-20 kg 2 kuukaudessa?

akdljdlfj

Onko siis mahdollista pudottaa 20 kiloa kahdessa kuukaudessa,
mitoista 168 cm/ 65 kg.
Jos juo 2 litraa vettä päivässä satunnaisesti jotain täysmehua tai maitoa yms

Kirjoitin tänne, koska näillä palstoilla liikkuu enemmän sellaisia ihmisiä jotka tietävät nopeasta pudotuksesta.
Koska kukaan ei tiedä minun kriteereitäni pudottaa näin paljon, ette myöskään ole oikeita ihmisiä saarnaamaan.

24

6336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hullun hommaa.

      Onhan toi mahdollista rautaisella itsekurilla ja mikäli elimistö kestää rääkin.

      Töitä saat kyllä tehdä,koska mitä alemmas paino tipahtaa sitä vaikeampi on laihtua.
      Aluksi siis lähtee rytinällä,mutta loppua kohden hidastuu.-10kg olis mielestäni ihan realistinen tavoite.
      Niin ja ota myös huomioon,että jos laihtuis noin lyhyessä ajassa noinkin paljon on tulos kaikkea muuta kun kaunis.Nahka varmasti roikkuu ja lihaksien lähtiessä nekin vähäiset läskit mitä kropastas löytyy heiluu löysinä lihasten tilalla.Puhumattakaan siitä mitä tuhoa saat aikaseksi iholle,sisäelimille hiuksille jne.

      Eipä kuule ole sen arvosta alkuunkaan.

      • dasdas

        kahdessa viikossa. Onko mahdollista? Oon jo valmiiks silleen hieman alipainoinen, eli kilot ei niin helposti tippuile... Mahdollista??? Jos ei, niin paljonkin saan putoamaan. En halua olla syömättä, mutta jo syön vähän ja juon koko ajan teetä, niin laihtuuko nopeaan tahtiin? Syön myös vitamiini tableetteja ja kalkkitableetteja, joten en kärsi vitamiinin puutoksesta!


      • kahen lääkärin lapsi
        dasdas kirjoitti:

        kahdessa viikossa. Onko mahdollista? Oon jo valmiiks silleen hieman alipainoinen, eli kilot ei niin helposti tippuile... Mahdollista??? Jos ei, niin paljonkin saan putoamaan. En halua olla syömättä, mutta jo syön vähän ja juon koko ajan teetä, niin laihtuuko nopeaan tahtiin? Syön myös vitamiini tableetteja ja kalkkitableetteja, joten en kärsi vitamiinin puutoksesta!

        Purkkivitamiini = turha vitamiini


      • TyttöTuulen91
        kahen lääkärin lapsi kirjoitti:

        Purkkivitamiini = turha vitamiini

        hmmh.. Periaatteessa tuo on mahdollista, mutta et tosin saa syödä yli 150kcal päivässä.. (kerran viikossa joudut tankkaamaan jotainn 900kcal, ettet mene säästärille).. Osa menetetyistä kiloista olisi nesteitä, pyörtyilet jnee.. En usko, että kukaan pystyy pitämään itsensä niin täydellisessä kurissa. Ehkä kannattaa hiukan miettiä myös, että haluutko oikeesti syömishäiriön?! Itse olin just sun mittanen ennen tätä paskaa.. Kysyin sunlailla täältä neuvoa, laihdutin (-15kg/2kk) ja sain anoreksian kaupan päälle.. Nyt on mennyt kolme vuotta, enkä voi sen paremmin. En halua parantua, mutta jos voisin, matkustaisin ajassa taaksepäin ja tekisin asiat toisin: Laihduttaisin TERVEELLÄ tavalla. En tahdo saarnata, anteeksi. Olen vain aidosti huolissani muista, jolla on vielä tilaisuus palata takaisin.

        Mutta jos OIKEASTI tahdot pudottaa painoas nopeasti.. En estä.. Kuten sanoin, kaikki on mahdollista, mäkin oon pystynyt laihtumaan nopeasti ja paljon.. Hinta vain on kova. Harkitsethan vielä? Mikset pudottaisi vaikka aluksi 10kg kahdessa-kolmessa kuukaudessa? :)) Jaksaisit paremmin ja luulen, että oot onnellinen jos painaiset sen 55kg :D Silloin olisit jo todella hoikka! Älä rakenna tälläistä helvettiä ympärilles..


      • hjfgjdfkdh
        TyttöTuulen91 kirjoitti:

        hmmh.. Periaatteessa tuo on mahdollista, mutta et tosin saa syödä yli 150kcal päivässä.. (kerran viikossa joudut tankkaamaan jotainn 900kcal, ettet mene säästärille).. Osa menetetyistä kiloista olisi nesteitä, pyörtyilet jnee.. En usko, että kukaan pystyy pitämään itsensä niin täydellisessä kurissa. Ehkä kannattaa hiukan miettiä myös, että haluutko oikeesti syömishäiriön?! Itse olin just sun mittanen ennen tätä paskaa.. Kysyin sunlailla täältä neuvoa, laihdutin (-15kg/2kk) ja sain anoreksian kaupan päälle.. Nyt on mennyt kolme vuotta, enkä voi sen paremmin. En halua parantua, mutta jos voisin, matkustaisin ajassa taaksepäin ja tekisin asiat toisin: Laihduttaisin TERVEELLÄ tavalla. En tahdo saarnata, anteeksi. Olen vain aidosti huolissani muista, jolla on vielä tilaisuus palata takaisin.

        Mutta jos OIKEASTI tahdot pudottaa painoas nopeasti.. En estä.. Kuten sanoin, kaikki on mahdollista, mäkin oon pystynyt laihtumaan nopeasti ja paljon.. Hinta vain on kova. Harkitsethan vielä? Mikset pudottaisi vaikka aluksi 10kg kahdessa-kolmessa kuukaudessa? :)) Jaksaisit paremmin ja luulen, että oot onnellinen jos painaiset sen 55kg :D Silloin olisit jo todella hoikka! Älä rakenna tälläistä helvettiä ympärilles..

        sitä samaaa mieltä että 10kg vois olla mahollista 1-3kk mut ongelma on et koska painat niin vähän nii et saa helposti pudotettuu painoo. 5kg varmasti saat pois kuuukaudes ja toi 10kg vois olla mahollista, tsemppiä vaan! :)


      • 8)
        TyttöTuulen91 kirjoitti:

        hmmh.. Periaatteessa tuo on mahdollista, mutta et tosin saa syödä yli 150kcal päivässä.. (kerran viikossa joudut tankkaamaan jotainn 900kcal, ettet mene säästärille).. Osa menetetyistä kiloista olisi nesteitä, pyörtyilet jnee.. En usko, että kukaan pystyy pitämään itsensä niin täydellisessä kurissa. Ehkä kannattaa hiukan miettiä myös, että haluutko oikeesti syömishäiriön?! Itse olin just sun mittanen ennen tätä paskaa.. Kysyin sunlailla täältä neuvoa, laihdutin (-15kg/2kk) ja sain anoreksian kaupan päälle.. Nyt on mennyt kolme vuotta, enkä voi sen paremmin. En halua parantua, mutta jos voisin, matkustaisin ajassa taaksepäin ja tekisin asiat toisin: Laihduttaisin TERVEELLÄ tavalla. En tahdo saarnata, anteeksi. Olen vain aidosti huolissani muista, jolla on vielä tilaisuus palata takaisin.

        Mutta jos OIKEASTI tahdot pudottaa painoas nopeasti.. En estä.. Kuten sanoin, kaikki on mahdollista, mäkin oon pystynyt laihtumaan nopeasti ja paljon.. Hinta vain on kova. Harkitsethan vielä? Mikset pudottaisi vaikka aluksi 10kg kahdessa-kolmessa kuukaudessa? :)) Jaksaisit paremmin ja luulen, että oot onnellinen jos painaiset sen 55kg :D Silloin olisit jo todella hoikka! Älä rakenna tälläistä helvettiä ympärilles..

        Mietin vain, että kuinka monta kaloria kannattaisi syödä päivässä jos aikoo 8kg pudottaa 2-3 kuukaudessa. Mainitsit että olet itse pudottanut paljon vähässä ajassa, niin mitä söit?


      • Weight Watcher
        dasdas kirjoitti:

        kahdessa viikossa. Onko mahdollista? Oon jo valmiiks silleen hieman alipainoinen, eli kilot ei niin helposti tippuile... Mahdollista??? Jos ei, niin paljonkin saan putoamaan. En halua olla syömättä, mutta jo syön vähän ja juon koko ajan teetä, niin laihtuuko nopeaan tahtiin? Syön myös vitamiini tableetteja ja kalkkitableetteja, joten en kärsi vitamiinin puutoksesta!

        Kyllä mä olen laihtunut ihan normaalilla Painonvartijoiden pisteillä 5 kg kahdessa viikossa. Ja en nälkää tuntenut lainkaan enkä mitenkään hirveesti liikkunut. Söin niitä nollapisteitä ihan hirveesti eli appelsiineja yms. eikä heikottanut hetkeäkään. Yhteensä pisteitä söin 18 -20 päivässä eli ihan normaalitahti. Näännyttämällä ei kannata.


    • "-10 kg jouluksi"

      on jännää, kuinka muita aina neuvotaan.

      • Abeeh

        no, mä yritin laihduttaa sillee että en syöny ja liikuin aika paljon kävin lenkeillä jne. Huomasin jo 2 viikon päästä että mulle tuli säästö liekki. Olin laihtunu 2 kiloo ja lihonu 3 kiloo sen kahen viikon aikana ja yritin jatkaa mutta kyllästyin ku rupes paino nousee ja laskee sillee tyhmästi.


    • Krisupöö

      Suosittelen kyllä syömäänkin jotain, ettei mee säästöliekeille. Tulin mielenkiinnosta tänne, koska ite pitäs puottaa painoa sellanen vähän alle 10kg parissa kuukaudessa kans. Ei musta tainnu apua olla mutta tulinpaha sanomaa että syö vaikka yks lämmin ateria ainakin

    • Valencia madrid

      Katotaan miten käyt, olen ite kans ton 168 tasan ja 88 kg
      Huomenna vedän sit semmosen "natsi kuurin" päälle, ettei sellasta oo nähtykkään.
      jompi kumpi toppaa sydän tai puntari.

      Ei mitään ihmeitä eikä kikkailuja
      polkupyörää 20 km päivä ja ruoka ajat 9.12.15.18

      Näinä tasatunteina syön vain jos olen kotona btw:urheilu maistuu mukavammalta vaikka
      inhoan pelkästään sanaa, jos juo väliinsä.
      Eli jokaista päivää kohden menee nestettä 5 litraa,
      että kukaane ei pääse sanomaan, että on neste poistunut.

      Ruuaksi syön ...ähky aamupalan, jos en herää niin seuraavaksi kevyesti kello 12...
      Jotain lämmintä kello 15 ja leivän tai 2 (näkkäri tai hapankorppu) ja teetä 18.
      Kuitenkin niin, ettei tule täyteen.. mutta ei saa olla nälkäkään.

      Tässä iässä, edelyttäen ettei pumppu hirtä.. niin 5 kg:n viikko tavoite
      on maksimi. 73 kg:n tavoitepaino on saavutettu 1.6.2010.

      • just me

        No mä kyllä laihduin yli 10 kg kuukaudessa, ja olisin laihtunut vielä paljon lisää, mutta jouduin sairaalaan, koska olin hengenvaarassa. Mutta lopeta nyt ennen kuin ehdit kunnolla aloittaakaan! Sä et tiedä mihin sä joudut. Tää on HELVETTIÄ! Aluks se tuntuu hyvältä kun laihtuu, mutta vaikka laihdut kuinka paljon, et koskaan tuu oleen tyytyväinen, haluat vaan laihtua lisää ja lisää, et lopeta ennen kuin joudut sairaalaan tai kuolet. Mä ihan tosissani oon monta kertaa yrittänyt tappaa itseni näännyttämällä, ja olen ollut monta kertaa lähellä onnistua. Peräänny vielä kun voit! Mä LUPAAN sulle, että muutaman vuoden kuluttua kadut, että ikinä rupesit tähän.

        Muuta mä en voi sanoa. Sä teet miten parhaaks näet.


    • ompppppppppppp

      tietysti voit aloittaa kauhean rääkin, eli liikkua joka päivä, tarkkailla syömistä.
      ja sitten on kyllä toinen muukin vaihto ehto. paasto, mutta kannattaa muistaa että siitä tulee ongelma jos ei osaa lopettaa. mutta viikon paasto voi olla hyväksi. itse olen kokeillun paastoa viikon ajan ja pudotin kilon. :) itse olen tyytyväinen.

    • g17

      pystyin laihtumaan kuukaudessa 10kg, enkä edes tiedä miten se tapahtui. Liikuntaakaan en harrasta enkä mitään vesikuuria vetänyt. Tosin masennus oli sillon päällä ja olin itsetuhoinen niin en hirveästi kyllä syömiseen kiinnittänyt huomiota.

      • pollenpotkasema

        mahtavaa! itse laihduin 5päivässä päälle 4 kiloa :) ja pelkällä tallityöllä. mitä nyt siihen kuuluukaan. aamu 07:00- 12:00 oli duunia siinä häärättävänä, mutta aika hyvin, melkein kilo päivää kohden. vaikka kuulostaa raskaalta koko tallipäivän homma johon kuuluu päälle 10 työtehtävää se ei silti päivän lopussa ole ollut vaiva eikä mikään vaikka minulla onkin oheilessa viikolla ollut nuha ja heinä yskitti tallin isoin hevonen astui varpaan päälle. vaikka tästä on 3 viikkoa varvas on yhä turvoksissa ja tosi arka ja kävely on vaikeaa. en silti jaksa lääkärille näyttää. siinäkö parantuu jos tykkää:)


      • mee heppa sivuille

        no sori ny vaa mut pari kiloo tost sun 4:n kilon laihtumisest on nesteitä :D


    • itsekkinyrittää

      Laihdutuskirjassa oli että 20 kilon pudotukseen pitäisi varata oikeaoppisesti aikaa 5 kk, mut uskon et 2,5 riittää, koska laihdutus oli laskettu 1200kcal ruokavaliolle, joten jos syö puolet vähemmän ni eikös sitten puolet nopeemmin pitäis paino puttoo ja jos liikkuu normaalii enemmän, ku pitäis 2 päivää viikos olla lepopäivii, ni jos tekis 7'/7 viikon?
      Mun mielest ainakin. :)

    • 98765thnm

      No itse olen laihtunut 12kg kuukaudessa. Olen syönyt päivässä yhden omenan ja yhden ruisleivän ja lenkkeillyt päivittäin n. tunnin ajan tosissaan. Sokerittomia mehuja olen vähän juonut ja vettä tietenkin, sekä kahvia.

      • ex anorektikko

        Kannattaa kokeilla laihduttaa teellä jos oikein muistan 1 kuppi sisältää n. 4 kalorii.


    • 172cm / 77kg

      Eilen päätin nyt sitten tosissani aloittaa tämän painonpudotuksen. Heinäkuun alkuun mennessä pitäisi olla hyvässä kuosissa, syystä jos toisestakin. Omien laskujeni mukaan riittää, kun pudotan päivässä kilon. Mahtaako olla mahdollista näkkäri-omena-vesi -ruokavaliolla ja päivittäisellä liikunnalla?

    • Eatingdisorter

      Hei, kyl toi onnistuu, mut sä et halua sitä, jos tietäisit mitä se tuo tullessaan, olen poika 174cm pitkä ja painoin vielä vuosi sitten keväällä 55kg, josta tarkoitus oli laihduttaa pari kiloa, siitä alkoi sellainen noidankehä helvetti, nimeltään anoreksia. Syksyllä painoni olis laskenut 38kg. Joudun suljetulle osastolle sairaalahoitoon tahtomatta ja ymmärtämättä omaa tilannettani, nimittäin minäkuvani oli muuttunut ja psyykkinen tila hengenvaarallinen. Viikossa söin puolikkaan tomaatin joka oli mielästäni liikaa, loppuvaiheessa ennen sairaalaan joutumista en pystynyt syömään edes PURKKAA, koska pelkäsin sen lihottavan, sain nenämahaletkun... Olin osastohoidossa 8kk, koska painoni ei ollut enään hengenvaaralllinen, niin keskeytin hoidon. Nykyään pystyn elämään sairauden kanssa ja laihdutus ajatukset ovat vahvat, mutta kummiskin mus on se vahva puoli, joka pystyy hallitseen anoreksiaa, vaikka se ei ole helppoo, siis lääkkeet auttaa eiku :DD ei oo naurun asia. Mut älä tee tota itelles, en haluu et joudut kärsimään ehkä koko loppu elämäsi ton takia. Se ei oo helppoo, koska anoreksia asuu mieles, eikä painokiloissa. Sitä ei kukaan tajuu saavansa alus, koska se ei ole itse valittu tie. Oon yks esimerkki ainaki hetkellisesti toipumisen taideteoksesta, mutta saa nähä miten tässä käy.

    • 15.v tYtTö

      Mun mielest sun ei pidä laihduttaa kahdes kuukaudes 20kg. Oon 168cm ja painoin 69kg, mut nyt painan 58kg ja olen todella tyytyväinen tulokseen.
      Urheilin joka päivä tunnin ja söin iha tervellisesti, mut jo se vaati paljon kuria ja tahtoa. Mä siis laihduin 11kg kahdes kuukaudes, enkä haluu lihoo enkä laihtua mut painon pitäminen on vaikeampaa kun lihotta tai laihduttaa. Sun täytyy muistaa toi et painon pitäminen samana on vaikeampaa kun laihduttaminen.

      • J

        2 vuotta vanha ketju...


    • Anonyymi

      Et saa olla syömättä!Syö normaalisti niinkuin aina olet syönyt mutta terveellisiä asioita.Esim.ei mitään rasvaista tai pika ruokia.Liiku päivittäin, nuku hyvin,elä normaalia elämää mutta liiku, nuku ja syö terveellisesti.mutta jos olet jo valmiiks alipainoinen niin en suosittele enään laihduttamaan, nimittäin liian alhainen paino voi olla hengen vaarallinen!!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1484
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe