wrc 4 kartturin kieli

------

Moro rallimiehet!!Mistäs pirusta minä saan vaihdettua kartturin kielen suomeksi vai saako etes vaihdettua...??

7

612

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanhhi

Eli valihe kieli niin kyllä sen pitäs siinä mukana tulla.

• ------

ei vaikuta valikot suomeksi mutta kartturi engelsmanni

• Hanhhi
        ------ kirjoitti:

ei vaikuta valikot suomeksi mutta kartturi engelsmanni

No olisko ääniasetuksissa kieli valittavissa? Jos ei voi sieltäkään niin se on joku eri versio.

• wrc KING

mulla tulee siinä heti kun peli alkaa lista lippuja joista saa valittua suomen kieliseksi koko paskan...

• -----

Joo niin on alussa lippuvalinta ja vaikka siitä ottaa sen suomenlipun niin siitä huolimatta se ei vaikuta kartturin puheeseen..valikot kyllä on suomeksi!Olisko tuo sitte joku eri maan versio tms..??

• WRC king
        ----- kirjoitti:

Joo niin on alussa lippuvalinta ja vaikka siitä ottaa sen suomenlipun niin siitä huolimatta se ei vaikuta kartturin puheeseen..valikot kyllä on suomeksi!Olisko tuo sitte joku eri maan versio tms..??

... tuleeko niilläkin vain yksi ja ainoa olemassa oleva kieli vaihtoehto ... olisiko kyseessä jonkun muun maan versio pelistä ???
        Mistä oot sen ostanut, huutonetistä ;(

• abe1982

joutuuko pelin asentaa ekana ps3 vai meneekö suoraan kun mulla menee suoraan eikä anna ees kieltä valita neuvokaa piakkoin ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      82
      3250
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      36
      2060
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      169
      1830
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      299
      1376
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      34
      1278
    6. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      91
      1200
    7. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      109
      1196
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1090
    9. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1084
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      28
      1061
    Aihe