Moro rallimiehet!!Mistäs pirusta minä saan vaihdettua kartturin kielen suomeksi vai saako etes vaihdettua...??
wrc 4 kartturin kieli
7
552
Vastaukset
- Hanhhi
Eli valihe kieli niin kyllä sen pitäs siinä mukana tulla.
- ------
ei vaikuta valikot suomeksi mutta kartturi engelsmanni
- Hanhhi
------ kirjoitti:
ei vaikuta valikot suomeksi mutta kartturi engelsmanni
No olisko ääniasetuksissa kieli valittavissa? Jos ei voi sieltäkään niin se on joku eri versio.
- wrc KING
mulla tulee siinä heti kun peli alkaa lista lippuja joista saa valittua suomen kieliseksi koko paskan...
- -----
Joo niin on alussa lippuvalinta ja vaikka siitä ottaa sen suomenlipun niin siitä huolimatta se ei vaikuta kartturin puheeseen..valikot kyllä on suomeksi!Olisko tuo sitte joku eri maan versio tms..??
- WRC king
----- kirjoitti:
Joo niin on alussa lippuvalinta ja vaikka siitä ottaa sen suomenlipun niin siitä huolimatta se ei vaikuta kartturin puheeseen..valikot kyllä on suomeksi!Olisko tuo sitte joku eri maan versio tms..??
... tuleeko niilläkin vain yksi ja ainoa olemassa oleva kieli vaihtoehto ... olisiko kyseessä jonkun muun maan versio pelistä ???
Mistä oot sen ostanut, huutonetistä ;(
- abe1982
joutuuko pelin asentaa ekana ps3 vai meneekö suoraan kun mulla menee suoraan eikä anna ees kieltä valita neuvokaa piakkoin ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2583821
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1362746Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta162242Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3632001Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2281944- 571518
Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491456Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan771193- 1031177
- 1111170