Lieneekö muilla kokemusta Welhon ylimääräisistä laskuista.
Lopetin Welhon sopparin elokuun loppuun. Syyskuussa pukkaa maksuhuomautusta. Käynti myymälässä ja varmistus lopettamisesta. Kaiken piti olla selvää.
Syyskuussa pukkaa jälleen maksuhuomautusta. Soitto asiakaspalveluun. Ei kuulemma tarvitse maksaa...
Ja halusin varmistaa, ettei jatkossa tule perusteettomia laskuja. Ei kuulemma tule.
Ja kuinka ollakkaan näin lokakuussa Welho uhkaa laittaa laskun ulosottoon, aiheettoman laskun.
Soitto vittuuntuneena asiakaspalveluun. Ei kuulemma tarvii maksaa. Laskutusjärjestelmä vaan on kuulemma tommonen.
Lienee kohta kirje perintäfirmalta. Welho kai toteaa edelleen, että ei tarvi maksaa.
Viddu, mitä säätämistä Welholta.
Ja ko. firma ylpeilee olevansa paras nettioperaattori.. Voi kiesus...
Welho rahastaa
kolahtaa
0
510
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264658- 504198
- 593742
- 513186
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382163Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362087