Onko turvallista käyttää Comodo Internet Securityn palomuuria "Opetustilassa" sekä Windows XP:n omaa palomuuria samanaikaisesti.... Sillä Comodon muurin ollessa asetuksella "Turvallinen tila" netin selaus hidastuu hirveästi.
Saman kysymyksen voisimpa melkein kysyä F-secure Internet Security 2010 palomuurista (sama ongelma sattui)
Tai ylipäätään onko sen Comodon muurin "Opetustila" riittävä
Comodo + Winkun muuri
!!apuva!!!
3
423
Vastaukset
- q
Windowsin oma muuri riittää vallan mainiosti ja ei haittaa toimintaa.
- SamaKundi
.... on niin paljon erimielisyyksiä.. toiset väittää että riittää ja toiset väittää että ei riitä.. ja ne jotka ovat väittäneet minulle ettei riitä, ovat niitä kokeneempia käyttäjiä
- q
SamaKundi kirjoitti:
.... on niin paljon erimielisyyksiä.. toiset väittää että riittää ja toiset väittää että ei riitä.. ja ne jotka ovat väittäneet minulle ettei riitä, ovat niitä kokeneempia käyttäjiä
Valitettavasti käyttökokemus ei välttämättä tuo lisää ymmärrystä verkkoliikenteestä ja tietoturvasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244