Etsitkö koirallesi hyvää ja huolehtivaa hoitopaikkaa lomasi ajaksi? Meillä on tarjota kotoamme luotettava hoitopaikka vaikkapa viikoksi tai kuukausiksi. Asumme Helsingissä lähellä seurasaaren ulkoilu mahdollisuuksia ja kodissamme ei ole tällä hetkellä muita lemmikkejä eikä lapsia. Olen itse tällä hetkellä vuorotteluvapaalla joten koiran ei tarvitsisi olla yksin päivälläkään. Kokemusta koirien hoidosta meillä on paljonkin, sillä meillä on ollut useita omia koiria, viimeisimmät olivat kaksi terrieriä. Otathan toki yhteyttä jos etsit hoitopaikkaa koirallesi, vastaan sähköposteihin viimeistään vuorokauden kuluessa.
Sähköposti: [email protected]
terrierille hoitopaikka tarjotaan helsinki
3
258
Vastaukset 3
- raskasta,,,,
joskus.minulla on kyllä tosi vaativat 2 Australian terrieriä.vanhempi 13 v mukava on,mutta 5 v,vaikea vähän kiltti muuten kerron lisää jos yhtään olet kiinn.paljonko otat maksua es vkl?????asun Vantaalla koirat sitovat minua aivan liiaa tällä hetkellä....
- koirillenne
hoitopaikkaa, olettehan TOSI varovaisia tällaisten yksityisten ilmoitusten kanssa! Kuka tahansa voi laittaa tänne ilmoituksen, ja vaikka kadota koiranne kanssa! Itse en veisi koiraa hoitoon kuin tutulle ihmiselle tai sitten ihan viralliseen hoitolaan.
- ,,,,,
kannattaa olla varovainen.kyse on sentään perheenjäsenistä.voi kyllä olla luotettaviakin jotka eivät halua omaa koiraa ottaa.vaikea tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361760Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 46540
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520