Lieneekö muilla kokemusta Welhon ylimääräisistä laskuista.
Lopetin Welhon sopparin elokuun loppuun. Syyskuussa pukkaa maksuhuomautusta. Käynti myymälässä ja varmistus lopettamisesta. Kaiken piti olla selvää.
Syyskuussa pukkaa jälleen maksuhuomautusta. Soitto asiakaspalveluun. Ei kuulemma tarvitse maksaa...
Ja halusin varmistaa, ettei jatkossa tule perusteettomia laskuja. Ei kuulemma tule.
Ja kuinka ollakkaan näin lokakuussa Welho uhkaa laittaa laskun ulosottoon, aiheettoman laskun.
Soitto vittuuntuneena asiakaspalveluun. Ei kuulemma tarvii maksaa. Laskutusjärjestelmä vaan on kuulemma tommonen.
Lienee kohta kirje perintäfirmalta. Welho kai toteaa edelleen, että ei tarvi maksaa.
Viddu, mitä säätämistä Welholta.
Ja ko. firma ylpeilee olevansa paras nettioperaattori.. Voi kiesus...
Welho rahastaa
kolahtaa
0
514
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876