Hei!
Kiinnostaisiko sinua tulla jakamaan vuokrakustannukset kanssani puoliksi? tasavertaisena asuinkaverina.
Huoneisto on kaksio jossa iso keittiö ja sijaitsee Kallion kaupunginosassa .
Voit asua pidempäänkin tai lyhyemmän aikaa.
Voit olla nainen/mies/tyttö tai poika.
Jos olet maksukykyinen ja pystyt sopimaan yhteiset pelisäännöt toisiamme kunnioittaen niin otapa yhteyttä.
Olen rento,sosiaalinen nainen(en siis tiukkapipo)Asuntoni ei kuitenkaan ole tarkoitettu bailauskämpäksi, ja sopimalla selvitään..jos jotain tulee.
Ota rohkeasti yhteyttä.
Tuula
Kämppis hakusessa!
15
2276
Vastaukset
- Juhnaz
Minkähän suuruisesta vuokrasta olisi kyse?
Moi!
Maksan itse tästä 800e johon lisätty sähkölasku eli jos puoliksi niin olisi 400e per nenä.
TuulaEn ole varma onnistuiko toi mun eka vastaus sulle..eli yritän nyt uudestaan.
Eli maksan itse sähkölaskuineen 800e, eli jos puoliksi maksetaan se on 400e per nenä.
Tuula- JyriJ
Neilikka kirjoitti:
En ole varma onnistuiko toi mun eka vastaus sulle..eli yritän nyt uudestaan.
Eli maksan itse sähkölaskuineen 800e, eli jos puoliksi maksetaan se on 400e per nenä.
TuulaOlisin kiinnostunut kämppiksenä olemisesta mikäli tarjous on edelleen voimassa.
Onko sinulla jotain sähköpostiosoitetta missä voisimme jatkaa keskustelua? - Anttipupu
JyriJ kirjoitti:
Olisin kiinnostunut kämppiksenä olemisesta mikäli tarjous on edelleen voimassa.
Onko sinulla jotain sähköpostiosoitetta missä voisimme jatkaa keskustelua?Moi !
En muista enää vastasinkos sulle..mutta jos sua kiinnostaa tää asuntojuttu niin voit ottaa yhteyttä eli sp on [email protected]
- liisibiisi
Tarvitsen asuntoa 2010 Helmikuun puolesta välistä noin syyskuun loppuun,ehkä pidempäänkin.
Olisin kiinnostunut tarjouksesta.
Terveisin Liisa - Pekka Sauri
Hei
Olisin erittäin kiinnostunut asunnosta mutta en tiedä mihin sinuun Tuula voi ottaa yhteyttä? Jos edelleen haet asuinkumppania, ota yhteys minuun puhelimella 0442613000 tai Sposti [email protected] mieluummin kuitenkin puhelimella, koska tarkoitus olisi muuttaa jo 1.11 eli tulee aika kiire.
Terveisin, Jussi Huovinen - Linnnnnea
Opiskelen tällä hetkellä Kallion lukiossa ja olisin kiinnostunut muuttamaan kanssasi samaan kämppään!
Onko tarjous siis vielä vapaana niin voitaisiin puhua enemmän? - niklas22354
Moi! olisin kiinnostunut sun hakemuksesta, millanen vuokra ois kyseessä? Olen vakituiseen vuorotöissä käyvä 26vuotias juippi. Huumorintajuinen ja sosiaalinen. :] Tuun aika myöhään kotiin töistä , mutta osaan olla hiljaa ja kiltisti ja arvostaa toisen yksityisyyttä. Vietän toisinaan aika vähän aikaa kotona, enkä pidä pippaloita, korkeintaan muutamia kavereita sillontällön..
Olen aikaisemmin asunut vuoden päivät kolmen muun kämppiksen kanssa, ja uskon olevani helppo asukki.
Onko tämä sun oma asunto ?
Ystävällisin terveisin
- Niklas Ekblom
[email protected]
0503783870Hei Niklas...
Viestistäsi on jo aikaa ja kysynkin vaan ootkos jo asunnon saanut..jos kiinnostaa voit ottaa yhteyttä säh
köpostiini eli [email protected]
-tuula
- Belial86
kerrotko enemmän asunnosta ja ym kodinkoneista, ja paljonko mahdollinen vuokra on?
terv. kristian ekegren
0468940971 - koivet
moi,tuula olen todellakin asuntoa vailla.olen muualta muuttanut työn perässä t.mika
- bfdfdbfdbdfbdfbbfd
Joo, kannattaa varmasti vastailla näihin vuoden vanhoihin ketjuihin.
- Sortsi
Olen 23-vuotias rakennussuunnittelua opiskeleva nuori nainen. Käyn koulun lisäksi töissä ja salilla. Olen aktiivinen ihminen mutta välillä kaipaan omaa aikaa hyvän leffan parissa. Olen luonteeltani sosiaalinen, rento ja avoin. Käyn silloin tällöin ulkona, mutta kuitenkaan tuhlaamatta jokaista viikonloppua siihen. Juhlimiset hoidan muuaalla kuin kotona. Olisin kiinnostunut tarjouksestasi jos kerrot hieman että minkä kokoinen tila mulla olisi ja paljon se maksaisi. :) Terveisin Soraya.
- häh?
Mikä järki on nostella näitä vuosia vanhoja ketjuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019