aina jos unohdan mikron oven auki ruuan lämmityksen jälkeen niin äitini huutaa kurkku suorana että se pitää sulkea kun sieltä tulee haitallista säteilyä. mitä säteilyä sieltä sitten tulee ja eiks mikrot pitäis kieltää kokonaan jos ne on niin vaarallisia?
säteileekö mikroaaltouuni kun se on poissa päältä?
8
1030
Vastaukset
- .
Tuskin säteilee...
- sdfghjkjhgf
Mikroaaltouunin toiminta perustuu nimensä mukaisesti mikroaaltoihin, jotka ovat sähkömagneettista säteilyä siinä missä mm. radioaallot, röngtensäteily ja näkyvä valokin ovat. Ei välttämättä ole erityisen terveellisistä, jos ei välttämättä kovin haitallistakaan, altistua lievästi mikroaalloille. En siis suosittelisi liimaamaan naamaa mikron lasiin kiinni sen ollessa käynnissä, varsinkin jos kyseessä on yhtään vanhempi malli. Mikron sammuessa mikrosäteily loppuu ihan samoin kuin lampun sammuessa "valosäteily loppuu", eli ei sieltä mitään säteilyä tule.
- nikxsipirkka
niin ei säteily haittaa. Sano äidille että turpa kiinni ennenkuin saat kuulovaurion. Ja äitille foliohattu kanssa päähän nurinpäin.
- dfgdfg
kaverille kasvo kerran ylimääräinen NÄNNI kun se oli liikaa mikroaaltouunin läheisyydessä. se jouduttiin poistaan ja se kuooli vähän ajan kuluttua siitä leikkauksesta.
- Iso......
Itse pidin puoli tuntia munaani mikroaaltouunin edessä ja se kasvoi huomattavasti suuremmaksi. Pituus kasvoi 15cm -> 22cm ja ympärysmitta 13cm -> 19cm. Kannattaa kokeilla.
- sproit
Siskon pää räjähti kun se kuivasi hiuksiaan mikrossa. Tarina on tosi.
- sanomunsanoneen
kuollaan kaikki pois jos jätät sen auki
- nnnnnnnnnnnnnniiiiii
Mirkro tosiian säteilee epäterveellisesti ja joittenkin teorioitten mukaan pilaa ruuan kokonaan:( Mutta ei enää sen luukun aukasemisen jälkeen...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339