hei,oon 13 vuotias poika ja haluaisin mesekavereita tytöistä,ei välii mis asut
[email protected]
mesekavereita
7
746
Vastaukset
- warning!!
kuin sähköpostin yxkarri@ tai jtn. omistava
ei oo musta normaalia että 13v poika hakee mesekavereita suomi24:n palstalta ja vieläpä pelkistä tytöistä.
sama henkilö on laittanu varmasti aiemminkin samankaltaisen ilmoituksen s-posti oisoite on vain eri..eli vaihtelee s-postiosoitettaan, lisäksi yksi sekka pistää merkille ettei kerro mtn muuta kuin olen 13v poika.
ÄLKÄÄ OLKO MISSÄÄN TEKEMISISSÄ TÄLLÄISTEN HENKILÖIDEN KANSSA!!- MinäIte.
Taitaa olla feikit kyseessä. Jopa pedofiilit.
- perusteini
MinäIte. kirjoitti:
Taitaa olla feikit kyseessä. Jopa pedofiilit.
toi mikää pedofiili ole, perus teini vailla pillua :)
- jv
perusteini kirjoitti:
toi mikää pedofiili ole, perus teini vailla pillua :)
ei kaikki oo pedofiilejä. haistakaa paska
- lasa09
Lähetä mulle sähköpostia osotteeseen [email protected]
- 6
TÄÄLLÄ ON PAHOJA ihmisiä älä hyväksy ketään!
- 10+15
jooo terve tiiän sut xd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542518
- 622402
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p181899- 621702
- 521662
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41925Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit111847Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118797Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit36787- 40713