Kihlajaislahja

helppiiii

Eli poikaystäväni veli ja tyttöystävä ovat menossa kihloihin, eikä minkään näiköistä lahjaideaa mielessä. n.25v ja asuvat yhdessä. Mikä olisi sopiva/hauska kihlajaislahja, jonka kehtaa antaa myös sukulaisten ollessa paikalla? En halua mitään suurta ja näyttävää lahjaa, mutta jotain pientä ja käytännöllisä max. 60€. Kaikki ideat otetaan vastaan =)

8

18147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lahjan hankkii

      Lahja tuliso olla sulhasen veljen hankkima ei sinun - sulhasen veljen tyttöystävä.
      Jos nyt kummiskin sinun pitää se poikaystäväsi puolesta hankkia, niin miten ois:
      - Pullo laadukasta viiniä/kuoharia EI ALLE 40 e.
      - Pullo vähän halvempaa kuoharia (n. 30) ja kaksi kaunista kuoharilasia (vaikka kaiverruksinkin, kultasepät kaivertaa)
      - Kaunis (hopeinen) valokuvakehehys - kihlajaiskuvaa varten
      - jokin erikoisempi lisäosa entiseen astiastoon / lasistoon / ateriaimiin (kastikekulho, murokulhot viinikarahvi, snapsilasit, rapuveitset, kalaveitset...)
      - romanttinen pussilakanasetti molemmille (tosin hinta tullee tässä esteeksi)
      - valkeat romanttiset tyynyliinat 4 kpl (vuoteeseen, valkonen yleensä sopii kaikkeen)

      OSTA mieluummin VÄHÄN ja hyvää, kun suurta/halpaa ja mautonta - oma sulhasesi luultavasti tietää veljensä ja tämän morsiammen harrastukset, sitäkauttakin voi löytyä kivaa lahjaideaa.

      • Kokemuksen äänellä

        Itse en täysin yhdy siihen, että kaiverretut lasit tai valokuvakehykset olisivat mieluisia tai persoonallisia lahjoja. Uskon etteivät pari-kolmekymppiset halua turhia tavaroita kaappeja täyttämään. Hyviä lahjaideoita voisi minun mielestäni olla:

        -Lahjakortti johonkin tavarataloon/kauppaan
        -Lahjakortti johonkin ravintolaan
        -Lahjakortti esim. hierontaan

        Tällöin pari saisi viettää aikaa yhdessä.
        Myös raha on aina hyvä lahja, tällöin pari saa ostaa mitä tahtoo.


      • Hälläväliä!
        Kokemuksen äänellä kirjoitti:

        Itse en täysin yhdy siihen, että kaiverretut lasit tai valokuvakehykset olisivat mieluisia tai persoonallisia lahjoja. Uskon etteivät pari-kolmekymppiset halua turhia tavaroita kaappeja täyttämään. Hyviä lahjaideoita voisi minun mielestäni olla:

        -Lahjakortti johonkin tavarataloon/kauppaan
        -Lahjakortti johonkin ravintolaan
        -Lahjakortti esim. hierontaan

        Tällöin pari saisi viettää aikaa yhdessä.
        Myös raha on aina hyvä lahja, tällöin pari saa ostaa mitä tahtoo.

        En ymmärrä mitä väliä sillä on, kumpi sen ostaa, jos se annetaan kuitenkin yhdessä, tai kortissa on molempien nimet, eiväthän saajat sitä tiedä kuka sen on hankkinut. Omasta mielestäni raha on hyvä lahja aina, vaikka sitä on tylsä antaa niin sitä on kiva saada.


    • jbpöö
      • veera-88

        Kultasepänliikkeistä (esim. kultajousi) löytyy hienoja laadukkaita lahjavaihtoehtoja, kuten valokuvakehyksiä tai vaikka kakkulapio.


    • Anonyymi

      Onko 50 € liian vähän lähisukulaiselle , siis kihlaparille?

    • Anonyymi

      Jos tarvitsee inspiraatiota kihlajaislahjan ostoon, niin oon katellut https://www.annalahja.fi/kihlajaislahja vähän jotain ideoita. Riippuu tietty kihlaparista että minkälaista lahjaa niille sit voikaan ostaa. Jotenkin pelkkä raha varsinkin läheisimmille pareille tuntuu jotenkin tylsältä, ellei ne sitten oo juuri sitä pyytänyt,

    • Anonyymi

      Menette yhdessä jonnekin esim. luontoretkelle ja otatte hyvät eväät mukaan nuotiolle tai ravintolaan syömään tai leffaan poppareineen jne tai konserttiin tai komediateatteriin jne. Ei mitään valokuvakehyksiä tai muuta roinaa eikä astioita, jokainen haluaa sisustaa huushollissa itse.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe