Kämppis hakusessa!

Neilikka

Hei!
Kiinnostaisiko sinua tulla jakamaan vuokrakustannukset kanssani puoliksi? tasavertaisena asuinkaverina.
Huoneisto on kaksio jossa iso keittiö ja sijaitsee Kallion kaupunginosassa .
Voit asua pidempäänkin tai lyhyemmän aikaa.
Voit olla nainen/mies/tyttö tai poika.
Jos olet maksukykyinen ja pystyt sopimaan yhteiset pelisäännöt toisiamme kunnioittaen niin otapa yhteyttä.
Olen rento,sosiaalinen nainen(en siis tiukkapipo)Asuntoni ei kuitenkaan ole tarkoitettu bailauskämpäksi, ja sopimalla selvitään..jos jotain tulee.
Ota rohkeasti yhteyttä.
Tuula

15

2249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juhnaz

      Minkähän suuruisesta vuokrasta olisi kyse?

      • Moi!
        Maksan itse tästä 800e johon lisätty sähkölasku eli jos puoliksi niin olisi 400e per nenä.
        Tuula


      • En ole varma onnistuiko toi mun eka vastaus sulle..eli yritän nyt uudestaan.
        Eli maksan itse sähkölaskuineen 800e, eli jos puoliksi maksetaan se on 400e per nenä.
        Tuula


      • JyriJ
        Neilikka kirjoitti:

        En ole varma onnistuiko toi mun eka vastaus sulle..eli yritän nyt uudestaan.
        Eli maksan itse sähkölaskuineen 800e, eli jos puoliksi maksetaan se on 400e per nenä.
        Tuula

        Olisin kiinnostunut kämppiksenä olemisesta mikäli tarjous on edelleen voimassa.

        Onko sinulla jotain sähköpostiosoitetta missä voisimme jatkaa keskustelua?


      • Anttipupu
        JyriJ kirjoitti:

        Olisin kiinnostunut kämppiksenä olemisesta mikäli tarjous on edelleen voimassa.

        Onko sinulla jotain sähköpostiosoitetta missä voisimme jatkaa keskustelua?

        Moi !

        En muista enää vastasinkos sulle..mutta jos sua kiinnostaa tää asuntojuttu niin voit ottaa yhteyttä eli sp on [email protected]


    • liisibiisi

      Tarvitsen asuntoa 2010 Helmikuun puolesta välistä noin syyskuun loppuun,ehkä pidempäänkin.
      Olisin kiinnostunut tarjouksesta.
      Terveisin Liisa

    • Pekka Sauri

      Hei
      Olisin erittäin kiinnostunut asunnosta mutta en tiedä mihin sinuun Tuula voi ottaa yhteyttä? Jos edelleen haet asuinkumppania, ota yhteys minuun puhelimella 0442613000 tai Sposti [email protected] mieluummin kuitenkin puhelimella, koska tarkoitus olisi muuttaa jo 1.11 eli tulee aika kiire.
      Terveisin, Jussi Huovinen

    • Linnnnnea

      Opiskelen tällä hetkellä Kallion lukiossa ja olisin kiinnostunut muuttamaan kanssasi samaan kämppään!
      Onko tarjous siis vielä vapaana niin voitaisiin puhua enemmän?

    • niklas22354

      Moi! olisin kiinnostunut sun hakemuksesta, millanen vuokra ois kyseessä? Olen vakituiseen vuorotöissä käyvä 26vuotias juippi. Huumorintajuinen ja sosiaalinen. :] Tuun aika myöhään kotiin töistä , mutta osaan olla hiljaa ja kiltisti ja arvostaa toisen yksityisyyttä. Vietän toisinaan aika vähän aikaa kotona, enkä pidä pippaloita, korkeintaan muutamia kavereita sillontällön..

      Olen aikaisemmin asunut vuoden päivät kolmen muun kämppiksen kanssa, ja uskon olevani helppo asukki.

      Onko tämä sun oma asunto ?

      Ystävällisin terveisin

      - Niklas Ekblom
      [email protected]
      0503783870

      • Hei Niklas...
        Viestistäsi on jo aikaa ja kysynkin vaan ootkos jo asunnon saanut..jos kiinnostaa voit ottaa yhteyttä säh
        köpostiini eli [email protected]
        -tuula


    • Belial86

      kerrotko enemmän asunnosta ja ym kodinkoneista, ja paljonko mahdollinen vuokra on?

      terv. kristian ekegren
      0468940971

    • koivet

      moi,tuula olen todellakin asuntoa vailla.olen muualta muuttanut työn perässä t.mika

      • bfdfdbfdbdfbdfbbfd

        Joo, kannattaa varmasti vastailla näihin vuoden vanhoihin ketjuihin.


    • Sortsi

      Olen 23-vuotias rakennussuunnittelua opiskeleva nuori nainen. Käyn koulun lisäksi töissä ja salilla. Olen aktiivinen ihminen mutta välillä kaipaan omaa aikaa hyvän leffan parissa. Olen luonteeltani sosiaalinen, rento ja avoin. Käyn silloin tällöin ulkona, mutta kuitenkaan tuhlaamatta jokaista viikonloppua siihen. Juhlimiset hoidan muuaalla kuin kotona. Olisin kiinnostunut tarjouksestasi jos kerrot hieman että minkä kokoinen tila mulla olisi ja paljon se maksaisi. :) Terveisin Soraya.

      • häh?

        Mikä järki on nostella näitä vuosia vanhoja ketjuja?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      31
      2110
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1846
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1321
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1210
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1195
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      12
      1117
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1061
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe