Vituttaako?

lisbeth_

Mua vituttaa kaikki ihan vitusti tällä hetkellä. Mä olen mitään aikaansaamaton paskiainen. Tänään alkoi syysloma ja mulla se menee taas pelkkään kotona luuhaamiseen, koneella istumiseen, telkkarin tuijottamiseen, kaikkeen turhaan paskaan. Mun elämässä ei oo mitään ideaa, mä elän jossain saatanan kuplassa... en jaksa yrittää muuttua, aattelen että kaikki paranee itsestään vaikka niin ei todennäköisesti tule käymään. tai ehkä joku asia paranee hetkellisesti mutta sitten se iskee myöhemmin entistä pahempana. oikeastaan mä tiedän aika tarkkaan mitä mun pitäis tehdä jotta voisin kehittyä ihmisenä, mutta kun oon niin helvetin laiska ja paska ihminen niin en kuitenkaan tee mitään. vittu mun elämässä ei oo enää mitään ideaa. Eniten vituttaa kuitenkin se että mulla ei edes ole oikeutta valittaa koska periaatteessa kaikki perusasiat mun elämässä on hyvin. mun pitäisi olla onnellinen, mutta en vaan pysty siihen! mä olen säälittävä paskiainen joka tietoisesti romuttaa oman tulevaisuutensa. Voihan vittu jos olisin normaali niin olisin jossain ihan muualla kuin täällä.

17

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15 vuotias

      lisbeth... et sä oo paskiainen ja jos olet niin mikähän mä olen sitte?

      • lisbeth_

        en tunne sua mutta voin sanoa ettet ole paskiainen :) mä olen helvetti alle vuoden päästä täysikänen, ja silti tuntuu vieläkin että oon joku 14 vuotias.


    • huoletond

      mulla on aika samallaisia juttuja, luulen kyllä että toi vitutus kuuluu murrosikään ja että se menisi ohi, jos ei mene niin mahdollisesti hakeudun hoitoon

    • VTUlm

      kuin suoraan mun suusta. mä oon niin vittuuntunu tähän mun elämään, missään ei oo mitään vitun järkee. välillä jaksan toivoo, että parin vuoden päästä on muuttunu ja elän elämääni, mutta niin sitä aina toivoo, että kohta menee paremmin ja pian huomaakin et nyt menee vielä huonommin.

      • lisbeth_

        se on hemmetin inhottavaa kun tajuaa että kehitys meneekin päinvastaiseen suuntaan... vanhetessa pitäis viisastua mutta mä ainakin muutun koko ajan vaan tyhmemmäksi.


      • nimimerkki2009
        lisbeth_ kirjoitti:

        se on hemmetin inhottavaa kun tajuaa että kehitys meneekin päinvastaiseen suuntaan... vanhetessa pitäis viisastua mutta mä ainakin muutun koko ajan vaan tyhmemmäksi.

        Yks asia mikä on vielä pahempaa on se , kun ei jaksa enää edes v****untua, stressata tai potea huonoa omaatuntoa., vaan kaikki on yhdentekevää. Ihan sama. Silloin kun millään ei ole enää mitään väliä, olet kuilussa. Jossain vaiheessa se toivokin saattaa hiipua, etkä enää edes tiedä mitä toivoisit jos saisit toivoa. Kaikkea hyvää teille!


    • scorpio89

      Samassa tilanteessa ollaan ja tästä ei pääse pois kuin tekemällä asialle jotain.
      Vittumaisinta on ettei itseään saa tekemään asialle jotain...............................

      • möä

        toi kirjoittaja on niin kuin minä. kirjotinko mä ton tekstin vai kokeeko joku muu samaa kuin mä (oikeestikin)?
        kaiken lisäksi asun yksin ulkomailla ja musta tuntuu, että en jaksa enään hetkeäkään. asun toisella puolella maapalloa suomesta ja toivon aina, että olisin suomessa. minulla on kavereita niin suomessa kuin täälläkin, mutta tosiystävät on suomessa! olen muuttamassa takaisin suomeen kesällä, mutta se tuntuu olevan liian kaukana.. opiskelen täällä, vaikka olen ehkä maailma huonoin opiskelija. epäreilua, että sain elämäni mahdollisuuden ja mua vaan vituttaa koko paska. joku muu olisi hyötynyt tästä niin paljon enemmän..
        yksinäisyys poraa sydämeen syvemmän reiän kuin kuula, uskokaa pois!!!!


      • yksi lysti
        möä kirjoitti:

        toi kirjoittaja on niin kuin minä. kirjotinko mä ton tekstin vai kokeeko joku muu samaa kuin mä (oikeestikin)?
        kaiken lisäksi asun yksin ulkomailla ja musta tuntuu, että en jaksa enään hetkeäkään. asun toisella puolella maapalloa suomesta ja toivon aina, että olisin suomessa. minulla on kavereita niin suomessa kuin täälläkin, mutta tosiystävät on suomessa! olen muuttamassa takaisin suomeen kesällä, mutta se tuntuu olevan liian kaukana.. opiskelen täällä, vaikka olen ehkä maailma huonoin opiskelija. epäreilua, että sain elämäni mahdollisuuden ja mua vaan vituttaa koko paska. joku muu olisi hyötynyt tästä niin paljon enemmän..
        yksinäisyys poraa sydämeen syvemmän reiän kuin kuula, uskokaa pois!!!!

        Iteäni vielä reilu vuosi sitten vitutti samanlailla kaikki kun ketjun aloittajaakin.
        Nyt ei enää vituta.
        Nyt kaikki on yhdentekevää, mulle on nykyään ihan sama vaikka olisin rahaton ja kaikki naurais julkisesti mulle.
        Yks lysti vaikka kuolisin nyt ei edes sureta se, jos olisi jotain läheisiä saattaisin miettiä toisin.
        Sama vaikka räjähtäisi huomenna toi duunipaikka ja kaikki tuhoutuisi sen mukana ei jaksa enää kiinnostaa, joskus kuolen kuitenkin.
        No se saattaa joskus vituttaa kun ajattelen näin, mutta kun en enää edes tiedä mitä haluaisin, ehkä aivojen totaali resetoiminen voisi auttaa..


      • lisbeth_
        yksi lysti kirjoitti:

        Iteäni vielä reilu vuosi sitten vitutti samanlailla kaikki kun ketjun aloittajaakin.
        Nyt ei enää vituta.
        Nyt kaikki on yhdentekevää, mulle on nykyään ihan sama vaikka olisin rahaton ja kaikki naurais julkisesti mulle.
        Yks lysti vaikka kuolisin nyt ei edes sureta se, jos olisi jotain läheisiä saattaisin miettiä toisin.
        Sama vaikka räjähtäisi huomenna toi duunipaikka ja kaikki tuhoutuisi sen mukana ei jaksa enää kiinnostaa, joskus kuolen kuitenkin.
        No se saattaa joskus vituttaa kun ajattelen näin, mutta kun en enää edes tiedä mitä haluaisin, ehkä aivojen totaali resetoiminen voisi auttaa..

        Kyllä mustakin jo vähän tuntuu että millään ei oo mitään helvetin väliä... mä en edes muista millon olen viimeksi yrittäny tehdä jonkun asian kunnolla, mä en jaksa panostaa mihinkään, kaikki tuntuu niin turhalta turhalta turhalta. ja kuitenkin, mitä vittua mä valitan kun oikeastaan mun asiat on paremmin kuin useimmilla muilla!? ei saatana mä inhoan itteeni... mä inhoan mun tunteita ja ajatuksia, miksen mä vaan vois olla joku robotti joka ei tunne mitään... enkä mä tosiaankaan tiedä, mitä mä haluan elämältä, vai haluanko yhtään mitään. enhän mä enää edes tiedä kuka mä oikeastaan olen. kuka mun edes pitäisi olla? en tajua mistään enää mitään.


      • joku vaa
        lisbeth_ kirjoitti:

        Kyllä mustakin jo vähän tuntuu että millään ei oo mitään helvetin väliä... mä en edes muista millon olen viimeksi yrittäny tehdä jonkun asian kunnolla, mä en jaksa panostaa mihinkään, kaikki tuntuu niin turhalta turhalta turhalta. ja kuitenkin, mitä vittua mä valitan kun oikeastaan mun asiat on paremmin kuin useimmilla muilla!? ei saatana mä inhoan itteeni... mä inhoan mun tunteita ja ajatuksia, miksen mä vaan vois olla joku robotti joka ei tunne mitään... enkä mä tosiaankaan tiedä, mitä mä haluan elämältä, vai haluanko yhtään mitään. enhän mä enää edes tiedä kuka mä oikeastaan olen. kuka mun edes pitäisi olla? en tajua mistään enää mitään.

        Pakko kirjottaa iteki tänne, sillä taidan olla ja olenkin, kohtalotoveri. Melkein voisin sanoa että "otan osaa".
        Ensinnäkin, lisbeth_, toivon että saisit asias kuntoon. Ite oon kohta täysikäne myös, itseasiassa parin viikon päästä. Vituttaa ku mitään en itekää saa ainaseks aina vaa jättää asiat viime tippaan ja siltikään jotain niistä ei saa tehtyä. Munkin elämä on niin helvetin tylsää... tekee vaa mieli nukkua koko ajan ja joskus illalla toivoo ettei enää heräis...


      • jouk_ka
        lisbeth_ kirjoitti:

        Kyllä mustakin jo vähän tuntuu että millään ei oo mitään helvetin väliä... mä en edes muista millon olen viimeksi yrittäny tehdä jonkun asian kunnolla, mä en jaksa panostaa mihinkään, kaikki tuntuu niin turhalta turhalta turhalta. ja kuitenkin, mitä vittua mä valitan kun oikeastaan mun asiat on paremmin kuin useimmilla muilla!? ei saatana mä inhoan itteeni... mä inhoan mun tunteita ja ajatuksia, miksen mä vaan vois olla joku robotti joka ei tunne mitään... enkä mä tosiaankaan tiedä, mitä mä haluan elämältä, vai haluanko yhtään mitään. enhän mä enää edes tiedä kuka mä oikeastaan olen. kuka mun edes pitäisi olla? en tajua mistään enää mitään.

        Kyllä vituttaa täälläkin, vituttaa niin paljon ettei jaksa ees kirjottaa ess oikein, ja toisaalta ei vituta kohta, kun ei jaksa enää välittää mistään.. Saatanan joku tukikeskuski lähettää papereitä, että täytä tämä, tämä ja viälä kerran tämä... En saatana osaa täyttää, enkä jaksa täyttää. Siinähän otatte pois opintotuen ja sitten menee kämppä ja sitten varmaa vähän myöhemmin henki! IHAN SAMA!!
        Oon jo niin syvällä,että alaspäin ei pääse kun lapiolla!!!


      • joku vaa
        jouk_ka kirjoitti:

        Kyllä vituttaa täälläkin, vituttaa niin paljon ettei jaksa ees kirjottaa ess oikein, ja toisaalta ei vituta kohta, kun ei jaksa enää välittää mistään.. Saatanan joku tukikeskuski lähettää papereitä, että täytä tämä, tämä ja viälä kerran tämä... En saatana osaa täyttää, enkä jaksa täyttää. Siinähän otatte pois opintotuen ja sitten menee kämppä ja sitten varmaa vähän myöhemmin henki! IHAN SAMA!!
        Oon jo niin syvällä,että alaspäin ei pääse kun lapiolla!!!

        ...ja vituttaa vielä se ku kutsunnat tossa ihan kohta ja ahistaa koko ajatuskin armeijaan menosta... masennuslääkitys kyllä löytyy mutta saas nähdä tuleeko sen perusteella ees vapautusta... vittu.


    • -.-

      Sama homma täällä..Mikään ei kiinnosta kaikki menee päin vittua ja sitä rataa..
      Tuntu ettei jaksas ees tänne kirjottaa, mutta eipä täs oo muutakaan.
      Eihän siinä jos kaikki ulkoset asiat ois kunnossa jaksas yrittääkki, mut ku ei!
      Eipä paljo hurraamista asua yksin jossain tuppukylässä, ku kaikki sukulaiset asuu jossain monen
      sadan kilsan päässä ja läheisimmät ihmiset kuollu tai muuten vaa välit menny..
      Ei mitään tulevaisuuden suunnitelmia ei mitään...Raha-asiat jatkuvasti sotkus ku
      ei jaksa panostaa ja eikä lappuja täytellä...
      Tälläki hetkellä pää kipiä ja oksettaa ku tuntuu ettei millään jaksas huomenna nousta
      haluais vaan nukkua loppuelämän...
      Ainoa elämä on tietokone. Tv:ki paskana jumalauta..!

    • Skorpioni3

      Ymmärrän hyvin. Kaikki "kaverit" jotka on ollut sulle oikeita kavereita, jostain syystä nyt hylkivät ja kavereita ei ole juuri yhtään. Perusasiat jotka ovat ne, että olisi koti ja ruokaa jne. On pelkkää paskaa, koska aina silloin kun ei ole harrastusta niin kukaan ei voi olla eikä ole mitään tekemistä. Kaikki vaan on perseestä enkä vaan sovi maailman, koska kaikilla on jotain mua vastaan. Tämän takia itken joskus.

    • Anonyymi

      Kyllä vituttaa

    • Anonyymi

      Ehdotan matkustamista Kuubaan, jos sinulla fyrkkendaalia on!

      Ellei ol, mene johonkin rahtilaivaan kysymään sen päällystöltä "lastilaten" pilettiä.
      Sillai mie sain kyydin; tosin vain Hampuriin.
      Siitä seuraava keikka Madridiin.
      Siellä minut pestattiin junkiksi surkeakuntoiseen kauppalaivaan.

      Nyt olen juoppo eläkeläinen. Saan pientä eläkettä ja Suomen valtio maksaa loput, niukasti, mut tulee sillä toimeen.

      . ei kuitenkaan kankaman.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      2993
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2868
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2272
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      94
      2136
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1914
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1850
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1838
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      336
      1751
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1662
    Aihe