielestään oleellisille sekavan virkekudelman.


      • Paputamminen
        vielä? kirjoitti:

        Sairas toki koplasi omasta puolestaan nimettömään herjaan rehtorista vielä Shellin, Nokian, poliisin, Suomi-imagon ja siteeksi mielestään oleellisille sekavan virkekudelman.

        tutkimaan Hovirinnan koulun käytäviä ja naulakoita, naulakoitten päällä sentin pölykerros, naulakot täynnä unohdettuja vaatteita, joita kukaan ei vaivaudu keräämään talteen, ihan kuin juopon koti. Sillä erotuksella että siellä sadat lapset "yrittävät" opettella elämän perustietoja.


      • raportoida
        Paputamminen kirjoitti:

        tutkimaan Hovirinnan koulun käytäviä ja naulakoita, naulakoitten päällä sentin pölykerros, naulakot täynnä unohdettuja vaatteita, joita kukaan ei vaivaudu keräämään talteen, ihan kuin juopon koti. Sillä erotuksella että siellä sadat lapset "yrittävät" opettella elämän perustietoja.

        suoraan kunnan koulutoimen johtajalle, kertoa suoraan nokikkain havainnot. Kuunnella syyt ja mahd. korjaustoimenpiteet - ja sitten raportoida saavutuksesta tälläkin kanavalla.


      • Paputamminen
        raportoida kirjoitti:

        suoraan kunnan koulutoimen johtajalle, kertoa suoraan nokikkain havainnot. Kuunnella syyt ja mahd. korjaustoimenpiteet - ja sitten raportoida saavutuksesta tälläkin kanavalla.

        Hovirinnan koulussa todistusten arvosanoissa evakkokertoimet.
        Ihmettelin kun lapsi ei saanut kiitettäviä numeroita todistukseen vaikka kokeista niitä tuli ja tuntiosaaminenkin oli aktiivista, toisille sen sijaan hyviä numeroita näytti tulevan vaatimattomallakin osaamisella.

        Otin opettajan puhutteluun ja vihjasin vieväni asian eteenpäin, no seuraavassa todistuksessa 9 numeroa oli noussut, joista 6 kiitettävään, varmaan ainutkertainen tapaus Hovirinnan koulun historiassa.


      • puhuttelemalla!
        Paputamminen kirjoitti:

        Hovirinnan koulussa todistusten arvosanoissa evakkokertoimet.
        Ihmettelin kun lapsi ei saanut kiitettäviä numeroita todistukseen vaikka kokeista niitä tuli ja tuntiosaaminenkin oli aktiivista, toisille sen sijaan hyviä numeroita näytti tulevan vaatimattomallakin osaamisella.

        Otin opettajan puhutteluun ja vihjasin vieväni asian eteenpäin, no seuraavassa todistuksessa 9 numeroa oli noussut, joista 6 kiitettävään, varmaan ainutkertainen tapaus Hovirinnan koulun historiassa.

        Hauska fiktiivi!
        Mutta vakavasti, jos lapsella on isänsä perintötekijät, niin numerot kohenevat siis vain iskän puhuttelulla. Iskä kulkee raitilla lapselle puhumansa koulutodistus näytillä.

        Moninimimerkki P. Tammisen jatkuvat vastoinkäymiset ovat nimikoituneet "Evakoiksi".
        "Evakot" Suomessa käsitetään suomalaisiksi, jotka siirrettiin Suomelle jääneelle alueelle pois Neuvostoimperialismille itsenäisyyttä vastaan luovutetuilta alueilta.
        P. Tammisen evakkoviha onkin siis terijokelaisen katkeruutta.
        Pikkutammisen on vain saatava jatkossakin koulunumeronsa iskän puhuttelulla, koska Moskovan yliopistossa ei ole enää ideologista tiedekuntaa, ja ollessaankin oppilaalla piti olla vähintään Sirola-päästötodistus.

        P.Tamminen, jos olisit puhunut lapsesi numerot niin pitkälle, niin olisi ollut kiintoisaa lukea vaiheitasi, kun moitit venäjäksi opettajia, jotka antavat lapsellesi ala-arvoisia kyrillisellä fontilla laaditulla todistuksella.

        Parempaa menestystä, toveri P. Tamminen!


      • Paputamminen
        puhuttelemalla! kirjoitti:

        Hauska fiktiivi!
        Mutta vakavasti, jos lapsella on isänsä perintötekijät, niin numerot kohenevat siis vain iskän puhuttelulla. Iskä kulkee raitilla lapselle puhumansa koulutodistus näytillä.

        Moninimimerkki P. Tammisen jatkuvat vastoinkäymiset ovat nimikoituneet "Evakoiksi".
        "Evakot" Suomessa käsitetään suomalaisiksi, jotka siirrettiin Suomelle jääneelle alueelle pois Neuvostoimperialismille itsenäisyyttä vastaan luovutetuilta alueilta.
        P. Tammisen evakkoviha onkin siis terijokelaisen katkeruutta.
        Pikkutammisen on vain saatava jatkossakin koulunumeronsa iskän puhuttelulla, koska Moskovan yliopistossa ei ole enää ideologista tiedekuntaa, ja ollessaankin oppilaalla piti olla vähintään Sirola-päästötodistus.

        P.Tamminen, jos olisit puhunut lapsesi numerot niin pitkälle, niin olisi ollut kiintoisaa lukea vaiheitasi, kun moitit venäjäksi opettajia, jotka antavat lapsellesi ala-arvoisia kyrillisellä fontilla laaditulla todistuksella.

        Parempaa menestystä, toveri P. Tamminen!

        Nyt onneksi lapset ovat päässeet Kaarinan ulkopuoliseen kouluun, joissa ei rasisti evakot levittele ryssävihaansa.


      • Tilhen Nipa
        Paputamminen kirjoitti:

        Nyt onneksi lapset ovat päässeet Kaarinan ulkopuoliseen kouluun, joissa ei rasisti evakot levittele ryssävihaansa.

        http://juhamolari.blogspot.com/2008/12/kiilusilmiset-karjalan-palauttajat.html

        Evakkojen harjoittama rasismi kohdistuu myös maahanmuuttajiin ja pakolaisiin, vaikka ovat itsekin pakolaisia.

        KIILUSILMÄINEN KARJALA-MYTOLOGIA

        Karjalan palauttajat ovat häikäilemättömiä toisen ihmisen surulla ja ikävällä omaa mainettaan, harrastuneisuuttaan, järjestötoimintaa ja ansaintaan perustuvaa liiketoimintaa edistäviä itsekkäitä ihmisiä. Kotinsa Karjalaan menettänyt vanha ihminen voi olla herkässä tilassa, jota rahanhimoiset Karjalan palauttajat säälimättömästi käyttävät hyödyksi kirjojen, matkojen - ja vielä pahemmin näennäisoikeudellisten lumetoimien avulla, joilla rahastetaan herkkäuskoisia ihmisiä. Itse tunnen kantapään kautta alansa tunnetuimman suomalaisen juristin, joka on epärehellinen mies: hänelle on tärkeää omat asianajajapalkkiot, mutta mies on piittaamaton päämiehelle maksettavaksi kuuluvista asianajokorvauksista. Kiilusilmäiset Karjalan palauttajat ovat sellaisia.

        Elämme kiinnostavia aikoja. Pelkkä rasismi ei riitä, vaan rasismi ja russofobia saavat tuekseen Karjala-mytologian.


      • Gdje?
        Paputamminen kirjoitti:

        Nyt onneksi lapset ovat päässeet Kaarinan ulkopuoliseen kouluun, joissa ei rasisti evakot levittele ryssävihaansa.

        PapuTamminen kokee siis evakoiden kohdistaneen itseensä ryssävihaa.
        Evakoilla voi olla siihen aihettakin, toveri Tamminen.

        Missähän koulussa Tammisen lapset koulitaan menneeseen?


      • AKS:n perilliset
        Gdje? kirjoitti:

        PapuTamminen kokee siis evakoiden kohdistaneen itseensä ryssävihaa.
        Evakoilla voi olla siihen aihettakin, toveri Tamminen.

        Missähän koulussa Tammisen lapset koulitaan menneeseen?

        "PapuTamminen kokee siis evakoiden kohdistaneen itseensä ryssävihaa.
        Evakoilla voi olla siihen aihettakin, toveri Tamminen."

        Evakot on rasisteja kaikille, mutta kyllä heillekin laki luetaan.

        http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/52497-ministeri-tiukkana-uusille-poliiseille-rasismirikoksille-nollatoleranssi

        Sisäministeri Anne Holmlund (kok.) vaatii poliisilta tiukkaa suhtautumista rasistisiin rikoksiin ja syrjintään.
        –Edellytän poliisilta nollatoleranssia, sanoi Holmlund perjantaina Tampereella uusien poliisien valatilaisuudessa.
        Ministeri sanoi luottavansa siihen, että poliisilla on sekä kykyä että tahtoa olla hyvänä esimerkkinä ihmisten yhdenvertaisessa kohtelussa.


      • Rehtorille kenkää
        AKS:n perilliset kirjoitti:

        "PapuTamminen kokee siis evakoiden kohdistaneen itseensä ryssävihaa.
        Evakoilla voi olla siihen aihettakin, toveri Tamminen."

        Evakot on rasisteja kaikille, mutta kyllä heillekin laki luetaan.

        http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/52497-ministeri-tiukkana-uusille-poliiseille-rasismirikoksille-nollatoleranssi

        Sisäministeri Anne Holmlund (kok.) vaatii poliisilta tiukkaa suhtautumista rasistisiin rikoksiin ja syrjintään.
        –Edellytän poliisilta nollatoleranssia, sanoi Holmlund perjantaina Tampereella uusien poliisien valatilaisuudessa.
        Ministeri sanoi luottavansa siihen, että poliisilla on sekä kykyä että tahtoa olla hyvänä esimerkkinä ihmisten yhdenvertaisessa kohtelussa.

        Kiusaaminen jatkuu Hovirinnan koulussa, järkyttävintä asiassa on se, että isommat kiusaavat pieniä, isot pojat käyvät ekaluokkalaisten tyttöjen kimppuun, haukkuvat ja tönivät.

        Rehtori ei tee mitään, niin kuin ei juopot yleensäkään välitä maailman menosta mitään.


    • Demolition man

      Oireet sopivat täysin huonon sisäilman laadun aiheuttamiin. Purkakaa se rötiskö.

      • Merkillistä touhua

        koskaan pestä. Lasten sukat likastuu lattioista pikimustaksi.


    • AHMET AHME

      Mina olla maahanmutaja kaarinasa o kiva asu huva paika 11

    • siistä?

      minkä ihmeen takia koululla on vietnaminkielen opettaja? eikös me ihan Suomessa asuta?

    • Paskasiili

      Muistakaahan, että kun juopoksi haukutte ja vaikka anonyyminä kirjoitatte voidaan asiasta nostaa kunnianloukkaus syyte :) siellä koira haukkuu mihin keppi kalahtaa.

    • HuolestunutMamma56

      HOITAKAA NIITÄ VANHUKSIA MIETTIKÄÄ MITEN KAMALAN HUONOSTI HEILLÄ OIKEIN MENEE

    • Kielisyrjintää

      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288617798752.html?ref=rss

      - Olen kyllä myös kuullut kauhutarinoita sellaisista tilanteista, joissa esimerkiksi Porvoossa koulussa lapsia ei päästetä leikkimään pihalle välitunnilla yhtä aikaa, koska tapahtuisi jonkinlaista 'kielikontaminaatiota', Stubb sanoi tilaisuudessa Verkkouutisten mukaan.

      Hovirinnan koulussa sama juttu, ruotsinkielisillä omat välitunnit

    • Anonyymi

      Hej,riktigt koulussa operett,ett istuksien päällä en hypitä,nään päivittäin,ett koulun edessä olevien istuksien päällä hypitään ja niitä tallotaan,eli oppilailla en ole mitään kunnioitusta istuksia kohtaan,Olivia kiva jos koulu puuttuisi asiaan jotenkin.Kiitos.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe