Aktiivikaiuttimet eivät sinänsä tarvitse vahvistinta mutta tarkoitus on löytää edullinen ”laite” joka yhdistää olohuoneen laitteet (CD-soitin, DVD-soitin, TV jne.) ja joka toimii kyseisten aktiivikaiuttimien kanssa.
Löytyykö siis edullista (alle 400 €) laitetta (vahvistinta) joka toimii Genelec 6010A aktiivikaiuttimien kanssa?
Vahvistin Genelec 6010A kaveriksi?
4
2191
Vastaukset
- Virittelijä
Se "laite", mitä tarvitset, on nimeltään "esivahvistin". Niitä saanee ainakin hifiliikkeistä ja googletuskin saattaa kannattaa.
Jos integroidun vahvistimen liitäntäarsenaaliin kuuluu esivahvistinlähdöt ("Pre Out"), niitäkin voi käyttää, mutta silloin pääteasteet "menevät hukkaan" käyttämättöminä.- KVG...
Mistä löytyy edullinen esivahvistin?
Suurin osa esivahvistimista on lähempänä 1000 € tai yli. En usko että kovin helpolla löytyy esivahvistinta 400 € tai sen alle.
Integroituja vahvistimia joissa on "pre-out" löytyy varmasti tuohon hintaluokkaan. - Virittelijä
KVG... kirjoitti:
Suurin osa esivahvistimista on lähempänä 1000 € tai yli. En usko että kovin helpolla löytyy esivahvistinta 400 € tai sen alle.
Integroituja vahvistimia joissa on "pre-out" löytyy varmasti tuohon hintaluokkaan.Sain vaikutelman, että aloittajalle oli hieman epäselvää, mikä laite se on, joka yhdistää äänilähteet yhdeksi lähdöksi aktiivikaiuttimille. Siihen vastasin, mutten huomioinut hintarajaa mitenkään. Kerroin vain vaihtoehdoiksi esivahvistimen ja ne "Pre Out" -lähdöt, ja jätin laitteiden etsinnän ja hintavertailut kysyjän huoleksi.
Jos tuo "KVG" oli tarkoitettu minulle, niin haista itse. Mitä Googlen käyttämiseen tulee, niin usein tuntuu, että kysyjä olisi voinut sitäkin kokeilla ihan ensimmäiseksi. MINÄ olen usein googletellut asioita kysyjälle, kele!
Epärealistisille toiveille en mahda mitään. Jos joku haluaa tonnin vehkeet neljällä sadalla, niin omapa on hintaneuvottelunsa myyjän kanssa. - kaikki sitä KVG
KVG... kirjoitti:
Integroituja vahvistimia joissa on "pre-out" löytyy varmasti tuohon hintaluokkaan.Löytyy Rotel RC-06 esivahvistin hintaan 450,- €
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374916- 823506
- 302953
- 612925
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 391768
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181681
- 161574