Kauris tossun alla

Härkätytteli

Mun kaurismies on mun tossun alla. Tylsää! Ei lähde yrittämälläkään pois tossun alta.

9

694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Capri-corn

Ihan varmasti, ennemmin tai myöhemmin, eikä taakseen katso.

• kaurisN...

..muka aina oikeassa .hohhoijaa. Kyllä se kuulekohta räjätää eikä halua olla enää missään yhteydessä suhun. Usko pois. Ei se tollasia pellejä kovin kauan jaksa katsoa.

• LOPETA!!!!!!!!!!!!!!

etsiä aiheita palstoillesi jostain muualta.

• Aloittaja......

Jaa tunnet ja tiedät kaikki maailman härät? Sepä hienoa, sun täytyy varmaan alkaa tutkimaan muutkin merkit yhtä hyvin niin susta tulee vielä loisto astrologi :)

• Sarvet esiin?

voipi mennä vuosi tai toinenkin, mutta sitten ku lähtee, niin lähtee kans, eikä voivotele perään.
      Oot tällä hetkellä koe-ajalla. Ihan miten vaan, oma valintas.

• kaurismies84

Jotkut miehet ylipäätään tykkää olla tossun alla, ja antaa naisen päättää asiat. Härkä nainen voi olla hyvinkin voimakastahtoinen kumppani kauriille.

• koekaniini*

Öhöm, tuota se koeaika voi loppua jo huomenna, niin tai sitten ensi kesänä, tai parinkymmenen vuoden päästä. Mutta näistä maallisista koeajoista niin kauris kyllä yleensä lähtee veke suhteista jo ennen koeajan loppua, ei pelkoa.

• Aloittaja......

Ihmeen ilkeitä vastauksia kiitos vain. Meillä menee todella hyvin ja olen kyllä voimakastahtoinen mutta niin on mieskin. Se vaan menee niin että lopulta saan tahtoni läpi aina vaikken yrittäisikään. Lopusta ei ole tietoakaan hänen puoleltaan ja hän taitaa kyllä olla se koeaika osapuoli. Enkä todellakaan ole aina oikeassa, kauriskultani osaa kyllä sanoa ja perustella jos olen väärässä ja vielä syyn siihen. Sitten hieman vastahakoisesti myönnän että olen väärässä. Jos siis olen :D monesti on kyllä niin että kaurismies on se joka on "aina oikeassa". Tosin hän ei sitten myönnä sitä vaikka todistaisin kuinka että hän on väärässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2075
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      330
      1274
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      91
      1166
    4. 149
      1055
    5. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      928
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      67
      919
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      859
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      797
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      23
      796
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      759
    Aihe