Kuka on lukenut savonlinnalaisen H. Vennon kirjan Lasikuituun valetut perät? Kannattaako osaa? Ei viitsisi tuhlata aikaa roskakirjoihin.
Kuka on lukenut?
14
864
Vastaukset
- kannattaja
Kannattaa
Enempää en kerro... Lasikuituun valetut perät? Taitaa kyseinen opus kertoa heinolasta kotoisin olevien hiippailijoiden iltasessiosta veneen alla? Hyi helvetti.
- naapurin mies
Jospa sinullakin olisi lasikuituun valettu mulk..u niin se pelastaisi sinut monelta pettymykseltä.
Ajatteleppas ne lasikuituun valetut perät... mitä herkkua... kiintäeät ja silleen. Oletkos kokeillut koskaan.....? - Rullenpieksäjä
Työnnä nuo heinola-syndroomasi takasin sinne hanuriisi, mistä ne tulevatkin.
Onko sinulta koiranoksennus taaskaan kysytty mitään?
Eikö sinulle alkulima riitä jo se, että olet pilannut omasi ja äitisi elämän? Rullenpieksäjä kirjoitti:
Työnnä nuo heinola-syndroomasi takasin sinne hanuriisi, mistä ne tulevatkin.
Onko sinulta koiranoksennus taaskaan kysytty mitään?
Eikö sinulle alkulima riitä jo se, että olet pilannut omasi ja äitisi elämän?Oletko taas ryypännyt heinolan punapersepaviaani Kelan korvaukset kun sähköä olet vailla? Kuse muuntajaan.
- Lukijatar
SavoRULES kirjoitti:
Oletko taas ryypännyt heinolan punapersepaviaani Kelan korvaukset kun sähköä olet vailla? Kuse muuntajaan.
Voi, voi miten fiksua! Jos ei ole lukeneet ko teosta, niin miksi vaivautua kirjoittamaan tuollaista älytöntä. Suunpieksäntää voi harrastaa muualla.
- pikkuravistinboy
Lukijatar kirjoitti:
Voi, voi miten fiksua! Jos ei ole lukeneet ko teosta, niin miksi vaivautua kirjoittamaan tuollaista älytöntä. Suunpieksäntää voi harrastaa muualla.
Tahmaista monttuasi ei kannata edes unissaan pieksiä koska on tyhjä muutenkin, niiden harvojen hampaidenkin tippuessa loputkin väljästä lasikuituisen värisevän leuvan kantimista avittamana Kaakonlammen lumoavaan seutuun ja erään tunnetun heinolalaisen miehen nyppimien kielikarvojen tuppialkujen ollessa onnettoman perheensä kotihiiren tyynyn sisällä vanhanpojan höperöpunkassa vahvistamassa päiväunia, sossun kassalla käynnin jälkeen.
Lukijatar kirjoitti:
Voi, voi miten fiksua! Jos ei ole lukeneet ko teosta, niin miksi vaivautua kirjoittamaan tuollaista älytöntä. Suunpieksäntää voi harrastaa muualla.
Ei muuten keisariksi pääsisikään.
- Muutin pois.
Vastauksista huomaa savolaisten älynlahjat ja sosiaaliset kyvyt, ei hyvältä näytä. Jos kysyt mitätahansa asiallista on vastausryöppy aina samaa savolaista älämölöä. Miksi muuten lukutaitoinen ihminen enää asut savossa? Ei siellä sinunkaltaista intelligenttiä kaivata, muuta pois!
- Muutin pois.
Ja voit aina tulla titysti minun yksiööni majailemaan Heinolaan. Vuokrani maksaa sossu ja en juo edesd paljoa(noin 160 litraa kiljua per viikko)
Olisin sinulle hyvä kumppani niin myötä kuin vastamäessä, mun kunnolla mieluummin myötämäessä. - Rultsukka
Muutin pois. kirjoitti:
Ja voit aina tulla titysti minun yksiööni majailemaan Heinolaan. Vuokrani maksaa sossu ja en juo edesd paljoa(noin 160 litraa kiljua per viikko)
Olisin sinulle hyvä kumppani niin myötä kuin vastamäessä, mun kunnolla mieluummin myötämäessä.kun miula välähtellöö nii et kipunat vaan silmissä vilistää.
- tää palsta kyllä on!
En yhtään ihmettele, millainen käsitys ihmisillä on tästä muuttotappiokunnasta! Nää palsta-apinat edustavat tyypillistä työtöntä ääs-linnalaista, jolla ei älynlahjat riitä ees kunnolliseen vittuiluun. Ei oo näemmä vuoteen muuttunu tälläkään osastolla mikään! Samat joutilaat paskiaiset..
- asiallista_pliis
tää palsta kyllä on! kirjoitti:
En yhtään ihmettele, millainen käsitys ihmisillä on tästä muuttotappiokunnasta! Nää palsta-apinat edustavat tyypillistä työtöntä ääs-linnalaista, jolla ei älynlahjat riitä ees kunnolliseen vittuiluun. Ei oo näemmä vuoteen muuttunu tälläkään osastolla mikään! Samat joutilaat paskiaiset..
Olipa aihe sitten navan ylä tai alapuolelta, niin satavarmasti ainakin yhdessä kommentissa vetästään mukaan joku "heinola" ja sitten rules ääliö pilaa loput mölöttämisellään.
- veli huilu
on luettu, haperot perät.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483