Olen huomannut, että oinasnaiset pukeutuvat mielellään nahkaan ja ovat muutenkin dominoivia.
oinasnaiset ja nahka
2
507
Vastaukset
- Oinas83
Olemme kyllä, mutta totuus on, että dominoiva ja "kova" oinasnainen kaipaa miestä, joka on välillä mies isolla M.llä. Mies joka ottaa syliin ja pitää hyvänä. Mies joka antaa olla juuri sellainen kuin on ja mies joka antaa oinasnaisessa heikkouden näkyä ja kertoo, ettei se ole huono puoli ollenkaan.
Vasta sitten, kun oinasnainen näyttää sinulle heikkoutensa ja antaa sinun suojella häntä kunnolla, olet voittanut oinasnaisen sydämmestä tilan. - Oinasmies
Sen lisäksi niillä on hirveä hinku kalustaa asuntoaan valkoisella, he pitävät suolakurkuista, ja hyvin usein aamu-unisia, tai sitten heräävät kukonlaulun aikaan. Kaikki on kirjoitettu tähtiin, kyllä.
Ja nyt päivän horoskooppi Oinaalle: Tulet ehkä kohtamaan mielenkiintoisia asioita tänään. Et ehkä osaa arvostaa niitä vielä, mutta myöhemmässä vaiheessa elämääsi ne ehkä voivat tulla mieleesi.
Ja nyt päivän horoskooppi Jousimiehelle: Tulet ehkä kohtamaan mielenkiintoisia asioita tänään. Et ehkä osaa arvostaa niitä vielä, mutta myöhemmässä vaiheessa elämääsi ne ehkä voivat tulla mieleesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184221Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032350Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421871- 771495
- 1581456
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91254Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 106747
- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25691