hei,oon 13 vuotias poika ja haluaisin mesekavereita tytöistä,ei välii mis asut
[email protected]
mesekavereita
7
757
Vastaukset
- warning!!
kuin sähköpostin yxkarri@ tai jtn. omistava
ei oo musta normaalia että 13v poika hakee mesekavereita suomi24:n palstalta ja vieläpä pelkistä tytöistä.
sama henkilö on laittanu varmasti aiemminkin samankaltaisen ilmoituksen s-posti oisoite on vain eri..eli vaihtelee s-postiosoitettaan, lisäksi yksi sekka pistää merkille ettei kerro mtn muuta kuin olen 13v poika.
ÄLKÄÄ OLKO MISSÄÄN TEKEMISISSÄ TÄLLÄISTEN HENKILÖIDEN KANSSA!!- MinäIte.
Taitaa olla feikit kyseessä. Jopa pedofiilit.
- perusteini
MinäIte. kirjoitti:
Taitaa olla feikit kyseessä. Jopa pedofiilit.
toi mikää pedofiili ole, perus teini vailla pillua :)
- jv
perusteini kirjoitti:
toi mikää pedofiili ole, perus teini vailla pillua :)
ei kaikki oo pedofiilejä. haistakaa paska
- lasa09
Lähetä mulle sähköpostia osotteeseen [email protected]
- 6
TÄÄLLÄ ON PAHOJA ihmisiä älä hyväksy ketään!
- 10+15
jooo terve tiiän sut xd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291879Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3641646- 1501247
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121081
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt71032- 2851005
- 82991