Härkämiehistä?!

jepujee123

Minä olen yltäpäältä ihastunut erääseen Härkä-mieheen. Alku hänen kanssa sujui oikein hyvin, hän oli erittäin kiinnostunut (itse en ollut alussa niin niin vakavasti kiinnostunut vielä). Meillä oli tietenkin uskomatonta seksiä ja tosi kivaa yhdessä. Itselle tuo seksi oli kyllä niin niin tärkeää ja jäinkin siihen aivan koukkuun, enkä minä sitten mitään sen kummempaa ajatellut, oli kivaa ja rentoa, hyvää seksiä eli kaikki hyvin. Hän sitten vähän vetäytyi yht'äkkiä.. kummastelin syytä. Minä tyttö sitten vaan bailasin ja bailasin kun olin niin turhautunut ja ahdistunut kun tää Härkä-mies vaan vetäytyi. Nähtiin harvemmin yms. Kyllä siitä kuitenkin vielä huomasin, että kovasti tykkää mutta jotain oli pielessä.

Olen täältä nyt paljon lukenut, että härät usein vetäytyvät omiin oloihinsa eikä heitä kannata silloin häiritä, pitäisi antaa aikaa ja jättää rauhaan. He sitten kyllä tulevat luokse kun ovat valmiita/haluavat. Ilmeisesti pitää ihan paikkaansa. Mutta kun minä taas en pysty antamaan aikaa tms. vaan hyökkään kimppuun ja haluan selvittää asiat, koska muuten en saa mielenrauhaa ja se riistää minua, tulen ihan hulluksi.

Kaikenlaista tapahtui, long story cut short, mutta nyt olemme tilanteessa, että hän on todella suuttunut ja "kypsä" minun käytökseeni. Haluaisinkin tietää, että olenko tehnyt korjaamattoman virheen kun en osannut antaa hänelle sitä härän-tarvitsemaa-vetäytymisaikaa/rauhaa what ever you wanna call it???!! Hän kyllä vastailee minun typeriin yhteydenottoihin ja "kyselyihin" mutta mainitsee myös että haluaa ja etsii jotain vakavampaa (ilmeisesti ei usko että minä olen valmis/haluan vakavaa suhdetta). Saanko häntä enää takaisin vai miten Härät on, onko se niin, että kun te jotain päätätte pysytte sen takana härkämäisen päättäväisesti??? Tai miten voisin korjata tilanteen??? Vai onko se nyt sitten ihan oikeasti loppu??? Oletteko härät niin pikkumaisia, että loukkaannutte todella syvästi ja sitten se on siinä?? Minä luulen, että hänellä oli/on tunteita kyllä. Onko härät järki-ihmisiä?? Että voivat vaan heittää tunteet nurkkaan tai vaihtoehtoisesti, että tunteet voi teillä kuolla kuin seinään? Jos joku piirre ei toisessa miellytäkään?? Ja loukkaantuvatko härät helposti ja kaikessa hiljaisuudessa??

En itseasiassa ole tuntenut ennen häntä yhtään härkää, joten itsellä ei tästä merkistä ole mitään kokemusta. Kuitenkin tällä palstalla olen lukenut paljon näistä sarvipäistä ja aika paljon tuntuu pitävän paikkaansa. Kummalisia ovat kyllä, tämä fisu ei vaan tajua, mutta ihana hän on silti. Odotan innolla kommenteja, siitä olisi suuri apu ja ilo minulle!

5

948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeiltu

      vanhemmasta h-miehestä,tuskin mitään anteeksi pyyntöä on odotettavissa,.muutenkin melko tylyjä
      käytökseltään .Etsivät lähinnä naista joka syö heidän kädestään.
      Etsi itsellesi ihminen joka ,arvostaa sua ihmisenä.

    • sdfsdf

      Olen härkä (n) ... Vaikea ihminen ehkä välillä joo kyllä itse tarviin sen että se toinen tulee juttelemaan jos välit vähän jäissä. Ja pitää yhteyttä. Helposti vetäydyn jos pienenkin ajatuksen saan siitä ettei toinen nyt haluakaan tätä tai jaksa kuunnella tai ei ole mukana jutussa jne. Olen semmoinen kuoreenvetäytyjä ja olen siellä kunnes joku tulee vetämään ulos. Vaikeaa juu tiedän.

    • härän tuntenut 12v.

      Mikäli kaverillasi ei ole tullut väliin toista.Yritä nyt olla hienotunteinen häntä kohtaan.Ei hänelle pelkkä seksi riitä,kyllä sun pitää olla asiallinen ja osoittaa hänelle luottamusta ja rakkautta ihmisenä muuten.Ei kukaan arvosta pitemmänpäälle sitä,että nainen on aina tyrkyllä.Anna hänen keskittyä omaankin elämään ja tekemisiin.Sinun sanasikin joskus riittää,kun kerrot että pidät hänestä ja silität vaikka hiuksista tai halaat.Muista kuitenkin ,että ihmisillä on omat sukupuut,joista tulee niitä luonteenpiirteitä,Älä luota niinkään tähtimerkkeihin,vaan luota Jumalaan ja arvosta miestä,joka sua rakastaa t.sisar

      • Kuoren sisällä olen.

        Astrologia on outoa. Aloittaja kirjoittaa aivan kuin Rapu-miehestä, lähinnä Kuu Ravussa. Kukaties kirjoitus osuisi myös aurinko Kauriissa. Itse olen aurinko Härkä. Kun joku käyttäytyy yllättävästi, voimallisesti, pelästyn, jähmetyn, ihmettelen toisen voimaa, äkillisyyttä, pikaisuutta. Jään neljän seinän sisällä.


    • löllsd0cgvm 3

      Härkä ja kala, kuulosti hieman tutulta toi teksti.

      Omassa suhteessani kalanainen on mut muutaman kerran saanut hermostumaan, pari kertaa niin pahasti, että suhde ollut katkolla. Syynä se, että mun kalanainen ainakin vaatii paljon ja asioiden pitäisi tapahtua nopeasti. Itse pidän taas asioiden punnitsemisesta harkiten ja rauhassa, enkä ole niin pikkutarkka asioissa, että jos juttu on edes sinne päin, niin ihan hyvä on. Itsestä myös silloin tällöin tuntuu, että hänen ajatukset ovat täysin ilman loogista pohjaa; tunteet voittavat loogisen ajattelun. Tällöin on erittäin ärsyttävää yrittää keskustella asioista, siitä ei vain tule mitään. Tällöin on yleensä vain kaksi vaihtoehtoa, joko hermostun päämäärättömään väittelyyn ja alkaa turha tappelu, tai sitten sanon, että "Stop nyt, keskustellaan myöhemmin tästä". Jälkimmäinen on toiminut huomattavasti paremmin, ja asiat ratkenneet sitten, kun rauhoituttu.

      Vaikka vaikeuksia on ollut, niin puhumalla niistä on selvitty. Olen yrittänyt ymmärtää hänen näkökulmaansa ja hän mun. Toki monissa asioissa ollaan samaakin mieltä, mutta monessa myös erikin mieltä. Molempien on vaikea antaa periksi, mutta kyllä molemmat lopulta luistavat hieman, että asioista saadaan yhteenymmärrys.

      Itse loukkaannun aika herkästi, mutta niin kyllä myös kalanainenkin tuntuu, hän on vielä herkempi. Itse pyrin ilmaisemaan asiasta yleensä ja keskustelemaan siitä, ja olen pyrkinyt rohkaisemaan kalanaistani myös toimimaan samoin. Asiat toimivat paremmin kun niistä keskustellaan, olivat sitten vaikeita tai ei.

      Ja joo, jos päätän jotain, niin se kyllä pitää. Yleensä kuitenkin jätän avoimen mahdollisuuden, etten lyö heti lukkoon päätöstä täysin, mutta jos asiat ei toimi/selviä sittenkään, niin se on sitten lopullinen päätös.

      Ja tunteet..... Jos loukkaannun pahasti, niin tapan omat tunteet yleensä (en yleensä salaman nopeasti, vaan pikku hiljaa). Näin sattuu vähemmän ja helpompi lopettaa suhde, jos pakko niin tehdä. Toisaalta ongelma on, että jos suhde ei lopukaan, niin kestää monta päivää, tai viikkoja, että saa takaisin ne tunteet ja luottamuksen toiseen.

      Jos et saa härkämiestä yrityksistä huolimatta keskustelmaan ongelmista, niin anna mennä vaan.

      Omassa tapauksessani pidän siitä, että jos haluaa keskustella asioista mun kanssa, niin sitten sanoo suoraan asiansa mulle, kiertelemättä. Tärkeää on kuitenkin missä sävyssä asian ilmaisee. Jos toisella on heti vittumainen/ylimielinen tms asenne, niin eipä sitä tee mieli keskustella. Keskusteleminen rauhassa ilman äkkipikaisuutta/vihamielisyyttä on parasta. Tunteitaan saa ja pitää näyttää, siitä pidän, hymyily ja itkeminen toimii parhaiten, muut sitten yleensä vaikeuttavat asioiden ratkaisemista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      305
      3110
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1592
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1390
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      80
      1277
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      270
      1201
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      857
    Aihe