Pitäkää mielenne valppaina ja valvokaa. Teidän vastustajanne Saatana kulkee ympäriinsä kuin ärjyvä leijona ja etsii, kenet voisi niellä. Vastustakaa häntä, uskossa lujina! Tiedättehän, että veljenne kaikkialla maailmassa joutuvat kokemaan samat kärsimykset. Onko tämä mielestänne rukous? Kuntiemme ylläpitämä a-klinikka piti yllä tällaista kyseenalaista toimintaa, jossa arvosteltiin käsittääkseni erilaisia lahkoja. Rauha teille kaikille Kristuksen yhteyteen liitetyille. Tämä on mielestäni liittynyt myös partiotoiminnan ylläpitämiseen, jossa olijat ovat hieman eri ikäisiä.
Jumala on kutsunut meidät näin ikuiseen kirkkauteen. edi vaaan tällainen raudoitus joo paitsi
1.Piet.5:10
Uskonelämä ja pelastus
Kuis niin
2
315
Vastaukset
- sumppi.
Luultavasti helluntailaista kielilläpuhumista, koska sisällössä ei ole järjen häivää?
- ,,ff,f,
jätä ne tötsyt vetämättä ens kerran ku tänne kirjottelet.hörhö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313874- 412599
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422558Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82345- 292148
- 381779
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3011505Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461468- 1411467