Kuka on lukenut?

Lukijatar

Kuka on lukenut savonlinnalaisen H. Vennon kirjan Lasikuituun valetut perät? Kannattaako osaa? Ei viitsisi tuhlata aikaa roskakirjoihin.

14

864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaja

      Kannattaa
      Enempää en kerro...

    • Lasikuituun valetut perät? Taitaa kyseinen opus kertoa heinolasta kotoisin olevien hiippailijoiden iltasessiosta veneen alla? Hyi helvetti.

      • naapurin mies

        Jospa sinullakin olisi lasikuituun valettu mulk..u niin se pelastaisi sinut monelta pettymykseltä.
        Ajatteleppas ne lasikuituun valetut perät... mitä herkkua... kiintäeät ja silleen. Oletkos kokeillut koskaan.....?


      • Rullenpieksäjä

        Työnnä nuo heinola-syndroomasi takasin sinne hanuriisi, mistä ne tulevatkin.
        Onko sinulta koiranoksennus taaskaan kysytty mitään?
        Eikö sinulle alkulima riitä jo se, että olet pilannut omasi ja äitisi elämän?


      • Rullenpieksäjä kirjoitti:

        Työnnä nuo heinola-syndroomasi takasin sinne hanuriisi, mistä ne tulevatkin.
        Onko sinulta koiranoksennus taaskaan kysytty mitään?
        Eikö sinulle alkulima riitä jo se, että olet pilannut omasi ja äitisi elämän?

        Oletko taas ryypännyt heinolan punapersepaviaani Kelan korvaukset kun sähköä olet vailla? Kuse muuntajaan.


      • Lukijatar
        SavoRULES kirjoitti:

        Oletko taas ryypännyt heinolan punapersepaviaani Kelan korvaukset kun sähköä olet vailla? Kuse muuntajaan.

        Voi, voi miten fiksua! Jos ei ole lukeneet ko teosta, niin miksi vaivautua kirjoittamaan tuollaista älytöntä. Suunpieksäntää voi harrastaa muualla.


      • pikkuravistinboy
        Lukijatar kirjoitti:

        Voi, voi miten fiksua! Jos ei ole lukeneet ko teosta, niin miksi vaivautua kirjoittamaan tuollaista älytöntä. Suunpieksäntää voi harrastaa muualla.

        Tahmaista monttuasi ei kannata edes unissaan pieksiä koska on tyhjä muutenkin, niiden harvojen hampaidenkin tippuessa loputkin väljästä lasikuituisen värisevän leuvan kantimista avittamana Kaakonlammen lumoavaan seutuun ja erään tunnetun heinolalaisen miehen nyppimien kielikarvojen tuppialkujen ollessa onnettoman perheensä kotihiiren tyynyn sisällä vanhanpojan höperöpunkassa vahvistamassa päiväunia, sossun kassalla käynnin jälkeen.


      • Lukijatar kirjoitti:

        Voi, voi miten fiksua! Jos ei ole lukeneet ko teosta, niin miksi vaivautua kirjoittamaan tuollaista älytöntä. Suunpieksäntää voi harrastaa muualla.

        Ei muuten keisariksi pääsisikään.


    • Muutin pois.

      Vastauksista huomaa savolaisten älynlahjat ja sosiaaliset kyvyt, ei hyvältä näytä. Jos kysyt mitätahansa asiallista on vastausryöppy aina samaa savolaista älämölöä. Miksi muuten lukutaitoinen ihminen enää asut savossa? Ei siellä sinunkaltaista intelligenttiä kaivata, muuta pois!

      • Muutin pois.

        Ja voit aina tulla titysti minun yksiööni majailemaan Heinolaan. Vuokrani maksaa sossu ja en juo edesd paljoa(noin 160 litraa kiljua per viikko)

        Olisin sinulle hyvä kumppani niin myötä kuin vastamäessä, mun kunnolla mieluummin myötämäessä.


      • Rultsukka
        Muutin pois. kirjoitti:

        Ja voit aina tulla titysti minun yksiööni majailemaan Heinolaan. Vuokrani maksaa sossu ja en juo edesd paljoa(noin 160 litraa kiljua per viikko)

        Olisin sinulle hyvä kumppani niin myötä kuin vastamäessä, mun kunnolla mieluummin myötämäessä.

        kun miula välähtellöö nii et kipunat vaan silmissä vilistää.


      • tää palsta kyllä on!

        En yhtään ihmettele, millainen käsitys ihmisillä on tästä muuttotappiokunnasta! Nää palsta-apinat edustavat tyypillistä työtöntä ääs-linnalaista, jolla ei älynlahjat riitä ees kunnolliseen vittuiluun. Ei oo näemmä vuoteen muuttunu tälläkään osastolla mikään! Samat joutilaat paskiaiset..


      • asiallista_pliis
        tää palsta kyllä on! kirjoitti:

        En yhtään ihmettele, millainen käsitys ihmisillä on tästä muuttotappiokunnasta! Nää palsta-apinat edustavat tyypillistä työtöntä ääs-linnalaista, jolla ei älynlahjat riitä ees kunnolliseen vittuiluun. Ei oo näemmä vuoteen muuttunu tälläkään osastolla mikään! Samat joutilaat paskiaiset..

        Olipa aihe sitten navan ylä tai alapuolelta, niin satavarmasti ainakin yhdessä kommentissa vetästään mukaan joku "heinola" ja sitten rules ääliö pilaa loput mölöttämisellään.


    • veli huilu

      on luettu, haperot perät.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe